Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 16-12-2017, 21:00   #181   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Was dat via kickstarter dit?
Want dan is het toch gewoon refund:
Is a creator legally obligated to fulfill the promises of their project?

Kickstarter's Terms of Use require creators to fulfill all rewards of their project or refund any backer whose reward they do not or cannot fulfill. (This is what creators see before they launch.) We crafted these terms to create a legal requirement for creators to follow through on their projects, and to give backers a recourse if they don't. We hope that backers will consider using this provision only in cases where they feel that a creator has not made a good faith effort to complete the project and fulfill.
Old 16-12-2017, 21:41   #182   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Het kickstarter goal indertijd was 500k. Nu zitten we aan 173 mil als ik me niet vergis. Denk niet dat Kickstarter daar nog veel mee te maken heeft intussen.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2017, 21:46   #183   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Het kickstarter goal indertijd was 500k. Nu zitten we aan 173 mil als ik me niet vergis. Denk niet dat Kickstarter daar nog veel mee te maken heeft intussen.
Dan kan je toch nog een refund via kickstarter vragen als je bij die 500k zit, en damn, ik wist niet dat er al zoveel geld in dit spel zat.
Old 16-12-2017, 22:33   #184   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Muis View Post
Was dat via kickstarter dit?
Want dan is het toch gewoon refund:
Is a creator legally obligated to fulfill the promises of their project?

Kickstarter's Terms of Use require creators to fulfill all rewards of their project or refund any backer whose reward they do not or cannot fulfill. (This is what creators see before they launch.) We crafted these terms to create a legal requirement for creators to follow through on their projects, and to give backers a recourse if they don't. We hope that backers will consider using this provision only in cases where they feel that a creator has not made a good faith effort to complete the project and fulfill.
los van het feit van welk format ze komen, dit spel is gewoon één grote scheme en ik heb veel medelijden voor iedereen die er in is ingetrapt en er geld aan heeft gegeven

het gegeven dat backers advocaten onder de hand moeten nemen om geld terug te krijgen toont vooral hoe ongelooflijk moreel verwerperlijk iedereen in dat team is. het is al op't punt gekomen dat voor mij een gevangenis straf nie echt onredelijk is maar we kunnen alleen maar hopen, zoals eerder al gezegd, dat iedereen die voor dit money grubbing project verantwoordelijk was voor de rest van hun leven in één of ander goot moet leven door al de lawsuits. dat zou pas nen feelsgoodman zijn
Old 16-12-2017, 23:34   #185   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Muis View Post
Dan kan je toch nog een refund via kickstarter vragen als je bij die 500k zit, en damn, ik wist niet dat er al zoveel geld in dit spel zat.
Ja, 346 keer de originele goal zou na dik 5 jaar wel al iets van een game moeten opleveren niet?

Via Kickstarter zou men zijn kickstarter inleg kunnen terugvragen maar dat is peanuts. Als ik me niet vergis is de kickstarter tot iets van een 2 mil gegaan. Nog altijd 171mil minder dan via de Star Citizen website.

Moet toegeven dat ik ook nog geneigd geweest ben om mee te doen via de kickstarter indertijd. Maar wou wachten op de release, die er dus niet komt.
Hallucinant verhaal toch deze Star Citizen.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 17-12-2017, 00:55   #186   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
los van het feit van welk format ze komen, dit spel is gewoon één grote scheme en ik heb veel medelijden voor iedereen die er in is ingetrapt en er geld aan heeft gegeven

het gegeven dat backers advocaten onder de hand moeten nemen om geld terug te krijgen toont vooral hoe ongelooflijk moreel verwerperlijk iedereen in dat team is. het is al op't punt gekomen dat voor mij een gevangenis straf nie echt onredelijk is maar we kunnen alleen maar hopen, zoals eerder al gezegd, dat iedereen die voor dit money grubbing project verantwoordelijk was voor de rest van hun leven in één of ander goot moet leven door al de lawsuits. dat zou pas nen feelsgoodman zijn
Medelijden met iedereen ? dikke bullshit. Iemand die 100'en of zelf 1000'en euro's geeft om toch maar pay to win de beste te zijn. Geen medelijden mee als zo iemand opgelicht wordt. Verdient het om dat pay to win model in leven te houden.
Old 17-12-2017, 09:25   #187   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Irmo View Post
Gisteren voor het eerst gespeeld. Wat een spel. Fenomenaal. Blij dat ik het met de originele KS gebacked heb.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 17-12-2017, 09:31   #188   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Rufus View Post
Squadron42 zou in 2016 nog gereleased worden volgens de site.
Old 17-12-2017, 11:20   #189   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

je kan toch al effectief spelen als je ervoor betaald hebt?

Quote:
Star Citizen is currently in Alpha which means that the technology and designs that bring the game to life are still in development. To help us refine and improve as we continue development, we have divided the game into several modules that are available now for early testing. With your Star Citizen game package, you can start playing all of these modules today and help provide us with much needed insight and feedback.
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 17-12-2017, 11:28   #190   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Voor maar 49$ ben ik al tevreden. We zien wel wat er van in huis komt. Ik heb al slechtere kickstarters meegemaakt...

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 17-12-2017, 20:10   #191   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by LukeSoloSalade View Post
Medelijden met iedereen ? dikke bullshit. Iemand die 100'en of zelf 1000'en euro's geeft om toch maar pay to win de beste te zijn. Geen medelijden mee als zo iemand opgelicht wordt. Verdient het om dat pay to win model in leven te houden.
Deze beredenering is vrij kort door de bocht, uw staaltje victim-blaming kan zo op social media, proficiat. De motivatie van de gedupeerde, waar jij geen hol van af weet, staat geheel los van foute logica rond verdienstelijkheid bij het optreden van oplichterij. Ik kan best begrijpen dat mensen aanvankelijk in dit project hebben geloofd en gekozen hebben om dit te ondersteunen. En er is geen "tipping point" in bedrag - zo subjectief als fuck overigens - waar de gedupeerde dan wel een gedupeerde mag zijn! Oplichterij is oplichterij, Cloud Imperium Games dient de wind van voor te krijgen en niemand anders.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 17-12-2017, 23:35   #192   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Er is geen bocht, enkel een rechte baan van start tot finish :

pay to win spelers zijn gespuis. Verdienen het. Ze zijn zelf medeschuldig aan het in stand houden van zulke 'oplichterij'.
Old 18-12-2017, 00:16   #193   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

eh, toch bijlange niet alle backing is pay2win?

bij een type battlefront 2 krijg je tenminste een volledig spel qua beloftes en dat maakt het hoogstens moreel verwerpelijk om fanboys en kinderen aan te zetten tot spenderen. wat hier gebeurt is gewoon pure criminele afzetterij, met excuses en uitstellen terwijl ze ondertussen maar meer en meer geld vragen via backing én subscriptions. hoeveel % van't spel is ondertussen al af? 60? gaat het er ooit komen?

ja tis frustrerend dat er mongolen bestaan die in charlatan praatjes trappen maar het laatste dat ge moet doen is die mensen opt zelfde niveau zetten als de mensen die actief een ponzi scheme opzetten. of moeten we alle mensen die dertijd zijn bamboozled door madoff ook maar even hard straffen als hem? das te achterlijk voor woorden
Old 18-12-2017, 08:22   #194   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

superschepen kopen is pay2win. Is zowat de definitie van pay2win.
Evenzeer moeten we dus dat pay2win scum niet op hetzelfde niveau zetten als gewone backers. Dat is ook te achterlijk voor woorden.

je bent veel te zwart wit bezig radje. Je moet eens leren dat de wereld grijs is.
Old 20-12-2017, 06:43   #195   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Freddie Wasbak View Post
je kan toch al effectief spelen als je ervoor betaald hebt?
Ja, een gebroken alpha versie met nauwelijks iets in, wat maakt dat uit?
Old 03-02-2018, 10:12   #196   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Lol, je kan geen schepen houden die je steelt:

http://www.pcgamer.com/if-you-steal-...t-of-the-game/
Old 03-02-2018, 10:36   #197   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ah nee, want dan valt heel hun buy-to-win microtransactiesysteem in elkaar. Waarom een schip kopen, als je het gewoon kan stelen?
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 03-02-2018, 12:28   #198   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Ik hoop dat 'starships kopen met echt geld' uiteindelijk niet de "horse armor" zal blijken later in een tijd waar het de normaalste zaak is geworden, misschien wel in een dystopische wereld waar enkel rijken aan escapism kunnen doen met de rest op de fiets (ref. Black Mirror)
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2018, 11:08   #199   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Lion is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2018, 11:54   #200   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Nog wat geld uit whales kloppen, dacht Chris Roberts.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules