Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 16-12-2011, 11:10   #61   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Ik hou van de vakantiefeel van Mario Sunshine. Kvind em ook goed Wel de meest verschrikkelijke camera ooit.
Een aanpassing aan je speelstijl, aangezien je zowel je personage alsook de camera nonstop bedient. Maar eenmaal je die vrijheid gewoon bent, vond ik het lastig om terug een gewone camera te hebben in de opvolgers.
operator is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 11:11   #62   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mithror View Post
Meeste van die uren zijn wel met PA!
100% van die uren

ik zeg het je, ik speel spellekes enkel en alleen voor met communities
af en toe is dat een minder goede investering voor het potentieel!
Alex is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 11:29   #63   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Zoals geweten heb ik wel een grote verdraagzaamheid als het op games en gebreken aankomt, maar zowat elke open world game waar de all-powerful protagonist zich moet bezig houden met compleet idiote en uiterst generieke opdrachten is wat mij betreft een afknapper.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 13:42   #64   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Dan bij je inderdaad tolerant. Ik vind Oblivion, Skyrim,... opdrachten ook nogal aan de generieke kant. Ze zijn mooier verpakt maar meestal komt het neer op: doe dat ding dood of ga dat gaan halen.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 13:51   #65   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Takeshi View Post
meestal komt het neer op: doe dat ding dood of ga dat gaan halen.
Noem mij eens een game waar dat niet zo is? Je kan elk spel tot die basis herleiden als je wil, sommigen verbloemen het gewoon mooier.
Old 16-12-2011, 13:51   #66   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Oblivion was een pak meer generieker dan Skyrim, maar een open world game zoals Prototype, inFAMOUS, enzovoort hebben naar mijn smaak een pak meer generieke opdrachten. Niet dat dit noodzakelijk afdoet van de kwaliteit van het spel, maar ik vind zo'n opdrachten vaak onnodige filler.

Op het einde van de rit kan je elk opdracht generiek noemen omdat het altijd neerkomt op iets doden of een andere taak die al zoveel keer aanbod kwam in games. Maar ik wil doelen op onnozeligheden of echt irrelevante zaken aan het verhaal te moeten doen met een (vaak) super krachtige protagonist, dat vind ik altijd een afknapper.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 14:20   #67   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Diablo heeft me op geen enkel moment weten mee te zuigen. Geen populaire mening, I know, maar ik moet er dan ook onmiddellijk bij noteren dat ik geen echte RPG-speler/fan ben. Meer zelfs, een echte RPG-classic heb ik nog nooit uitgespeeld (Morrowind ligt evenwel al een hele poos klaar).
Diablo is wel geen RPG he.

*edit* Fuck takeshi was me voor
Karel is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 14:21   #68   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Noem mij eens een game waar dat niet zo is? Je kan elk spel tot die basis herleiden als je wil, sommigen verbloemen het gewoon mooier.
Ik bedoel hiermee: in Zelda bvb. is elke dungeon/boss/doel anders en elke kamer/puzzel/omgeving is tot in het detail uitgewerkt. Dit is niet mogelijk in gigantisch omvangrijke games als Oblivion/Skyrim/... waardoor de gameplay een pak generieker wordt. Dit maakt het spel niet slechter, verre van, het is gewoon niet mijn ding en het steekt mij enorm snel tegen.
Bottom line: enige lineairiteit is een must voor mij, gezien het verhaal, wat ik zowat het belangrijkste vind in de meeste games, veel te traag vooruit gaat bij teveel vrijheid.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 14:23   #69   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Het is juist omdat het zo verslavend is dat ik het zo hard haat.

Ik bekijk het meer en meer als Patience ofzo. Dat kan in duistere periodes ""fun"" en heel verslavend zijn. Tot je tot je zinnen komt en het weer haat.
Echt hard waar. Ik ben nu verslaafd aan skyrim, maar hoe langer ik het speel, hoe idioter en stommer ik het spel vind. En voorlopig blijf ik toch spelen (hoewel ik wel het gevoel heb dat ik het weer niet ga uitspelen).

Echt alles aan dat spel is dom uitgewerkt als je erop let: interface, combat, quests, dialogue, ... Allemaal zo puberaal. Proberen maar niet kunnen.
Karel is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 14:48   #70   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Blue Dragon: Wat een hype voor zo een fucking kutspel, ik heb dat spel gewoon weggegeven aan een maat omdat ik het niet meer kon zien

Metal Gear Solid: Dat spel frustreert mij énorm. Het boeit niet en als ik dood ben dan heb ik meestal geen goesting meer om nog verder te spelen
Idd. Blue Dragon ook proberen te spelen. Saai tot en met.

Metal Gear Solid 4 vond ik dan wel weer vrij goed, maar nu heb ik over't laatst MGS2 gekocht voor de PS2 en ik geraak niet verder dan de eerste 5 minuten van het spel. Jezus wat kutcontrols en dan dat gelul der altijd tussen

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 16:29   #71   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Idd. Blue Dragon ook proberen te spelen. Saai tot en met.

Metal Gear Solid 4 vond ik dan wel weer vrij goed, maar nu heb ik over't laatst MGS2 gekocht voor de PS2 en ik geraak niet verder dan de eerste 5 minuten van het spel. Jezus wat kutcontrols en dan dat gelul der altijd tussen
Koop u Metal Gear Solid 3 Subsistence of wacht op de HD versie ervan voor PS3. Veel minder dialoog dan MGS2 en veel beter verhaal (en veel droeviger einde ).
Old 16-12-2011, 16:59   #72   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

- Die twee zelda-spellen op de DS. Nooit Zelda gespeeld, eindelijk op een platform dat ik heb. Maat. Saai. En dwaas. Uiteindelijk de eerste nog lang gespeeld om toch maar proberen door te hebben waar nu dat het nu eigelijk om te doen was. Maar neen. Tweede dan ook nog maar eens kans gegeven, uitgezet na een uur. Kaktrein. Die Twilight Princess wel paar uurtjes op een maat zijn wii gespeeld. Dat was al iets amusanter, maar had wel de indruk dat ik iets voor 10-jarigen aan het spelen was. Simpelen boel en alle chars zijn achterlijk.

- Yakuza (3). Uur of 10-12 gespeeld nog. Geen zak gedaan. Af en toe keer dwaze gevechten waar ik het gehype niet van snap. Wel cool verhaal, dat wel.

- Mario Kart DS. Jezus fuck.

- Little Big Planet. Leek me het ideale spel om met mijn vriendin te spelen, aangezien we graag coop spelen gelijk Castle Crashers, Ilomilo enzo. Schattige shit. Paar uur echt geprobeerd, maar we geraken er maar niet in. Leuke dingen en het ziet er schitterend uit, maar het kan me nu geen fuck schelen of ik dat stomme ballonnetje daar heb of niet en of ik nu aan het einde van een level geraak of niet.

- Haja, en Fable reeks. Scheten laten blijft hilarisch maat! Kakspel.

Last edited by Robin; 16-12-2011 at 17:17.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 17:12   #73   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Mafia. Wat een traag en saai spel.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 17:14   #74   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Dit moet een vergissing zijn, holly.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 17:22   #75   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Hoeveel vergissingen ik al niet gezien heb in deze thread...
Dj El Marriachi is online now   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 17:47   #76   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Dit moet een vergissing zijn, holly.
Hahaha, ik weet het, ik ben moederziel alleen op deze wereld die dat vindt.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 18:42   #77   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by minion View Post
-Super Smash Bros. Brawl. Melee was veel beter
word.

élke dag de dagelijkse update gecheckt naar aanleiding van de release, teleurstelling 100%.

verder mss Disgaea 3 op PS3. ziet er awesome uit, is ook redelijk awesome, maar ingewikkeld as fuck voor een turn-based RPG. als ge er een week niet meer op speelt, moogt ge het vergeten om verder te spelen, want ge slaat alles door elkaar.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 19:26   #78   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

ah disgaea, met die geile halfnaakte kindjes he? plenair , etna, flonne,....
den anime trok op niet veel dacht ik
Old 16-12-2011, 19:29   #79   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Old 16-12-2011, 22:20   #80   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Fable III. Sjeus, hoe hard hebben ze het leuke concept dat Fable I was in de poep genaaid? 3u gespeeld en dan opzij gelegd.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules