Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 16-11-2018, 17:13   #27141   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Zijn toch ook gewoon uw zaken niet?
Old 16-11-2018, 17:34   #27142   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post
Zeg er dan bij wat de QuickPM was dan he, dramaqueen.
En nog eens extra moeite gaan doen omdat gij beslist mij te stalken in PM's? Ja allo.
Old 16-11-2018, 17:55   #27143   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

Quote:
Originally Posted by beki View Post
Gisteren is er net voor mij op de burggravenlaan(brug) een auto dwars over straat gevlogen om doelbewust een mens aan te rijden. Die mens heeft voorruit beschadigd, en is bijna in de vaart gevlogen.( auto zou er ook ingelegen hebben mocht er geen borduur gestaan hebben) dit was resultaat https://photos.app.goo.gl/Gkjv8UR9atGe9nMHA

Nu vraag ik mij af wat de context achter dat gedoe is.. Iemand enig idee waar je daar info over kan vinden? Doet geeft politie daar info over?
En waarom zou ge dat willen weten? Uit nieuwsgierigheid?
Ge kunt u natuurlijk als getuige aanmelden, maar da's vooral om uw burgerplicht te vervullen, niet om info los te peuteren.
Old 16-11-2018, 18:35   #27144   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr. Santa View Post
En nog eens extra moeite gaan doen omdat gij beslist mij te stalken in PM's? Ja allo.
Lal, klein kind.

Het was een doodgewone reactie op uw fixatie-post in het genre van: "Ochot, ik heb ook ooit eens iets verkeerds gezegd over het helpdeskje". Zal u effe helpen.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 20:20   #27145   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Jonges echt... Santa, Waze klein kinderen!

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 20:51   #27146   link
beki
Senior Member

Quote:
Originally Posted by beki View Post
Gisteren is er net voor mij op de burggravenlaan(brug) een auto dwars over straat gevlogen om doelbewust een mens aan te rijden. Die mens heeft voorruit beschadigd, en is bijna in de vaart gevlogen.( auto zou er ook ingelegen hebben mocht er geen borduur gestaan hebben) dit was resultaat https://photos.app.goo.gl/Gkjv8UR9atGe9nMHA

Nu vraag ik mij af wat de context achter dat gedoe is.. Iemand enig idee waar je daar info over kan vinden? Doet geeft politie daar info over?
Net nog een verklaring gaan afleggen bij politie. Heb proberen vissen, maar ze losten niets...
er waren vrouwen ook bij betrokken... En tis poging tot moord..
beki is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 21:36   #27147   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Als ge het echt hebt zien gebeuren, uw gegevens genoteerd zijn en ge nu ook een verklaring hebt afgelegd, dan schieten ze toch een beetje tekort door u niet door te verwijzen naar hun Dienst Slachtofferbejegening.

Kunt daar altijd zelf contact mee opnemen als ge er echt mee zit. Dat is dan wel burgerpersoneel dat eens komt klappen. Misschien dat zo'n veredelde sociaal helpster u wel iets meer gaat kunnen vertellen tussen de regels, maar wat de huidige stand van het onderzoek is en welke onderzoeksdaden nog gaan volgen, gaan ze u allicht ook niet vertellen. Dat weten die ook niet en is ook niet hun taak.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 17-11-2018, 22:30   #27148   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Ge kunt ook dagelijks aan de deur van het politiecommissariaat gaan staan en blijven informeren naar de stand van het onderzoek bij iedere flik die buitenkomt.

Als dat niet lukt solliciteer je op de eerste functie die daar vrijkomt.

Aanpappen met Cindy aan de receptie kan ook helpen.
Bourgi is offline   Reply With Quote
Old 18-11-2018, 02:19   #27149   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

als het iets met drugs kan te maken hebben, ver van weg blijven
Old 18-11-2018, 13:42   #27150   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post
Als ge het echt hebt zien gebeuren, uw gegevens genoteerd zijn en ge nu ook een verklaring hebt afgelegd, dan schieten ze toch een beetje tekort door u niet door te verwijzen naar hun Dienst Slachtofferbejegening.

Kunt daar altijd zelf contact mee opnemen als ge er echt mee zit. Dat is dan wel burgerpersoneel dat eens komt klappen. Misschien dat zo'n veredelde sociaal helpster u wel iets meer gaat kunnen vertellen tussen de regels, maar wat de huidige stand van het onderzoek is en welke onderzoeksdaden nog gaan volgen, gaan ze u allicht ook niet vertellen. Dat weten die ook niet en is ook niet hun taak.
Beetje klappen over gevoelens? Kom zeg, we zijn geen wijven eh.
kar is offline   Reply With Quote
Old Today, 10:14   #27151   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

niet de moeite om een nieuwe thread te starten in /gaming maar zijn er nadelen aan steam keys aan te kopen op sites als bvb www.g2a.com ? Prijsverschil is toch vrij geschift bij wijlen. Dirt rally voor €34,99 op steam en voor €5,49 op g2a.
Old Today, 10:37   #27152   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Waarschijnlijk gestolen keys. Het zijn echte keys, maar hoe zij eraan geraakt zijn is waarschijnlijk illegaal.

kar is offline   Reply With Quote
Old Today, 11:21   #27153   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

ik heb al een paar keer gekocht bij G2A, altijd goed gewerkt. eerste aankoop in 2016.
er zijn nog gelijkaardige sites. kan zijn dat ze veel werken met robots om keys te kopen bij promoties. in lageloonlanden zullen er ook wel mensen een job hebben om games zo goedkoop mogelijk te kopen, de serial te verkopen en de rest van de verpakking weg te gooien.
Old Today, 11:23   #27154   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
in lageloonlanden zullen er ook wel mensen een job hebben om games zo goedkoop mogelijk te kopen, de serial te verkopen en de rest van de verpakking weg te gooien.
en ze kopen die games dan in de media markt van tanzania ofzo
Jaak is offline   Reply With Quote
Old Today, 11:23   #27155   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

https://www.fortressofdoors.com/g2a-...ur-currencies/

Quote:
A lot of people like to say "Piracy is theft." It's not. It's an infringement of my legal monopoly right to control the distribution of my work for a limited period of time (aka "Copyright.")

Piracy is not theft.

G2A is theft.
Old Today, 11:35   #27156   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
er zijn nog gelijkaardige sites. kan zijn dat ze veel werken met robots om keys te kopen bij promoties. in lageloonlanden zullen er ook wel mensen een job hebben om games zo goedkoop mogelijk te kopen, de serial te verkopen en de rest van de verpakking weg te gooien.
Ik zou toch nog eens wat opzoeken over G2A zu. Er is een wezenlijk verschil tussen hen en andere keysites, en G2A is shady as fuck.
Old Today, 11:57   #27157   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr. Santa View Post
hmm, interessante link.
ik zou eens moeten opzoeken hoeveel mensen hun key achteraf vervalt
Old Today, 12:03   #27158   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
A lot of people like to say "Piracy is theft." It's not. It's an infringement of my legal monopoly right to control the distribution of my work for a limited period of time (aka "Copyright.")

Piracy is not theft.

G2A is theft.
ok warezen dus =D

edit: waar is den tijd..

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules