Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 03-11-2018, 08:27   #281   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Lenneeeey!

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2018, 08:32   #282   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
moeten wij impressed zijn ofzo
Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
We moeten die wazige shit blijkbaar prachtig vinden en jaloers zijn.
AK post wat gifs voor de leut en jullie worden effectief salty

Dat spel ziet er redelijk fenomenaal uit op console en belichting en weerseffecten zijn ongezien.

Tuurlijk zal dat spel er nog pakken beter uitzien op pc wanneer het daarop uitkomt. D'uh. Maar misschien kunnen we het lagere school discussie niveau wat overstijgen van "mijne pc is wel veel beter dan uwe ps4 he". De "mijn papa is wel polies he" wordt er net niet bij gesleurd.

Iedereen die het spel hier speelt is echt onder de indruk en iedereen die het hier niet speelt, zoekt precies argumenten om het te bashen.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2018, 08:37   #283   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Spel verdient trouwens wel kritiek hoor. Een minpunt vind ik dat de missie's te lineair zijn. Een probleem sinds Gta V trouwens. Bij de vroegere GTA's kreeg je een objective en dat kon resulteren in zotte achtervolgingen of whatever. Bij Gta V en dit spel is alles in scène gezet. Stap voor stap wordt aangeduid wat je moet doen. Wanneer er een achtervolging is, dan zal er just op punt A een koets oversteken, op punt B een npc vallen, etc... Dus wanneer je dat spel eens opnieuw wil spelen, gaan de missie's telkens exact op dezelfde manier verlopen. Best jammer.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2018, 12:03   #284   link
gvd
Member

Quote:
Originally Posted by Theremin View Post
Ik lees her en der kritiek over de slechte controls, de stroeve gameplay en de gebrekkige pacing
Zo ervaar ik het dus ook, zelf niet gekocht maar enkele uurtjes gespeeld op de ps4 van de zoon, misschien dat het beter wordt later in het spel maar die pacing in de eerste missies is voor mij een serieuze afknapper.
gvd is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2018, 12:07   #285   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

That's right sir, noa giddi the fuck out 'ere pardner

“WE HATE SPORTING"

Old 03-11-2018, 21:00   #286   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Die pacing is efkes gewoon worden, maar ondertussen zou ik het alvast niet anders willen.

Over die missies geef ik dj alvast gedeeltelijk gelijk. Het is overduidelijk dezelfde hollywood stijl die ze willen hanteren zoals in gta 5 voor de main missies. Dat werkt zeer goed (sommige missies zijn enorm goed gedaan), maar voor de replaywaarde is het inderdaad minder. Anderzijds stoort mij dat niet zo erg, aangezien ik zelden een spel 2x uitspeel kort na elkaar.

Wat wel een enorme meerwaarde is, is de soundtrack. Deze is van een ongelooflijk hoog niveau, draagt zeer veel bij aan de sfeer (vooral tijdens shootouts) en zou ik zelfs gewoon zo kunnen beluisteren.

Wel 2 punten van irritatie bij mij.
- het paard doen vertragen en de study knop die aan dezelfde toets gekoppeld zijn. Alsook het feit dat mijn paard zelfmoordneigingen heeft als het een boom ziet. In volle galop rijden tussen 2 bomen met genoeg ruimte en toch trekt dat paard last minute opeens bruut naar links of recht knal op een boom.

- Een save funtie voor het weapon wheel had geen overbodige luxe geweest. Dat spel smijt namelijk constant mijn gekozen wapens door elkaar. Ik selecteer een revolver, repeater en rifle en 5 minuten later sta ik opeens met een sawed off shotgun, shotgun en pijl en boog of met 2 rifles of 2 shotguns of zelfs enkel een revolver in mijn handen. Bij rustige momenten is dat niet zo erg, maar als ge direct in de actie komt is dat enorm bescheten. Staat ge daar opeens bij een long range fight met slechts een revolver of een sawed off shotgun en kunt ge uw wapens niet meer selecteren omdat dat paard is gaan lopen.

Last edited by Fallschirmjaeger; 05-11-2018 at 19:47.
Fallschirmjaeger is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2018, 21:27   #287   link
tragezot
Senior Member

Ondertussen aan 33% van het verhaal en het spel wordt steeds boeiender.

Tip: als je ergens gps gewijs naartoe wil, volg de wegen niet maar ga gewoon rechtdoor. Je komt dan immens veel random dingen tegen. Regelmatig ga ik zelfs te voet.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 03-11-2018, 23:10   #288   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

De soundtrack is idd magistraal. Hoe goed is dit bv?

Echt de ene muzikale parel na de andere in uw oren
Old 05-11-2018, 12:01   #289   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

28% completed. FUUUUAARK dis game

Chapter 3

“WE HATE SPORTING"

Old 05-11-2018, 13:30   #290   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Ik zit al aan 50%

Ook pas ontdekt dat er toch een fast travel in zit. 1 keer gedaan en het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn, ik zie geen enkele reden om dat te gebruiken in deze wereld.
Old 05-11-2018, 15:51   #291   link
tragezot
Senior Member

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Ik zit al aan 50%

Ook pas ontdekt dat er toch een fast travel in zit. 1 keer gedaan en het zal waarschijnlijk de laatste keer zijn, ik zie geen enkele reden om dat te gebruiken in deze wereld.
Damn son, 50%...

De enige reden om te fasttravellen is omdat je het verhaal er zou willen doorjassen. Maar ik zou niet weten waarom. 't Is gewoon zalig om rond te wandelen. Elke speelsessie sluit ik af met een pokersessie in het kamp .

Menu's begin ik nu ook gewend te raken het duurde ook eventjes hoe ik het doorhad hoe je uw kamp moest uitbreiden/sponsoren.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 19:11   #292   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

20 min zitten sluipen naar een legendary voske. Schiet een pijl tussen zijn ogen maar natuurlijk is dat beest nog niet direct dood en moet ik nog 10 min een bloedspoor volgen.

Goed uiteindelijk legendary pelt in de pocket en voldaan op baan naar mijn tent.

Op 20 meter van base kom ik per ongeluk met mijn paard midden in een bandieten kamp terecht. Peten beginnen zonder twijfelen op mij te schieten en overleef het maar nipt. Toch eens kijken of ze niets bij hebben dat ik kan gebruiken en bij het looten kom ik met mijnen dikken teen in het kampvuur terecht.

Bam dood en "you have abandoned your legendary pelt".

fuuuuuuuuu

Last edited by wukedadde; 05-11-2018 at 19:37.
wukedadde is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 19:35   #293   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Fuuuuu, ja, zo'n schrijffout in zo'n spel..

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 19:45   #294   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Die les heb ik eerder ook al geleerd.

5 perfect pelts na veel moeite verzameld, zie ik opeens een pristine black bear opduiken. Ideaal, die had ik ook nog nodig. Klein kwartierke zitten tracken tot hij stil bleef zitten en ik hem met 1 kogel kon afleggen. Terwijl ik hem aan het skinnen ben, hoor ik achter mij mijn paard in paniek wegstuiven en opeens gegrom. Bleek een puma te zijn die ik een eind eerder al had tegengekomen en mij blijkbaar de hele tijd zat te besluipen.

Eerste aanval nog net overleefd, maar mijn revolvers deden niet veel (de krachtige wapens waren uiteraard verdwenen uit het weapon wheel tijdens het afstappen, ondanks dat ik ze geselecteerd had) en dus gestorven.

Weg 6 perfect pelts.

Vanaf ik wat waardevols heb qua huiden, is het ononderbroken in volle galop naar het kamp of een trapper.
Old 05-11-2018, 21:49   #295   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Hoe krijg je eigenlijk perfect skins? Headshots? De mijn zijn altijd poor

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 21:58   #296   link
clochard
Member

Info van dieren bekijken. Dieren hebben van begin al een bepaalde kwaliteit, je wil de pristine dieren doden voor een perfect pelt.
Wapen is ook belangrijk, bijv. Konijnen met varmint rifle.
clochard is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 22:07   #297   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Begrijp die opmerking van slow gaming niet, zeker wanneer elke stap genieten is.
Theremin, dat we dit game mogen vergelijken met Witcher 3 is toch al top op zich?! GtaV is nooit mijn ding geweest, gespeeld op ps4 en pc, stak tegen na missie 5 en nooit meer verder gedaan. Witcher 3 was wel mijn ding, maar dit spel is voor mij nog verslavender. Combat alleen al is 10 keer beter dan Witcher3, al mijn wapens zijn zwart en goud oooow yeaaaa cowboy!
Engine is er ook zwaar over, die sporen in sneeuw, modder nooit gezien. Om nog te zwijgen over de HDR, paarden, omgevingen, bakken sfeer, alles kunnen doen met iedereen die ge tegenkomt, ik ga hier niet snel een bored out van hebben. TV nu in gebruik door vriendin, kan niet wachten om vannacht nog eens goed te knallen.
Red Dead Redemption 8 = Westworld
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2018, 22:09   #298   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Hoe krijg je eigenlijk perfect skins? Headshots? De mijn zijn altijd poor
Pristine dieren met de juiste wapens en munitie in 1 schot (best headshot dus) doden. Door ze te bestuderen leer je hun conditie en welk wapen je nodig hebt.
Old 05-11-2018, 22:21   #299   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

https://www.rockstargames.com/newswi...n-2-Quick-Tips

Ter info:
Lost A Legendary Pelt? - If you misplace a legendary animal pelt out in the wild, it will automatically be delivered to the Trapper.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 06-11-2018, 08:34   #300   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fallschirmjaeger View Post
Die les heb ik eerder ook al geleerd.

5 perfect pelts na veel moeite verzameld, zie ik opeens een pristine black bear opduiken. Ideaal, die had ik ook nog nodig. Klein kwartierke zitten tracken tot hij stil bleef zitten en ik hem met 1 kogel kon afleggen. Terwijl ik hem aan het skinnen ben, hoor ik achter mij mijn paard in paniek wegstuiven en opeens gegrom. Bleek een puma te zijn die ik een eind eerder al had tegengekomen en mij blijkbaar de hele tijd zat te besluipen.

Eerste aanval nog net overleefd, maar mijn revolvers deden niet veel (de krachtige wapens waren uiteraard verdwenen uit het weapon wheel tijdens het afstappen, ondanks dat ik ze geselecteerd had) en dus gestorven.

Weg 6 perfect pelts.

Vanaf ik wat waardevols heb qua huiden, is het ononderbroken in volle galop naar het kamp of een trapper.

“WE HATE SPORTING"

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules