Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 29-07-2019, 13:29   #8321   link
jakkerd
Dzzinggg!

jakkerd's Avatar

Old 01-08-2019, 11:01   #8322   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Belgatom View Post
Xiaomi Mi A2 Lite gekocht in Frankrijk. 189 (+ 30 euro terug via Frans adres van een maat) voor mijn vrouw. Deftig toestel, 4000mha batterij, perfect for the missus. Android one dus gegarandeerde updates voor 2 jaar, 3 jaar security updates.
Dat ziet er mij idd een zot toestel uit voor 180 - 190 euro. Mijn oneplus x is aan vervanging toe, deze overweeg ik zeker.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2019, 15:49   #8323   link
jakkerd
Dzzinggg!

jakkerd's Avatar

De 64Gb versie voor €159 besteld bij amazon. Das verniet, bijna.
Old 01-08-2019, 18:35   #8324   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by jakkerd View Post
De 64Gb versie voor €159 besteld bij amazon. Das verniet, bijna.
Welke Amazon? fr/de/uk?
Old 01-08-2019, 20:27   #8325   link
kar
Public servant

kar's Avatar

https://www.amazon.de/gp/product/B07...?ie=UTF8&psc=1

deze gekocht enkele maanden geleden toen hij aan 157 stond.
kar is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2019, 13:25   #8326   link
jakkerd
Dzzinggg!

jakkerd's Avatar

Quote:
Welke Amazon? fr/de/uk?
.de

We hebben die van hierboven besteld, maar is een paar euro opgeslagen precies.
Old 07-08-2019, 20:05   #8327   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by vAmP View Post
Soundcore spirit X Black
Vandaag Anker Soundcore Liberty Air ontvangen. Vormgeving komt dicht bij de Apple Airpods maar deze is in-ear. Heb de laatste maand de één na de andere review site afgelopen op zoek naar True Wireless earbuds. Jabra 65t en Bose soundsport kwamen steeds zeer hoog uit maar die dingen zijn te groot. Zocht iets discreter. Nieuwe Sony's waren fantastisch maar uit mijn budget. Dus werd het deze.

Best wel tervreden. Bass is wat opgepompt en de mids kunnen beter maar voor wat ik ze wens te gebruiken (wandelen, audioboeken en eventjes afsluiten van de buitenwereld) perfect. Licht, discreet, goede case en simpel in gebruik. De touch werkt beter dan op de Soundcore Overear BT. Had wel gehoopt om er eentje te vinden met USB-c om te laden maar momenteel behoorlijk weinig op de markt.

a 100 euro well spent.
Old 08-08-2019, 08:40   #8328   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by jakkerd View Post
.de

We hebben die van hierboven besteld, maar is een paar euro opgeslagen precies.
Hij staat bij Alternate ook "maar" aan 165 EUR. De niet-lite aan 169 EUR. Ook net besteld voor mijn schoonpa.
Old 08-08-2019, 12:42   #8329   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

Quote:
Vandaag Anker Soundcore Liberty Air ontvangen. Vormgeving komt dicht bij de Apple Airpods maar deze is in-ear. Heb de laatste maand de één na de andere review site afgelopen op zoek naar True Wireless earbuds. Jabra 65t en Bose soundsport kwamen steeds zeer hoog uit maar die dingen zijn te groot. Zocht iets discreter. Nieuwe Sony's waren fantastisch maar uit mijn budget. Dus werd het deze.

Best wel tervreden. Bass is wat opgepompt en de mids kunnen beter maar voor wat ik ze wens te gebruiken (wandelen, audioboeken en eventjes afsluiten van de buitenwereld) perfect. Licht, discreet, goede case en simpel in gebruik. De touch werkt beter dan op de Soundcore Overear BT. Had wel gehoopt om er eentje te vinden met USB-c om te laden maar momenteel behoorlijk weinig op de markt.

a 100 euro well spent.
QCY QS2 besteld op AliExpress, ben eens benieuwd wanneer ze aankomen :D
operator is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2019, 14:20   #8330   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by operator View Post
QCY QS2 besteld op AliExpress, ben eens benieuwd wanneer ze aankomen :D
Heb deze overwogen maar wegens plotse budget verhoging dan toch voor iets hoger gegaan. Weet eens te informeren hoe goed of slecht ze zijn.
Old 20-08-2019, 10:01   #8331   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Mijn gsm is eergisteren opnieuw gestolen geweest. Maar ik snap niet goed wat ze daar tegenwoordig nog mee kunnen doen. Kunnen ze dat resetten op één of andere manier? Ik dacht dat find my device, etc verbonden was aan uw emei en dat ze dat niet kunnen wijzigen.

Ook vreemd is dat als ik dan meteen find my device doe, die ergens compleet anders is. Kunnen ze dat spoofen of zo?
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 22-08-2019, 15:05   #8332   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Quote:
Heb deze overwogen maar wegens plotse budget verhoging dan toch voor iets hoger gegaan. Weet eens te informeren hoe goed of slecht ze zijn.
Heb al 2 sets in gebruik. Echt dik in orde. Beste BT oortjes onder de 50 euro volgens sommige reviewsites... en ze kosten maar 18 euro

Pairing lukt altijd feilloos. Geluid is zeer degelijk.
Bourgi is offline   Reply With Quote
Old 22-08-2019, 16:12   #8333   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bourgi View Post
Heb al 2 sets in gebruik. Echt dik in orde. Beste BT oortjes onder de 50 euro volgens sommige reviewsites... en ze kosten maar 18 euro
Pairing lukt altijd feilloos. Geluid is zeer degelijk.

Als ik nog eens Gearbest of Aliexpress moet aanspreken, denk ik dat ik er eentje bij zal gooien. Gewoon om eens te zien wat het geeft. Hopelijk zijn ze wat minder goed van geluid dan mijn Ankers of vallen ze uit mijn oren. (Anders ga ik wel wat beteuterd kijken).

btw:
Vandaag op iBood : Edifier TWS2 - we gebruiken hier op het werk nogal wat Edifier koptelefoons en speakers en dat lijkt toch wel ook good value for money te zijn.
Old 22-08-2019, 21:51   #8334   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

+1

Edifier is uitstekend prijs-kwaliteit.
Old 23-08-2019, 07:57   #8335   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

Quote:
QCY QS2 besteld op AliExpress
Exact 2 weken tussen bestelling en levering. 18 euro. Doosje met magnetisch kliksysteem voor de oortjes, eruithalen en automatisch synchroniseren met elkaar en smartphone. Geen app, geen overbodige functies, simpelweg één knop: pause/play.

Zitten aangenaam in het oor, maar zien er behoorlijk onnozel uit. Wellicht is dat eveneens zo met andere true wireless oortjes, tot het moment dat er veel kleinere ontwikkeld worden. Geluid is verrassend aangenaam: midden en hoog zit goed, bas ontbreekt.
Old 23-08-2019, 09:01   #8336   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Quote:
Exact 2 weken tussen bestelling en levering. 18 euro. Doosje met magnetisch kliksysteem voor de oortjes, eruithalen en automatisch synchroniseren met elkaar en smartphone. Geen app, geen overbodige functies, simpelweg één knop: pause/play.

Zitten aangenaam in het oor, maar zien er behoorlijk onnozel uit. Wellicht is dat eveneens zo met andere true wireless oortjes, tot het moment dat er veel kleinere ontwikkeld worden. Geluid is verrassend aangenaam: midden en hoog zit goed, bas ontbreekt.
Vraagje: Kan je ze eveneens apart gebruiken? Bvb enkel linker oor? Of komt er dan sowieso geluid uit beide oortjes? Want ik las ergens dat GSM verbindt met 1 van de 2 en die op zich een verbinding maakt met het andere oortje.
Prophex is offline   Reply With Quote
Old 23-08-2019, 09:21   #8337   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Quote:

Bas ontbreekt? Zitten ze wel goed in je oor? Hier vrij punchy bass in ieder geval!
Old 23-08-2019, 09:22   #8338   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prophex View Post
Vraagje: Kan je ze eveneens apart gebruiken? Bvb enkel linker oor? Of komt er dan sowieso geluid uit beide oortjes? Want ik las ergens dat GSM verbindt met 1 van de 2 en die op zich een verbinding maakt met het andere oortje.
Je kan het hoofdoortje aanzetten en het andere in de case laten. Dan heb je met 1 oor verbinding en geluid.

Last edited by Bourgi; 23-08-2019 at 10:11.
Old 23-08-2019, 10:33   #8339   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bourgi View Post
Je kan het hoofdoortje aanzetten en het andere in de case laten. Dan heb je met 1 oor verbinding en geluid.
Links of rechts maakt niets uit, kan, ja.
Old 23-08-2019, 17:20   #8340   link
DyNaRaX
Senior Member

DyNaRaX's Avatar

Blijven ze goed zitten in je oor? Ben aan het denken om me ook een setje te bestellen voor tijdens het fietsen.

Steken ze niet te ver uit je oren?

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules