Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 25-10-2018, 11:15   #61   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik denk dat het te maken heeft met ouder worden

Combat en voertuigen in BF1 zijn echt wel goed ontwikkeld, in BF3-4 was het al goed.
Ik zou enkel kunnen klagen over de artillerie trucks die serieus werden misbruikt.

Gameplay gewijs is er niet veel mis met BF1, het is fun & je kan er een aantal uren aan slijten op een avond. Alleen spijtig dat er heel die kanker van EA aan vasthangt, echt spijtig.
Call me ignorant, maar een developer zoals Dice is te goe voor EA, EA verneukt die mensen.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2018, 11:18   #62   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Ja als je de season pass dlc koopt ja, dan was je game 120 euro ofzo.
Er is geen season pass, er is de main game en de rest zijn cosmetics. Alle non-cosmetic DLC is gratis.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2018, 11:23   #63   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

We zullen zien dan , ik vertrouw er geen kloten meer van.
Old 25-10-2018, 11:26   #64   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Google het dan h Guru.
Old 25-10-2018, 11:27   #65   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

EA heeft al zoveel gezegd en dan weer 180's gedaan.
Old 25-10-2018, 11:39   #66   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Op dat vlak heeft Guru gelijk. Ze hadden ook openlijk liggen verkondigen dat ze hun lessen gingen trekken uit Battlefront 1 DLC-toestanden, wat zeer hoopvol overkwam, om dan uiteindelijk Battlefront2 nog zwaarder te verkloten met andere praktijken.

Qua gameplay-vlak volg ik Guru dan weer totaal niet. BF3 voelde inderdaad heel goed aan, BF1 daarentegen totaal niet. Maar ik ga het nog wel een kans geven. Het is alleszins lachen om mijn maten even hard te zien sukkelen, dus daarvoor alleen is het zijn geld waard (al was de humor nu niet direct de reden van aankoop).
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2018, 11:44   #67   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Speel het nog eens en zet hier eens een bedenking, ik ben echt nieuwsgierig waar de schoen niet past voor jou in BF1.
Het is voor iedereen uiteraard een andere ervaring.
Old 25-10-2018, 11:56   #68   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

't Is moeilijk pinpointen. Maar wapens zijn, onder andere, precies niet krachtig genoeg. Ik headshot iemand met een (sniper)rifle, en dan nog moet ik twee keer schieten om hem neer te krijgen. En machineguns voelen aan als proppenschieters. Recoilgewijs klopt het precies ook niet, maar dat is normaal maar een kwestie van gewoon worden, dus dat laat ik nog wat in het midden.

Ook de vliegtuigen zijn voor mij totaal niet bestuurbaar met muis/keyboard, terwijl ik daar in BF1942, Vietnam en BF3 heer en meester in was. Dat is iets waar ik ook last van had in Battlefront. Dat zal wel met hun nieuwe 'gemakkelijkere' manier van besturen te maken hebben, dat wringt met mijn oude gewoontes. Of misschien moet ik daar wat controls beginnen aanpassen, maar zou niet direct weten hoe ik het goed moet krijgen.

Ik krijg dus met moeite een kill vast, terwijl ik normaal gezien echt wel weet wat ik moet doen. Niet dat ik anders goed ben, maar in de meeste games toch altijd wel direct in de middenmoot. Een K/D-ratio van 1/20, zoals nu, heb ik normaal enkel als ik ergens op n of andere UT-server zit vol met die hard-spelers.

We zullen zien of het nog betert. Voel me alleszins een dikke vette noob. :D

Last edited by HeLLBirD; 25-10-2018 at 12:02.
Old 25-10-2018, 13:44   #69   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Er is geen season pass en er is geen betaalde DLC. Ze hebben dat een uur lang zitten vertellen bij de aankondiging van bf5.

en @hellbird, das misschien omdat ge gewoon een noob zijt, die games zijn er allemaal maar gestroomlijnder en vlotter op geworden met de jaren, die dromen naar vietnam en 1942 zijn niks meer dan nostalgie.
Als ge instant kill snipers wilt, speel dan eens hardcore.
Old 25-10-2018, 13:59   #70   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Paar uur verder en in de medic class kan ik me precies wel vinden. Alles in orde nu met K/D en scores. Maar vanaf ik me aan een andere class (of vooral ander type wapen) waag, is het weer om zeep.

Maar goed, zal dus toch (deels) aan mij liggen. 'k Ben nog niet 100% overtuigd, maar de ervaring daarnet was dus wel al wat beter. En nostalgie is inderdaad een gevaarlijk iets, maar ik ben wl niet zeker dat gestroomlijnder en vlotter altijd garantie staat voor betere gameplay.

Mod: Frontlines was ook wel een leukere game mode dan wat ik gisteren zat te spelen.
Old 25-10-2018, 14:03   #71   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Er is geen season pass en er is geen betaalde DLC. Ze hebben dat een uur lang zitten vertellen bij de aankondiging van bf5.

en @hellbird, das misschien omdat ge gewoon een noob zijt, die games zijn er allemaal maar gestroomlijnder en vlotter op geworden met de jaren, die dromen naar vietnam en 1942 zijn niks meer dan nostalgie.
Jup akkoord, maar ze hebben zo'n zaken nog aangekondigd. Paar maanden later bleek het niet volledig dat verhaal te zijn en was er een addertje onder het gras.

Ik bekijk het alvast met argus ogen, ik zie ook dat je minimaal 4 man nodig hebt voor de firestorm te spelen. Dus je kan in theorie geen solo drop doen, toch een aderlating voor als je solo wilt spelen (en niet met random russen, cyka blyat).

EA staat bij mij gewoon in de positie dat ik zelfs hun pers communiques niet meer vertrouw en dat hebben ze puur aan hunzelf te danken.
Old 25-10-2018, 15:23   #72   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Volgens mij zijn die gasten op het laatste nippertje beginnen zweten bij het zien van de COD revival puur door die BR map. Dat ge MOET met 4 zijn is wel dikke stront.
Old 25-10-2018, 15:27   #73   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Of zoiets als Insurgency of Squad.
Die zijn allemaal realistischer dan Battlefield
A-star is online now   Reply With Quote
Old 27-10-2018, 18:03   #74   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Ok gasten, 'k moet mijn mening toch wat aanpassen. Frontlines is lichtjes geweldig. 't Is precies gewoon met conquest dat ik geen feeling meer heb, terwijl dat altijd mijn favoriet was.

Misschien dat ik de nieuwe BF dan toch een kans geef bij release. :/
Old 27-10-2018, 21:12   #75   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

fuark, Hellbird

Terug goesting in den 3
Old 27-10-2018, 21:52   #76   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Installling now.
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 27-10-2018, 23:38   #77   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

BF3 was toch ook mijn favoriet na 2142.
Old 01-11-2018, 19:22   #78   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Old 08-11-2018, 15:48   #79   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

hmm

Ik heb het spel dus verkeerd ingeschat en was biased sinds die release trailer, blijkbaar heeft Dice niet stil gezeten en EA ook niet.
Spel is vertraagd tot 20 november om aanpassingen door te voeren aan de core gameplay die flagged waren gedurende de beta.

Gameplay is zoals BF3 en niet meer BF1, meer skillbased ook naar't schijnt.

Jelliuz had precies wel gelijk en 1 prijs voor alle DLC dat released. Firestorm (BR) zou al na 6 maand komen. Ik hoop dat ze ook snel de iconische maps er in steken, maps zoals Midway/El-Alamein

Indien iemand interesse heeft, check eventjes de video van Jackfrags, een YouTube'er die ik wel serieus vertrouw.

Hier is de pre-order alvast gebeurd :')
Old 09-11-2018, 00:28   #80   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Tis live atm op premier Origin. Net even gespeeld en ze hebben hun best gedaan.
gABBY is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules