Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 27-03-2020, 12:35   #5301   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Voorlopig zie ik Trump hier eigenlijk net wel door komen. Denk dat bij de meerderheid ruraal amerikanen het idee vooral is, waarom moet heel de economie plat als er een minderheid aan sterft die toch al in slechte gezondheid waren of zo oud waren dat ze waarschijnlijk toch niet veel tijd meer zouden gehad hebben. Ik mis mijn centen. Denk dat wij als Europeanen allemaal inderdaad naar Trump kijken en zeggen...Hoe the fuck kan dat allemaal, maar de gemiddelde Amerikaan denkt daar anders over vrees ik. Zijn approval rating zou op dit moment het hoogste zijn sinds zijn verkiezing. En Trump gaat daar goed op inspelen volgens mij.

Die Cuomo in NY is daarentegen wel de perfecte presidentskandidaat. Die kerel laat meer leiderschap zien in de afgelopen dagen dan dat Trump en Biden al maar hebben laten blijken.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2020, 12:38   #5302   link
Horla
Senior Member

Er zijn genoeg steden in ruraal Amerika waar ze rond het miljoen inwoners zitten hoor. Er is echt geen reden om aan te nemen dat zij de dans gaan ontspringen. New York is daar gewoon wat vroeger begonnen (vergelijk het met Italië bij ons).
Horla is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2020, 12:42   #5303   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Ik zeg niet dat ze de dans gaan ontspringen hoor, integendeel. Dat gaat de komende weken waarschijnlijk explosief evolueren daar. Maar...Ik heb op dit moment (!) het gevoel dat de gemiddelde Amerikaan erbij gaat blijven dat de economie moet draaien. Er zitten daar veel te veel gezinnen die van paycheck to paycheck leven en nu wordt noodgedwongen hun werk opgezegd. Ze worden daar ontslagen als hun zaak dicht gaat.. terwijl het grote merendeel maar zeer lichte symptomen gaat vertonen en er een minderheid in het ziekenhuis belandt en daarvan een kleine minderheid op de IC. Ik heb het gevoel dat velen op het einde van de maand puur gaan wakker liggen van hun centen en hoe ze hun huur/huis moeten betalen. Dat gaat grotere drama's geven daar en daar gaat Trump op inspelen. Hij wilt met Pasen het land terug "open". En wanneer dat niet het geval gaat kunnen zijn omwille van de evolutie van die ziekte, gaat hij daar goed op inspelen vrees ik. In NY zullen ze over een maand of 2 het ergste achter de rug hebben, maar in ruraal Amerika zal het dan op bepaalde plaatsen pas echt bezig zijn... Ik vrees ervoor dat Trump dit voor de gemiddelde Amerikaan leuk gaat weten te spinnen in zijn voordeel tegen november.

Je moet nu zelfs maar eens naar foxnews surfen.. Daar staat bitter weinig over de corona situatie in NY momenteel, maar wel over die bill waar ze elke Amerikaan rechtstreeks geld mee gaan geven. Vrees voor een recessie enzovoorts. "Hopelijk" verandert dat allemaal in de komende dagen/weken, maar op dit moment dringt het precies nog niet goed door daar en ligt het grootste deel van het land daar volgens mij niet echt wakker van. Eerder gefrustreerd omwille van de economische gevolgen.

Trump approval rating: https://projects.fivethirtyeight.com...roval-ratings/

Last edited by Metal; 27-03-2020 at 12:52.
Metal is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2020, 14:11   #5304   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Eens dat in Florida voet aan de grond krijgt zijn ze daar serieus fucked.
DM is online now   Reply With Quote
Old 29-03-2020, 22:12   #5305   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Mja, dat is belangrijk natuurlijk.
Old 30-03-2020, 00:29   #5306   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

"15 days to slow the spread", zei hij.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 02-04-2020, 11:59   #5307   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Dr. Fauci krijgt doodsbedreigingen nu omdat hij tegen Trump's woorden in gaat

Was te verwachten.
Old 02-04-2020, 12:25   #5308   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Die Corona briefing van gisteren was letterlijk oorlogspropaganda the fuck.

Beetje over Mexicaanse drugskartels beginnen terwijl heel uw land straks naar de kloten is.
Old 02-04-2020, 20:09   #5309   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
After Pence waffled on a query over whether Obamacare exchanges could be opened up to help Americans who lost insurance along with their jobs when the economy was shut down, Trump poured praise on his vice president.
"That was one of the greatest answers I've ever heard, because Mike was able to talk for five minutes and not answer your question," Trump told a reporter.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 03-04-2020, 23:48   #5310   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Trump heeft dus het Amerikaanse leger per luchtbrug een grote voorraad beschermingsmateriaal laten overbrengen.

Fantastisch, alleen wordt het niet zomaar verdeeld. Het is aangekocht door privé bedrijven en wordt nu geveild tussen de staten die tegen elkaar kunnen opbieden.
Old Yesterday, 09:00   #5311   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Old Yesterday, 09:39   #5313   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

En ondertussen is Kushner de nieuwe Fauci
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 23:25   #5314   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
fox is echt vreemd en gevaarlijk gedoe

fear mongering over alles en nog wat terwijl het totaal geen waarde heeft, gaande over letterlijk alle onderwerpen die je maar kan verzinnen, waaronder shit zoals THE WAR ON CHRISTMAS. constant zijn "echte amerikanen" van uit alle hoeken onder aanval

maar nu hun strategie eindelijk eens nut zou hebben door het volk schrik aan te jagen om binnen te blijven voor het gemene chinese virus hebben ze het weken en weken geminimaliseerd

butwhy.gif

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules