Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 10-11-2009, 11:54   #41   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Heerlijk artikel. Een mens zou bijna vergeten hoe belachelijk veel geld het kost en nog eens willen spelen
Guns is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2009, 12:07   #42   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Tis niet mijn deck hoor Ecko en ook niet volledig zoals de link die ik gegeven heb. Bij mijn openingshand had ik al 4 landen toen, dus ik kon al vrij veel doen in de eerste beurten. Zal je raad doormailen aan de kerel van wie het deck is
Waar je wel rekening mee moet houden is dat als je kaart er 4x insteekt de kans veel hoger is om ze te trekken, wat wel belangrijk kan zijn

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2009, 12:10   #43   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Dat is waar, maar een CC6 kaart is genoeg als je die "zeker" tegen beurt 7 ofzo trekt, niet in beurt 2. 2x of 3x is voldoende.
Zo'n Sakura-Trib Elder is bvb massaal goed, want je kan ermee blocken, je kan een landje uit je deck halen en dus een kaart minder in je library hebben die na verloop van tijd toch niet meer nuttig is. (Een 13e landje trekken is meestal nutteloos, je had die beurt beter een andere kaart in je hand gehad.)

Card Advantage. Leer wat het wil zeggen.
Old 10-11-2009, 17:27   #44   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guns View Post
Heerlijk artikel. Een mens zou bijna vergeten hoe belachelijk veel geld het kost en nog eens willen spelen
Zo heel duur is het imo niet. Wel als je booster packs koopt. Dat deed ik vroeger ook. Nu is het een concept voor een deck zoeken. Kijken welke kaarten je al in je collectie hebt, en de rest bijkopen op cardkingdom. Ik wil een 10tal speelklare decks hebben in de nabije toekomst. Heb er nu 4.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2009, 19:14   #45   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by ecko View Post
Holy shit die mana drain

Vuile permission decks

edit: holy shit Emeria.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2009, 19:33   #46   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Heb dat vroeger veel gespeeld op school, boeit me wel nog een beetje, maar kheb niemand om tegen de spelen
Old 11-11-2009, 09:14   #47   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Heb dat vroeger veel gespeeld op school, boeit me wel nog een beetje, maar kheb niemand om tegen de spelen
Magic Online!

http://www.wizards.com/Magic/TCG/Art...ic/magiconline
rastaman is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2009, 15:47   #48   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by rastaman View Post
Als ik dan toch pakken poen betaal voor kaartjes heb ik ze liever in de hand
Of kan je alles wat je koopt redeemen ofzo?
Old 12-11-2009, 08:25   #49   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Daar lijkt het niet op neen.
Old 12-11-2009, 09:21   #50   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Je kan redeemen als je een hele reeks hebt. Dus alle rares, uncommons en commons van 1 set. Foils tellen als aparte sets die ook zo te redeemen zijn. Ik denk dat ik in de eerste pagina van deze thread een iets goedkoper alternatief heb gepost
Styn is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2009, 09:28   #51   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Quote:
Originally Posted by Styn View Post
Je kan redeemen als je een hele reeks hebt. Dus alle rares, uncommons en commons van 1 set. Foils tellen als aparte sets die ook zo te redeemen zijn. Ik denk dat ik in de eerste pagina van deze thread een iets goedkoper alternatief heb gepost
Wait, what? Wat bedoel je juist met redeemen dan? Dat als je in M:O een complete set hebt dat je ergens heen kan gaan en dat ze je die kaarten geven?
Old 12-11-2009, 11:00   #52   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Vroeger was dat volledig free, nu moet je verzendkosten betalen.
Ahja: Master Editions tellen niet mee! (Dat zijn online only reeksen om online spelers ook met de hele oude kaarten zoals duals te kunnen laten spelen. Om wille van hun reprint policy kunnen die niet opnieuw in omloop gebracht worden.)

EDIT: Er zijn een redelijk aantal goede drafters die zo hun MTGO hobby bekostigen, online set foils collecten, redeemen en verkopen. Hoewel de verkoop van onlinekaarten ook heel wat kan opleveren.
Old 12-11-2009, 11:52   #53   link
Cit
College dropout

Cit's Avatar

Send a message via MSN to Cit
ff op reageren.

Je moet al hl wat tijd steken in MTGO om dat winstgevend te maken.

En met draften alleen lukt dat NIET. (geloof me, ik had/heb een serieuze hoge rating en nog had ik moeite om break-even te geraken)

Waar er geld mee te winnen valt zijn de release events en grote tornooien. Het probleem hiermee is dat die makkelijk een volledig dag in beslag nemen.

Online de kaarten verkopen is zowieso al moeilijk genoeg daar er miljoenen bots zijn en daardoor de prijzen zwaar zakken telkens een reeks langer dan 2 weken online is.

Je kan ook de volledige sets, om ze te redeemen, online kopen voor +- 70$. Dus dat valt al bij al nog mee.
Old 12-11-2009, 12:00   #54   link
Styn
Senior Member

Styn's Avatar

Ook even nuanceren, zelf heb ik nog nooit MTGO gespeeld
Old 12-11-2009, 12:55   #55   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Iemand die weet waar ik nog een Fat Pack Zendikar kan kopen?
Old 12-11-2009, 17:26   #56   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Na die artifact reeks paar jaar terug gestopt. Speelde dikwijls mee in tournooitjes maar het werd me ook te duur.
Heb wel enkele leuke decks gehad. Turn 5 30 1/1 myrs in play om met aan te vallen of te sacrifices voor 2 mana elks en iedereen en alles dood te fireballen.

Of een deck zonder enige damage maar met alleen wat creature kill kaartenn discards en dan die enchantment die je van deck laat wisselen met de tegenstander. Het betekende geen automatische win maar verliezen kon in allesinds niet eens die in play lag.

Natuurlijk ook telkens de main tier 1 decks gehad voor de echte tournooien maar die vond ik nooit zo fijn als de zelf bedachte decks.

Nu heb ik nog 2 schoendozen vol commons en 1 vol uncommons. M'n rares heb ik indertijd allemaal verkocht gehad.
Old 12-11-2009, 18:43   #57   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Muis View Post

Nu heb ik nog 2 schoendozen vol commons en 1 vol uncommons. M'n rares heb ik indertijd allemaal verkocht gehad.
Kleine collectie
5 schoendozen, 10 kaften. Bomvol.
Old 12-11-2009, 19:15   #58   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Waaronder een heel deel van mijn ex kaarten Kheb er keiveel spijt van.
Old 12-11-2009, 19:22   #59   link
Lion
N1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by ecko View Post
Waaronder een heel deel van mijn ex kaarten Kheb er keiveel spijt van.
Als ge terug wilt beginnen moogt ge hier een groot deel commons komen halen hoor, landjes ook. Ik zit echt met teveel
Old 12-11-2009, 19:32   #60   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Als't gratis is kan het zijn dat ik daar op inga Kheb wel nog een paar kaarten over. Commons zijn daar echter niet veel meer bij. Bijna enkel rares.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules