Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Reply

Thread Tools
Old 06-12-2018, 16:49   #581   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Allé, toch maar voor de gewone assassin pledge gegaan, aangezien ik Nemo's War en Tainted Grail waarschijnlijk ook ga backen. Aangezien er toch nog een jaar een half zit tussen nu en release, zal ik de rest later wel toevoegen. Denk dat ik niets kickstarter-exclusive mis op die manier (was Day 1 backer, dus heb alternatieve Ezio al gratis).

En met wat ik nu uitspaar aan uitbreidingen bij AC, heb ik dan voorlopig 2 andere spellen om effectief dit jaar al te spelen.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 09:28   #582   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Damn, Tainted Grail ziet er eigenlijk wel goed uit. Mss iets voor na Gloomhaven.
Old 07-12-2018, 09:34   #583   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Aangezien het toch pas in 2020 geleverd wordt, is het sowieso voor na gloomhaven.
kar is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 09:43   #584   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Gloomhaven medespeler heeft em idd al gebacked.

Funfact: Hij speelde voor GH eigenlijk niks van boardgames (tenzij ik wat kameraden lichtjes dwong).
Old 07-12-2018, 13:41   #585   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Aangezien het toch pas in 2020 geleverd wordt, is het sowieso voor na gloomhaven.
Core game wordt in augustus 2019 geleverd terwijl de SG en addons in mei 2020 worden geleverd. Neem dat idd maar met een korreltje zout.
Old 07-12-2018, 15:02   #586   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Is de laatste tijd altijd met AR. BEn nog altijd aant wachten op de SG van Lords of Hellas, en dat heb ik nu toch al dik een jaar.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2019, 14:18   #587   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

De kickstarter van Dinosaur Island is niet te doen. 2 maand vertraging met de levering. Ik keek er naar uit om het onder de kerstboom te kunnen leggen. Maar soit, er valt mee te leven.

Maar dan als het uiteindelijk verstuurd geraakt, dat GLS 's ochtends via een status update laat weten dat ze het die dag komen leveren, maar om 16.39 de status wijzigt naar "The parcel could not be delivered due to traffic problems".

IN DE FOKKING KERSTVAKANTIE

Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2019, 15:33   #588   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Ik zit ook al een heel lange tijd te wachten op mijn levering van Dinosaur Island X-Treme edition. Bij de eerste Kickstarter (02/2017) heeft een vriend een groepsaankoop georganiseerd, bij aankomst bleek mijn exemplaar te ontbreken. Na veel mailen heeft Pandasaurus Games moeten toegeven dat hun stock volledig uitgeput was en heeft voorgesteld om met de nieuwe Kickstarter mij een 2.0 X-Treme Edition te bezorgen met gratis een Duelosaur Island erbovenop. Ik ging akkoord, maar dat is ook niet verlopen zonder problemen.

Bij de aankomst van de stock van de tweede KS in september bleek ik gewoon niét te staan op de shipping lijst van HappyShops. Dan maar wachten op de one wave delivery die in november startte. Na weken had ik nog altijd niets gekregen en na klagen hebben ze 3-4 weken terug eindelijk een pakket gemaakt maar dat bleek enkel Duelosaur Island X-Treme Edition te zijn. HS lag tijdens de kerstvakantie op hun gat. Eergisteren heb ik eindelijk een mail gekregen dat mijn exemplaar wordt ingepakt en verstuurd (normaal morgen of dinsdag hier) maar ik denk dat ik niet direct opnieuw een project van Pandasaurus Games ga backen. HappyShops is hier ook de mist ingegaan door het maar niet leveren van spellen.
Old 06-01-2019, 15:34   #589   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

PS: ondertussen heb ik het al twee keer gespeeld via kennissen en ik vind het toch wel een zeer leuk spel dus blij dat hij in de collectie zit.
Old 09-01-2019, 06:30   #590   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Eindelijk toegekomen, de Liquid expansie krijg ik morgen

https://instagram.com/p/BsYez78hnou/
Old 12-04-2019, 08:21   #591   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Kingdom rush bordspel op KS. Ik weet niet of ik het nu een leuk spel zou vinden of dat ik gewoon verblind ben door de nostalgie.
Old 17-04-2019, 16:06   #592   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Gisteren Anachrony uitbreiding (er loopt een uitstekende groepsaankoop op crowdfinder.be) en morgen On Mars van Vital Lacerda. Good times.
Old 18-04-2019, 10:29   #593   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Ik twijfel voor die Anachrony. Heb enkel het base game, maar die infinity box lijkt me dan weer leuk.
Moet het wel nog spelen eerst -_-

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Old 19-04-2019, 08:36   #594   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Anachrony is top. Een van mijn favoriete euro's met een geweldig thema.
Old 23-04-2019, 14:35   #595   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Voor de solo-gamers die unbroken gebacked hebben op KS, het ziet er niet goed uit.

- alle schepen zijn vertrokken naar alle werelddelen behalve de EU. Die zit vast in china omwille van een 'probleem'. Sommigen zeggen dat er een misdruk was en daardoor alles daar nog zit, anderen zeggen dat er nog geld betaald moet worden door Golden Bell Studios en dat dat nog niet gebeurd is.

- de late backers, niet via KS, hebben indertijd 25$ + 5$ shipping betaald. Nu blijkt dat de shipping 30$ was voor alles wat niet de VS was. Alle late backers buiten de VS hebben nu een mail gekregen met emotionele chantage om nog wat extra geld over te schrijven. Ge moet niet, maar het mag. En dat terwijl er mails door de baas van Golden Bell worden verstuurd zoals deze:

Quote:
Thanks for such a nice email. You’ll be getting the game regardless, please read it again it said it was optional. If you’re cool with paying the incorrect amount and we’re giving you a free game in happy to give it to you.

Best,
Marc Goldner

Founder & C.E.O.

www.GoldenBellStudios.com
lesson of the day: als een KS project gemanaged wordt door Golden Bell Studios, of de fullfilment hiervan. STAY AWAY.

meer leesplezier: https://boardgamegeek.com/thread/218...t-error/page/1

Last edited by kar; 23-04-2019 at 14:47.
Old 24-04-2019, 07:45   #596   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Heb ook zoiets gelezen op Facebook
Old 24-04-2019, 07:53   #597   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Hopelijk doen de hide tags iets aan de grootte van de post.

Dubbel gevoel bij. Langs ne kant lijkt die Artem me oprecht en iedereen kan fouten maken.
Langs de andere kant moeten Europese backers wel tot bijna 4 maand na de eerste levering wachten op hun kopie...

Fidoh vond het te lang

Old 24-04-2019, 10:12   #598   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Deze wou ik jullie zeker niet onthouden:

Bericht van baas Golden Bell

Quote:
Haha yes yes we know! I was actually telling Artem I don't actually ever worry about trolls because the reality is less than 1% of people ever even return to the KS page after backing, which you can see why only even the best updates get a couple hundreds comments at most. The same goes for sites like BGG. The reality is the silent majority is usually pleased when they get a product they paid for whether it's early, on time, or unfortunately a tad bit late. We've witnessed delays for many situations in the past, and even continue to undergo a bunch of them with projects where a designer has fell ill, or one of the graphic designers passed away, tough situations. As a small company, we manage a lot, on top of all the licenses we work on like with Nickelodeon and Disney, but it all still does get done! I think a big part of responses that may appear aggressive is that a sarcastic comedic tone is just lost. I was telling Artem how he handles comments is totally cool if it works for him but PR is a rich company's game, much like how law is a rich man's game. Placating customers may be done at mega department stores like Macy's where there are protocols to call security, but at a small store? If you're a jerk, you're just told to leave immediately (essentially gtfo out of my store). Think of how AT&T support has scripts for every word they say, I think a company that has a personality, whether everyone likes it or not, is more important and stands out rather than just petting someone for being a jerk for absolutely no reason. That's my two cents and opinion that won't always be agreed with and thats okay. Think about Democrats vs Republicans...it will be quite rare for a Democrat to switch over and vote for Trump, or vice versa a Republican voting for AOC? Some people just don't like us for a plethora of reasons that they believe conspiracy theories (i.e. my current favorite is we didn't manufacture the Unbroken games and photoshopped the images *EYEROLLS*) thus won't please everyone and that's A.O.K!

A side note about the PR that we were all talking about. While those comments are duly noted, it's also equally important to understand that there is a prominent belief in many business circles that PR is a dying breed due to the way media is consumed. Think about how everyone is obsessed with just today's news...take for instance a lawsuit that you see pop up in the news, it's on everyone's mind for a day or two and the court of public opinion immediately assumes they're guilty, but then months (sometimes years) down the line they are found to be innocent. Best example I can think of is the Kesha lawsuit. People can say oh don't say this don't say that, but at the end of the day there is so much out there that is bigger than a delayed shipment that everyone is getting anyway that has driven a lot of companies into understanding that PR is probably a dying breed due to the constant change of what is "today's hot news".

A fascinating article for those interested: https://www.linkedin.com/pulse/pr-is...ce-toby-marsha...

As businesses in the world now focus on B2B in order to be sustainable, it's IMPOSSIBLE to run a BUSINESS on one product. Hence when we see Kickstarter have policies that you can only run one product at a time, even if we were able to deliver within exactly 9 months, you can NOT run a business off of one product even if you had a healthy 30-35% margin, which a game like this doesn't any. So it isn't reasonable for people to think "oh you should just focus on ONE thing" because if we did focus on just one thing, the cash flow wouldn't continue to come in which puts 9/10 businesses out of business which would result in a non-delivery of products. For people that this is a hobby on the side that have jobs, this odens't apply because they don't operate under the rules of business because they don't live or die by their cash flow because they have outsides sources of income to live..
Old 24-04-2019, 18:58   #599   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Bloodborne: The Board Game, via @Kickstarter https://www.kickstarter.com/projects...the-board-game
A-star is offline   Reply With Quote
Old 24-04-2019, 22:34   #600   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Unbroken:

https://m.facebook.com/groups/200290...99317773716056

Ze proberen al live 6min de container van een camion open te doen.

Fidoh vond het te lang

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Bordspellen

Thread Tools

Posting Rules