![]() |
![]() |
#581 link |
You ain't seen me, aight!
|
Allé, toch maar voor de gewone assassin pledge gegaan, aangezien ik Nemo's War en Tainted Grail waarschijnlijk ook ga backen. Aangezien er toch nog een jaar een half zit tussen nu en release, zal ik de rest later wel toevoegen. Denk dat ik niets kickstarter-exclusive mis op die manier (was Day 1 backer, dus heb alternatieve Ezio al gratis).
En met wat ik nu uitspaar aan uitbreidingen bij AC, heb ik dan voorlopig 2 andere spellen om effectief dit jaar al te spelen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 link |
lijkkist
|
Is de laatste tijd altijd met AR. BEn nog altijd aant wachten op de SG van Lords of Hellas, en dat heb ik nu toch al dik een jaar.
![]() |
#587 link |
Senior Member
|
De kickstarter van Dinosaur Island is niet te doen. 2 maand vertraging met de levering. Ik keek er naar uit om het onder de kerstboom te kunnen leggen. Maar soit, er valt mee te leven.
Maar dan als het uiteindelijk verstuurd geraakt, dat GLS 's ochtends via een status update laat weten dat ze het die dag komen leveren, maar om 16.39 de status wijzigt naar "The parcel could not be delivered due to traffic problems". IN DE FOKKING KERSTVAKANTIE ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 link |
Senior Member
|
Ik zit ook al een heel lange tijd te wachten op mijn levering van Dinosaur Island X-Treme edition. Bij de eerste Kickstarter (02/2017) heeft een vriend een groepsaankoop georganiseerd, bij aankomst bleek mijn exemplaar te ontbreken. Na veel mailen heeft Pandasaurus Games moeten toegeven dat hun stock volledig uitgeput was en heeft voorgesteld om met de nieuwe Kickstarter mij een 2.0 X-Treme Edition te bezorgen met gratis een Duelosaur Island erbovenop. Ik ging akkoord, maar dat is ook niet verlopen zonder problemen.
Bij de aankomst van de stock van de tweede KS in september bleek ik gewoon niét te staan op de shipping lijst van HappyShops. Dan maar wachten op de one wave delivery die in november startte. Na weken had ik nog altijd niets gekregen en na klagen hebben ze 3-4 weken terug eindelijk een pakket gemaakt maar dat bleek enkel Duelosaur Island X-Treme Edition te zijn. HS lag tijdens de kerstvakantie op hun gat. Eergisteren heb ik eindelijk een mail gekregen dat mijn exemplaar wordt ingepakt en verstuurd (normaal morgen of dinsdag hier) maar ik denk dat ik niet direct opnieuw een project van Pandasaurus Games ga backen. HappyShops is hier ook de mist ingegaan door het maar niet leveren van spellen.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|