Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 15-12-2011, 22:24   #21   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Brr, DK64

All time teleurstellingen blijven wel TA:Kingdoms, Mario Sunshine, Black&White en al de rest wat Molyneux erna nog heeft uitgebraakt.

Verder alle Monkey Island na de derde, King's Quest VIII, Lands of Lore 2 en 3,...er schieten mij er nog wel te binden.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2011, 22:28   #22   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

TA:Kingdoms was zo slecht nog niet. Heb die toch graag gespeeld (had wel TA zelf niet gespeeld, dus mijn verwachting was er ook niet naar).
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2011, 22:29   #23   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Kwam niet in de buurt Bovendien was Kingdoms bij de release zelfs niet vlot te krijgen op een recente gamepc.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2011, 22:31   #24   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Deux Ex - X360: Het moet de hele art style zijn, het traag tempo, de kak AI (nochtans ook in Assassin's Creed), mijn slechte vibes of slechte smaak, ... Ik kan er mijn vinger niet opleggen wat het is maar het bevalt me niet. Ik geef het nog niet op omdat het op papier zoveel potentieel heeft, maar tot nu toe mag deze in de lijst.
Was mijn tweede favoriet voor Game of the Year, dus bij deze een open invitatie. Gij en ik, spelen Deux Ex, gelijk waar, we kunnen er een podcast van maken over alles wat ik awesome vind en gij slecht.

Voor mij in ieder geval:

STALKER: Ik snap écht niet waar al de fuss over te doen was. Zeker omdat vele mensen wiens game-opinion ik respecteer er vol lof over waren. De appeal is mij helemaal ontgaan.

Ik kom aan in het spel, slechte graphics, ik doe twee quests, één daarvan is al gedaan voor mij blijkbaar, want er heeft éne groep al een andere vermoord. Prachtig. I like. Maar toch raar, ben ik nu heel die eind over en weer gelopen om effectief niets te doen?
Dan kan ik een hele andere quest niet voltooien omdat ik een bepaald iets niet heb wat ik éffectief in mijn inventory heb zitten. Inventory die op 10 minuten al te klein is.

Ik speel door, ga voorbij een enorme ambush waar ik veel te zwak voor ben maar dankzij veel stealth geraak ik daar. Kom aan een ander gevecht aan één of andere hangar (ben intussen al twee uur bezig) en sterf quasi onmiddellijk door snipers en godweetwat. Drie uur STALKER gespeeld, 0 minuten fun gehad.

Uiteindelijk heb ik nog verder gedaan omdat ik er een leuke story van wou maken, maar over het algemeen toch een grote teleurstelling.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2011, 22:36   #25   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

metro 2033. zo frustrerend.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2011, 22:41   #26   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Dead Space

kutcontrols, en irritante beeste heel den tijd shit maat. Enige van mijn 30 tal ps3 games dat ik niet uit principe heb uitgespeeld. Ook een van de enige die ik verkocht heb.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2011, 22:53   #27   link
Hellhound
Senior Member

Hellhound's Avatar

BloodRayne Betrayal, verschrikkelijk spel.
Old 15-12-2011, 23:00   #28   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

lol @ bende weirdo's op shrimp

-RDR, Dead space, DA: Origins, Stalker...

gelle zou allemaal gestenigd moeten worden
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2011, 23:07   #29   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Fable 2, gepreordered voor de co-op die grandioos aangekondigd werd, 7 of 8 maanden niets kunnen doen in co-op omdat het spel mij altijd eruit smeet na 1 of 2 minuten (alsof het mij al wilde waarschuwen) en het enige wat hielp was xbox terug uit en aanzetten, terwijl alle andere co-op games perfect werkten. Na lange tijd werkte het opeens dan toch op magische wijze (niets was veranderd), om dan na 15 minuten speeltijd tot de conclusie te komen dat ge enkel de slaaf van den host zijt en zelf niets kunt doen. Dan maar eens de singleplayer opgestart, aangezien de eerste nog te doen was. 1 van de eerste quests, gedraag u gelijk nen imbeciel om een npc te doen lachen. Xbox afgezet, schijf terug in de doos gezet, nooit meer aangeraakt.
Old 15-12-2011, 23:16   #30   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Ik heb in feite weinig grote teleurstellingen. Al heb ik wel aardig wat spellen, veelal aangestipt als geweldig goed, die ik slechts één keer heb gespeeld en daarna vrijwel nooit meer. Telkens wanneer ik die titels zie staan bedenk ik me dat ik te weinig geduld had, maar ik kan me er echt niet toe brengen om me er eens fatsoenlijk aan te zetten. Ofwel zijn het gewoon kutspellen. Dat is ook een optie.

- Tropico
- Medieval Total War & Rome Total War
- Black & White
- Empires: Dawn of the Modern World
- Diablo
Old 16-12-2011, 00:09   #31   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
- Diablo
Mind = blown.

De rest kan ik nog min of meer in komen dat het u niet ligt. Zeker total war... kan best wel tijdsintensief zijn.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 01:13   #32   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

Mario Sunshine was dikke pret. Ik heb Galaxy liggen maar zit daar nog maar enkele levels ver. Vreemd.
operator is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 01:27   #33   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Ik hou van de vakantiefeel van Mario Sunshine. Kvind em ook goed Wel de meest verschrikkelijke camera ooit.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 07:50   #34   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Skyrim, op dit moment.

De laatste 2 keer dat ik het opgestart heb mijn Journal bekeken, map bekeken, en dan maar direct terug afgezet.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 07:57   #35   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

The Witcher.

Paar uur gespeeld, dan is't gecrasht in een of ander kaksaai landelijk gebied naast dat eerste dorp, nooit meer opgezet. Zit teveel brol in dat spel voor zijn eigen goed.

"Jamaar ge moet doorspelen het wordt wel goed." Het had na die paar uur al goed kunnen zijn.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 08:04   #36   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
wat
DM is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 08:26   #37   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Ook wel: Fallout New Vegas. Dat was de eerste RPG die ik speelde (op PS3) nadat ik een hele lange break van gaming had genomen (op PC), en van de Fallout series dan nog dus mijn verwachtingen lagen heel hoog. Twee minuten in het spel, zweeft mijn protagonist een meter boven het landschap. Ik ben vanbinnen een beetje gestorven. Het spel kon m'n verwachtingen ver van inlossen.
rastaman is online now   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 08:33   #38   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

L4D.
Ge ziet geen zak, heel den tijd van die rochel zombiegeluiden en dan ineens amal op uw muil en chaos.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2011, 08:37   #39   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Mind = blown.

De rest kan ik nog min of meer in komen dat het u niet ligt. Zeker total war... kan best wel tijdsintensief zijn.
Diablo heeft me op geen enkel moment weten mee te zuigen. Geen populaire mening, I know, maar ik moet er dan ook onmiddellijk bij noteren dat ik geen echte RPG-speler/fan ben. Meer zelfs, een echte RPG-classic heb ik nog nooit uitgespeeld (Morrowind ligt evenwel al een hele poos klaar).

Het zijn vooral de eerste vier titels waar ik me wat ongemakkelijk bij voel, zeker als ik kijk naar de spellen die ik wel tot op het bot heb uitgespit. Vrijwel allemaal RTS of Strategy games - al heb ik wel een broertje dood aan overbodige complexiteit en een overdreven uitgewerkt micro-management gedeelte.

Nog zo eentje: Civilization IV: mijn eerste stapjes in Sid Meier zijn legendarische reeks zijn me maar matig bevallen. Dit spel heb ik wat langer en vaker gespeeld, tot ik tot de conclusie kwam dat er uren in kropen en ik te vaak niet concreet wist hoe of waarom iets kon gebeuren. Een spel mag stevig zijn, maar eenzelfde campagne een week lang moeten voeren is wat overdreven, wat mij betreft.
Old 16-12-2011, 08:41   #40   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Heb dat eigenlijk met alles wat RTS is ook. Vind dat allemaal enorm boeiend en heel vaak koop ik ze ook, maar na hooguit een uur of twee speel ik dat niet meer. Ben altijd enorm gefascineerd door al die techniek en de diepgang van zo'n games, maar het écht spelen. Nah. Zelfs Starcraft 2 heb ik misschien maar voor 20% gespeeld. Als ik zo even naast me kijk heb ik hier doosjes staan van oa Empire Total War (nooit geopend), Red Alrt 3, Anno 1404, Starcraft 2, Company of Heroes, Dawn of War II, C&C3 enz... Als je dat als bezoeker ziet, zou je denken dat ik een pure rts gamer ben

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules