Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 20-12-2011, 14:51   #81   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
word.

Úlke dag de dagelijkse update gecheckt naar aanleiding van de release, teleurstelling 100%.

verder mss Disgaea 3 op PS3. ziet er awesome uit, is ook redelijk awesome, maar ingewikkeld as fuck voor een turn-based RPG. als ge er een week niet meer op speelt, moogt ge het vergeten om verder te spelen, want ge slaat alles door elkaar.
Deel 2 was anders nog wel doenbaar. Het enige spel dat ik ken dat u uitdaagt de exploits te vinden als deel van de gameplay
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 15:47   #82   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Yo mannekes, laatst nog zwaar overrated games gespeeld?

Ik weet niet of ik Skyrim nu leuk vind of niet. Tis soms zo saai, maar soms ook wel indrukwekkend.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 15:57   #83   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

GTA 4 hier, 't is toch niet zo cool als Vice City destijds
En wazige graphics, echt ik kreeg daar schele hoofdpijn van bijna. Hoe dat spel reviews van >95 kreeg , ik snap het niet, zo'n overrated spel maat. Verdient misschien wel de titel van meest overrated spel ever
Zelfde met Halo 1 op PC, buitenlevels waren cool maar die binnenlevels was zo'n eenheidsworst dat het rap tegenstak dus uiteindelijk nooit uitgespeeld. Ook zo'n overrated spel dus.

Disgaea 3 op vita eigenlijk ook nog niet zoveel gespeeld, omdat strategy RPG's niet zo mijn ding zijn.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86

Last edited by Jack The Ripper; 07-11-2012 at 16:02.
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 16:00   #84   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Yo mannekes, laatst nog zwaar overrated games gespeeld?

Ik weet niet of ik Skyrim nu leuk vind of niet. Tis soms zo saai, maar soms ook wel indrukwekkend.
Same, ik zou het echt leuk willen vinden maar kan het niet langer dan een uur spelen. Heb echt geen idee waarom.
wukedadde is online now   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 16:00   #85   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Blue Dragon: Wat een hype voor zo een fucking kutspel, ik heb dat spel gewoon weggegeven aan een maat omdat ik het niet meer kon zien
Bwa toch 20+ uren ver geraakt in dat spel maar ligt nu ook op kant. 't is enkel aan te raden voor de die-hard turn based JRPG fans, niks vernieuwend enzo. En het verhaal komt veel te traag op gang. Lost Odyssey daarentegen is wel een knap spel, sterk verhaal. Maar spijtig genoeg is mijn X360 HDD destijds gecrasht en moet ik helemaal opnieuw herbeginnen, daarvoor niet echt zin (gezien ik wel 50 uren ver zat ofzo)
Old 07-11-2012, 16:08   #86   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fieldy View Post
Ik had dat met Oblivion. Joenges toch, al die klote gates.
Daarom dat ik uiteindelijk heb afgehaakt. 90 uren gespeeld en nooit de main quest voltooid Bon kunt het gezien het gespendeerde aantal uren dan wel geen faalspel noemen, want een faalspel ligt na een aantal uren al op kant bij mij.
Old 07-11-2012, 16:51   #87   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Zelfde met Halo 1 op PC, buitenlevels waren cool maar die binnenlevels was zo'n eenheidsworst dat het rap tegenstak dus uiteindelijk nooit uitgespeeld. Ook zo'n overrated spel dus.
Halo 1 was al verouderd toen het op PC uitkwam, was gewoonweg uberepic op Xbox indertijd.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 20:58   #88   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Skyrim is echt een enorm kakspel. Dat verhaal is een belediging voor het woord "verhaal". Triviaal om compleet overpowered te worden zonder moeite 1/5 in het spel, waardoor de overige 4/5 dan ook retesaai worden. Bah.
Karel is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 21:00   #89   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Halo 1 was al verouderd toen het op PC uitkwam, was gewoonweg uberepic op Xbox indertijd.
Misschien als ge nog nooit een deftige shooter op PC gespeeld had (Half-Life, 2 jaar ouder bv)...
Karel is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 21:02   #90   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Een goede shooter veroudert niet na een jaar of 2
Eigenlijk was de gameplay van Halo best OK op zich, maar die binnenlevels verklootten het gewoon. Voelde enorm copy paste aan.
Old 07-11-2012, 21:20   #91   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

HL 1 & 2 zijn gewoon buiten categorie. Halo verbeterede HL op het vlak van setpieces, moving vehicles, de 2-gun mechanic, een shield ipv 50 medpacks, goeie MP, etc.

Tegen dat het op PC was had je al andere games waarin die dingen voorkwamen. Dan was BF1942 er al en GTA3 denk ik. Moet eens nakijken, dacht dat de eerste Call of Duty ook van die periode was.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 07-11-2012, 21:34   #92   link
jakkerd
Dzzinggg!

jakkerd's Avatar

Terug begonnen met fallout new vegas. Weer verslaafd.

edit: mijn lief vind dat het hier moet staan
Old 07-11-2012, 21:44   #93   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Quote:
Originally Posted by jakkerd View Post
mijn lief vind
Quote:
mijn lief vind
Quote:
mijn lief vind
Old 07-11-2012, 21:49   #94   link
jakkerd
Dzzinggg!

jakkerd's Avatar

Als ik niet actief op dt let, zondig ik regelmatig.
Old 07-11-2012, 22:12   #95   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Sjans voor u dat het Drennargh niet was die het opmerkte
Old 07-11-2012, 23:56   #96   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Inderdaad, van Drennargh krijgde negreps Ik troll gewoon een beetje
Old 08-11-2012, 06:53   #97   link
Intred
Senior Member

Intred's Avatar

Dishonored, echt ik snap de aantrek niet.
Old 08-11-2012, 08:00   #98   link
boogie_man
Senior Member

Fallout 3 -> na verloop van tijd verlies ik gewoon de interesse. Al een keer of drie van nul gestart met de idee "nu speel ik het uit" maar na een tijdje stop ik er gewoon mee.

Mass Effect -> Idem

Oblivion -> recenlijke gekocht omdat er daar altijd zo op zitten te kicken. Had beter eens gekeken naar de releasedatum of een ingame-videotje bekeken. Graphics om te huilen en geen flauw idee wat ik daar eigenlijk moest doen. Na een uurke gestopt en nooit meer opgestart. 20 eurokens weggesmeten.

Deus ex: HR -> met dank aan de bende hypers. Mijzelf vanaf het begin moeten dwingen om verder te spelen, niet rap genoeg voorbij de tweede "baas" geraakt en dan maar gestopt.

Need for Speed games -> Nog geen enkele story-mode uitgespeeld want na verloop van tijd wordt dat toch Úcht wel retesaai.

Alle Fifa-games -> tof voor eens een matchke tussendoor maar eigenlijk verveelt dat toch ook rap. (behalve fifa 96 die ik uren/dagen aan een stuk heb gespeeld...met dank aan de grijze vos ravanelli die maar bleef scoren op voorzetjes).

Football manager-games -> in jonge jaren nog uren aan een stuk zitten staren naar een scherm met enkel oplichtende balkjes en competities gespeeld van 1996 - 2010 (of zoiets) maar nu de demo van de recentse versie eens binnengehaald en qua overload aan informatie kan het wel tellen. Ik speel de demo nog niet uit. Instapdrempel lijkt me zo 20 keer verhoogd.

Ik kan me gewoon bitter weinig games voor de geest halen die ik daadwerkelijk heb uitgespeeld en die ik bijgevolg na verloop van tijd geen klote-spel vond, Half-life 1 en 2 uitgezonderd. Half-life episodes heb ik ook allemaal gedeeltelijk gespeeld maar geen enkele tot "het einde", het boeit mij gewoon niet meer. Daarnaast ook nog geamuseerd met GTA3, Vice City en Red Dead Redemption die mij wel konden blijven boeien.

Vorige week uit nostalgie nog eens een tomb raider game gekocht (underworld). Eens zien hoe ver we het daar mee trekken.

conclusie: vanaf dat ik Úcht vast zit in een spel of vanaf dat het repetitief wordt dan is het een kutspel.
boogie_man is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2012, 08:27   #99   link
Lion
N░1 Music Spammer

Lion's Avatar

Ik heb en goeie tip voor u. Stop met gamen.
Lion is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2012, 08:36   #100   link
Kurkhoer
Zaadvragend

Kurkhoer's Avatar

Myst: al jaren was ik er nieuwsgierig naar. Saai, veel te lange wazige toespraken van npc's en geen idee wat ik moest doen. Even een walktrough bekeken, bleken al mijn vermoedens over zijn saaiheid te kloppen. Jammer van het geld.
Kurkhoer is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules