Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 29-10-2018, 13:29   #12861   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prumpy View Post
Daredevil uitgekeken. Beste seizoen van Daredevil en beste "stuk" in heel de Marvel series tot nu toe. Damn, dat was goed!
Vond ik ook, echt een sterk seizoen.
Old 29-10-2018, 13:42   #12862   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Vincent D'Onofrio maakt die serie ook wel, wat een acteur.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 29-10-2018, 13:54   #12863   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
Vincent D'Onofrio maakt die serie ook wel, wat een acteur.
Ja akkoord. Maar ook Charlie Cox die verdomd goed een blinde kan neerzetten (dit seizoen wel een pak minder aangezien 90% van zijn scenes met een kap op is) en ook Karen en Foggy niet aanvoelen als figuren die langs de kant staan, maar mee in het kat en muisspel zitten van Fisk.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 29-10-2018, 14:21   #12864   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post

Up next: House on Haunting Hill

The Haunting of Hill House?

(Kheb ook al een paar keer gemist de fuckers)
Old 29-10-2018, 20:09   #12865   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Quote:
Ja akkoord. Maar ook Charlie Cox die verdomd goed een blinde kan neerzetten (dit seizoen wel een pak minder aangezien 90% van zijn scenes met een kap op is) en ook Karen en Foggy niet aanvoelen als figuren die langs de kant staan, maar mee in het kat en muisspel zitten van Fisk.
Idd! Iedereen staat goed te acteren. De langzame ontwikkeling van het Pondexter personage is ook zeer overtuigend gedaan. De scène tussen Karen en Fisk in S03E08 was één van mijn favoriete scènes samen met de long shot in E04 die puur geniaal was
Old 29-10-2018, 22:13   #12866   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Euhm. Dacht ook even aan Daredevil S3 te beginnen tot ik de recap zag van S2. Die instortende wolkenkrabber heb ik precies totaal gemist? Iets van de Defenders? Want in die shit heb ik precies niet veel zin.
Old 29-10-2018, 22:46   #12867   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

heb de meeste american horror story seizoenen laten liggen (wat dus perfect kan bij anthologie) wegens soms echt verschrikkelijke prestaties in de eerste aflevering van een reeks ma het laatste is met de nucleaire apocalypse, cults en meer van dat moois. leek me wel een coole combinatie en alhoewel ik amper nog naar series kijk leek mij dit wel iets te zijn als ik keer een avond geen goesting had om te gamen. awel, tis ongelooflijk camp en soms ronduit hilarisch dom maar ik ben toch maar elke week op de nieuwe aflevering aan't wachten. tis lijk bold and the beautiful of days of our lives maar dan niet voor ouw alcoholische dezen, eerder voor onder 40. en met gore, moderne heksen/warlocks en fucking gimp outfits. hell yeah.

ook wel cool dat er nen throwback is naar seizoen 1, dat ik wel hebben kunnen uitzien. dat vond ik toen maar zo zo denk ik (is al 7 jaar geleden) maar was in periode dat ik nog veel meer series keek dus zelfs die van middelmatige kwaliteit vlogen er wel door.

mijne guilty pleasure als ge kwaliteitsvolle horror zoekt, totaal niet te vinden hier. maar is de setting van nukes die vallen en de aftermath daarvan uw ding en zoekt ge pure entertainment? zeker keer proberen. hail satan, enzo.
Old 30-10-2018, 08:12   #12868   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Euhm. Dacht ook even aan Daredevil S3 te beginnen tot ik de recap zag van S2. Die instortende wolkenkrabber heb ik precies totaal gemist? Iets van de Defenders? Want in die shit heb ik precies niet veel zin.
Ja. Heel korte samenvatting van Defenders zodat je het niet moet kijken:
Iron Fist weent en Luke Cage, Jessica Jones en Daredevil komen mee helpen (pas op het laatste van het seizoen want daarvoor moeten ze natuurlijk twijfelen om tijd te rekken) om The Hand neer te halen. Ze komen in het hoofdkwartier van The Hand wat een dikke wolkenkrabber blijkt te zijn. De slechterik kapt Misty haar hand af. Elektra en Daredevil offeren zich op zodat de rest kan ontsnappen uit een diepe tunnel onder het gebouw.

Als er toch een beetje kritiek gegeven moet worden op Daredevil S3. Dan is het wel het ontsnappen uit die explosie.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2018, 09:29   #12869   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Dat was ik mij dus ook al heel de tijd aan't afvragen. Dacht dat dat iets was dat stilletjesaan doorheen het seizoen duidelijk ging worden.
Zelfs nog speciaal de laatste aflevering van seizoen 2 bekeken.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2018, 15:17   #12870   link
Xefox
IggaR

Xefox's Avatar

Daredevil, S1
Jessica Jones, S1
Daredevil, S2
Luke Cage, S1
Iron Fist, S1
Defenders, S1
The Punisher, S1
Jessica Jones, S2
Luke Cage, S2
Iron Fist, S2
Daredevil, S3

Dit is blijkbaar de chronologische orde.

Zelf alles mooi gevolgd tot Defenders, punisher geskipt, Jessica jones bekeken, luke cage s02 begonnen, maar opgegeven, Iron fist niet willen aan beginnen en nu aan het smullen van Daredevel S03
Xefox is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2018, 15:24   #12871   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Punisher moeje ni skippen. Da's noice

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 30-10-2018, 17:10   #12872   link
Mr.E
Senior Member

Mr.E's Avatar

South Park season 22 - eerste aflevering zit er toch weer aardig op, imo.
Old 30-10-2018, 20:10   #12873   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Ja. Heel korte samenvatting van Defenders zodat je het niet moet kijken:
Thx.
Was al begonnen met de eerste 2 afleveringen.
Die verschillende kleuren per karakter was leuk voor 10min, maar dan begon het al te enerveren. Alsof we niet weten wie wie is.

Jessica en Matt doen het ook nog wel goed. Luke kan er als lamme goedzak nog mee door, maar die Danny djeezes christ. Zijn dialogen werden precies geschreven door een 12-jarige en zo acteert hij ook. En aangezien hij zowat het hoofdpersonage zou moeten zijn...

Op naar DD S03 dus
Old 30-10-2018, 20:11   #12874   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by Xefox View Post
punisher geskipt,
Zeker nog inhalen. Punisher was verrassend goed en brutaal. Perfecte casting ook (al bleek dat al in Daredevil S2 ofc)
Old 31-10-2018, 14:56   #12875   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

S2 van Making a Murderer.

Welja, nog meer gedegouteerd dan na het zien van het eerste seizoen. In tussentijd heb ik ook de andere kant van het verhaal wat gelezen en ik blijf erbij dat ook die kant punten maakt die steek houden. Maar daar gaat het voor mij eigenlijk niet om, de manier waarop gans die zaak afgehandeld is, is zo schandalig. De lijkschouwer die gewoon niet mocht verder doen (dienbekentenis holy shit), de kogel die geen botfragmenten heeft maar die wel door de schedel zou gegaan zijn, de harde schijf op die computer, Bobby die onder eed liegt, de trucker die de auto gemeld heeft, de gigantische hoeveelheid info die niet gedeeld werd met de verdediging en al die zaken die meer en meer wijzen op planted evidence en door die experts toch heel duidelijk onlogisch wordt genoemd. Plus dat er zoveel zaken zijn die gedocumenteerd en gefotografeerd moesten worden gewoon losjes niet gedaan werden.

't Kan mij ook bitter weinig schelen of die mannen schuldig zijn of niet -ik weet het ook niet- ze moesten al 20x vrijgesproken zijn door de manier waarop die zaak afgehandeld is. Procedurefouten galore.
Ik ben blij dat ze ook meer aandacht voor Brendan hadden dit seizoen maar dat was zo mogelijk nog deprimerender. Hoe die gast nog in den bak zit...

Die Ken Kratz blijft mij ook de creeps geven. Elke keer die in beeld komt, dear God.
Old 31-10-2018, 20:10   #12876   link
BlackRabbit
Datanuke.be

BlackRabbit's Avatar

Zijt ge over mijn plaatsbeschrijving bezig?
BlackRabbit is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2018, 11:22   #12877   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Bodyguard, BBC-serie op Netflix. Zit halverwege, maar zeer fijne serie.
Old 01-11-2018, 13:12   #12878   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
S2 van Making a Murderer.

Welja, nog meer gedegouteerd dan na het zien van het eerste seizoen. In tussentijd heb ik ook de andere kant van het verhaal wat gelezen en ik blijf erbij dat ook die kant punten maakt die steek houden. Maar daar gaat het voor mij eigenlijk niet om, de manier waarop gans die zaak afgehandeld is, is zo schandalig. De lijkschouwer die gewoon niet mocht verder doen (dienbekentenis holy shit), de kogel die geen botfragmenten heeft maar die wel door de schedel zou gegaan zijn, de harde schijf op die computer, Bobby die onder eed liegt, de trucker die de auto gemeld heeft, de gigantische hoeveelheid info die niet gedeeld werd met de verdediging en al die zaken die meer en meer wijzen op planted evidence en door die experts toch heel duidelijk onlogisch wordt genoemd. Plus dat er zoveel zaken zijn die gedocumenteerd en gefotografeerd moesten worden gewoon losjes niet gedaan werden.

't Kan mij ook bitter weinig schelen of die mannen schuldig zijn of niet -ik weet het ook niet- ze moesten al 20x vrijgesproken zijn door de manier waarop die zaak afgehandeld is. Procedurefouten galore.
Ik ben blij dat ze ook meer aandacht voor Brendan hadden dit seizoen maar dat was zo mogelijk nog deprimerender. Hoe die gast nog in den bak zit...

Die Ken Kratz blijft mij ook de creeps geven. Elke keer die in beeld komt, dear God.
Ook vorige week gezien. Verbaasde me wel hoeveel 'content' er in S2 is, tis geen flauw afkooksel van S1. Ze hadden echt wel genoeg te vertellen om een nieuw seizoen te maken.

Puur op de serie afgegaan vind ik het ook maar tenenkrullend dat ze beide nog vast zitten. Maar de serie krijgt kritiek om niet objectief te zien.. dus ik vraag me wel af wat de andere kant van het verhaal is.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2018, 09:38   #12879   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

House of Cards laatste seizoen vandaag op Netflix. Ik ben eens benieuwd hoe ze het hebben aangepakt.
Old 03-11-2018, 15:14   #12880   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kolb View Post
Bodyguard, BBC-serie op Netflix. Zit halverwege, maar zeer fijne serie.
Eens aan begonnen gisteren om 21u-22u en voor ik het wist was het 2u30 en rolden de eindcredits

Good stuff

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules