![]() |
![]() |
#13361 link |
Senior Member
|
Voor de rest bezig met de volgende:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13362 link |
Senior Member
|
His Dark Materials en Watchmen. Allebei toch wel heel goed.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13363 link |
Senior Member
|
Ik ben gestopt met Watchmen omdat ik niets van die wereld ken en het gevoel heb dat ik veel te veel mis daardoor.
Zou de film nog eens bekijken helpen? Enkel gezien toen hij net uit was.
![]() |
#13364 link |
Senior Member
|
De film suckt geweldig en ik zou de serie enkel kijken in de hoop dat die beter is. Ik ken de achtergrond verder ook totaal niet. Maar de film is enorm langdradig en heeft totaal geen focus.
![]() |
#13365 link |
Senior Member
|
De serie is chaotisch. Ook geen grote fan van de film, en ken het universum niet echt. Maar de serie neemt zijn tijd om u mee te pakken in het verhaal, en ik vind het echt wel goed.
Er is wel het risico dat ge er meer woke uitkomt dan dat ge erin gaat.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13367 link |
Reetman
|
Is er niemand meer die Mr Robot volgt?
Het 4de seizoen is wederom super. Visueel één van de beste series van dit decennium. Tracking shots, set-pieces, production design, regie, originele invalshoeken. Je voelt echt dat er in elk shot en elk setpiece serieus veel tijd en moeite is gestoken. Dit in combinatie met het snelle tempo, strakke muziek en sterk script maakt het één van mijn favoriete series. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13369 link | |
Fanboy
|
Quote:
Jawel hoor. Prachtige serie, behoort zeker tot mijn top5 allertijden.
![]() |
![]() |
![]() |
#13371 link |
Senior Member
|
Gisteren ook begonnen aan Watchmen en aangenaam verrast door de eerste 2ep.
Buiten mss Dr Manhatten, denk ik niet dat je atm de strip moet gelezen hebben. Vooral de soundtrack is fantastisch, wtf, lang geleden dat ik daarvan nog zo onder de indruk was. Wel benieuwd waar het verhaal naar toe gaat met Jeremy Irons.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|