Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old Today, 16:04   #3501   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ook al twijfel ik sterk aan de capaciteiten van goody two shoes Watteeuw kan ik me daar grotendeels in vinden ja. Er zijn relatief snel aanpassingen gebeurd aan het plan en zoals ik schreef zijn de parkings terug goedkoper geworden. Buiten enkele punten heb ik niet echt veel problemen met het plan. Wat niet wil zeggen dat ik het beter vind dan vroeger.

En ja, ik beschouw het stadsbestuur verantwoordelijk voor de communicatie rond het plan.

En ivm die blaasbalgen van NVA'ers, hoe minder daarover gezegd hoe beter. Schaamtelijk plezant wel om die handtekeningen shit te zien falen en dan durven ze er nog pedant over doen ook.

Raar hé Jonah, wij komen bijna overeen !!!!
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old Today, 16:26   #3502   link
Matthias
*snore*

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Wat niet wil zeggen dat ik het beter vind dan vroeger.
Neen, jij niet, maar ik wel en met mij de meeste mensen die ik ken in Gent.

De bedoeling was duidelijk hé: het moet beter voor de mensen in Gent, zonder de mensen van erbuiten het leven moeilijker te maken. Dat lijkt me voorlopig geslaagd. Voor u is het niet slechter (en 51% sneller de Dampoort door, Dodgy, dat is ook iets waard) en voor mij beter. Hoezee!
Matthias is offline   Reply With Quote
Old Today, 16:46   #3503   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Lycas View Post
Hoe? Communicatie over het circulatie plan is toch de bevoegdheid van het stadsbestuur? Of over welke communicatie heb jij het hier?

Ik vermoed dat Dodgy doelt op mensen die gewoon niet geïnformeerd zijn over de parkeer mogelijkheden of andere zaken omtrent dat circulatieplan?
OK, verkeerd verwoord. Uiteraard is de stad verantwoordelijk voor de pr rond haar eigen beleid. Maar ik denk dat je in zaken als dit als stad altijd zwak staat. Het is heel makkelijk om mensen schrik aan te jagen op vlak van mobiliteit. Roep een paar keer "knippen", "eenrichtingsstraat" en "voetgangerszone" en iedereen kruipt al onder tafel. Ik zou ook niet weten hoe de communicatie béter had kunnen zijn. Als je slecht communicatiebeleid wil zien, kijk dan in Brussel, maar niet in Gent.

Maar om dan terug te komen op waarom Dodgy erover begon in de eerste plaats: ik denk dat als sp.a/groen stemmen verliest in 2018, dat het dan niet omwille van het circulatieplan zal zijn.
Old Today, 16:48   #3504   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

We zullen zien wat de toekomst brengt. Is nog te kort om op lange termijn te besluiten of het een goeie beslissing was of niet.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat er veel verbetering van de lucht zal zijn aangezien je auto's soms laat rondrijden. Rond de Vrijdagsmarkt en de Reep is dat best meevallen, Kouter en Sint Michiels dan weer niet.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old Today, 16:54   #3505   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
We zullen zien wat de toekomst brengt. Is nog te kort om op lange termijn te besluiten of het een goeie beslissing was of niet.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat er veel verbetering van de lucht zal zijn aangezien je auto's soms laat rondrijden. Rond de Vrijdagsmarkt en de Reep is dat best meevallen, Kouter en Sint Michiels dan weer niet.
In het najaar wordt de hele zwik opnieuw geëvalueerd. Iedereen blij, behalve Siegfried Bracke. Dus toch weer iedereen blij!
Old Today, 19:43   #3506   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Nu het hier toch over Gent gaat.

https://www.facebook.com/WeAreGhenti...02392306622420

"Hallucinatieplan" lal

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules