Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 20-10-2017, 17:15   #1441   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Toch al meer dan op xb one
Old 20-10-2017, 17:47   #1442   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Zon zotte games zijn er nu ook niet. Buiten zelda
Kweenie. Zelda, Mario Kart, Mario VS Rabbits Splatoon 2, Arms, Stardew Valley en volgende week Mario en Xenoblade.

Op dat dik half jaar toch best indrukwekkend.
Old 20-10-2017, 20:54   #1443   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Switch heeft sinds maart gewoon zeer sterk gepresteerd. Feit dat al die devs ondertussen rustig op de kar gesprongen zijn incl de beste Indie’s van de afgelopen jaren.

Het is gewoon ongelofelijk goed meegevallen voor Nintendo tot nu toe. Laat het najaar maar komen.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 21-10-2017, 03:07   #1444   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Wacht, Stardew Valley is nu ook uit op Switch ?

Dringend eens kopen dan.
DM is online now   Reply With Quote
Old 23-10-2017, 10:37   #1445   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Toch al meer dan op xb one
Lol nee. XBone heeft bijna geen exclusives maar heeft wel quasi volledige 3rd party support. Switch heeft wijze spellekes maar vooral dingen die ik al ergens anders had kunnen spelen. Mario Kart en Zelda heb ik al op WiiU (Splatoon eigenlijk ook). De rest is wel cool, maar nu ook niet echt zot.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 23-10-2017, 12:08   #1446   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Ik snap de Cole hier wel. De eerste titel die mij over de brug zou trekken is Mario Odyssey. De rest heb ik al op de WiiU of de PC.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 23-10-2017, 18:38   #1447   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
Wie had dit een jaar geleden durven voorspellen..

https://mynintendonews.com/2017/10/1...ardware-sales/
Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Dag op dag een jaar geleden. En maar uitgelachen worden.

Blij dat zoveel mensen de Switch omarmen, en dat de games meevallen.
Fijn dat de Switch het goed doet, maar nogal dwaas om de switch sales van de laatste maanden te vergelijken met consoles die al meer dan twee jaar beschikbaar zijn.

In dat artikel staat 2 million units sold sinds release, ps4 heeft er 20 miljoen dacht ik.

Dit gezegd zijnde, ik zie me komend jaar ook nog weleens plooien. Ik heb nog echt weleens goesting om typische nintendo shit te spelen.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 23-10-2017, 19:14   #1448   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post

In dat artikel staat 2 million units sold sinds release, ps4 heeft er 20 miljoen dacht ik.
60 miljoen ps4's sinds de launch.
https://www.pcmag.com/news/354287/so...87m-games-sold
Old 23-10-2017, 19:33   #1449   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ik denk dat hij US-only bedoelt, de Switch zal wel al meer dan 2 miljoen units hebben verkocht. Zal al rond de 5 miljoen zitten.
PS3, Wii U, Vita, 3DS XL
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 23-10-2017, 21:53   #1450   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ik ging vooral verbeteren dat die andere consoles al bijna 4 jaar oud zijn ondertussen.
Old 24-10-2017, 08:24   #1451   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Fijn dat de Switch het goed doet, maar nogal dwaas om de switch sales van de laatste maanden te vergelijken met consoles die al meer dan twee jaar beschikbaar zijn.

Dit gezegd zijnde, ik zie me komend jaar ook nog weleens plooien. Ik heb nog echt weleens goesting om typische nintendo shit te spelen.
Ik heb toen alleen gezegd dat de Switch heel goed ging verkopen, niet dat het daarom meer ging verkopen dan een PS4. De vergelijking was vooral t.a.v. de WiiU.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 25-10-2017, 12:16   #1452   link
Deff
!= Deffe

Ondertussen een dikke week verder, nog steeds niets dan positiefs over deze console.

Wat mij het meeste opvalt:
- Super eenvoudig voor pick up and play. Het feit dat je de console steeds in standby kan zetten zonder issues met een actief spel is geweldig.
- Snelle, eenvoudige interface. Ook in de e-shop. Was vroeger niet te best op Xbox 360 en PS3 en ronduit dramatisch op de 3DS, dus aangename verrassing.
- Heel die discussie over specs ontgaat mij volledig. Mario Kart draait mega vlot en de kleuren spatten van het scherm. Een spel als SteamWorld Dig ziet er voor mij zeer knap uit. Iedereen die zeurt over 4K moet gewoon een PlayStation of Xbox kopen. Deze console doet voor mij wat ze moet doen.
- De manier van werken met die joycons is perfect. Meestal speel ik docked met de Joycon grip. Voor multiplayer mario kart elk een joy con. 's avonds haal ik de Switch uit het dock, hang er de joy cons aan hen leg de switch in een schuif (buiten bereik van de kinderen). Nooit zorgen over opgeladen console of opgeladen controllers. Geen problemen met rondslingerende kabels.
- De game line-up is misschien wat beperkt, maar voor casual gamer zoals mij is er momenteel genoeg content om maanden verder te kunnen. Van zodra ik Steamworld Dig beu ben begin ik aan Zelda of Mario vs Rabbids of Super Mario Oddysey...
Deff is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2017, 08:24   #1453   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Lol nee. XBone heeft bijna geen exclusives maar heeft wel quasi volledige 3rd party support. Switch heeft wijze spellekes maar vooral dingen die ik al ergens anders had kunnen spelen. Mario Kart en Zelda heb ik al op WiiU (Splatoon eigenlijk ook). De rest is wel cool, maar nu ook niet echt zot.
Zeg cole, hoe voelt ge u op de vooravond dat Nintendo Switch op 6 maand tijd zijn 3de metacritic 90+ Nintendo only game gaat uitbrengen en de Xbox one zijn teller na 4 jaar op 0 staat.

Last edited by aksm; 26-10-2017 at 08:29.
Old 26-10-2017, 08:25   #1454   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

pls unban

Old 26-10-2017, 09:50   #1455   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Mijn eerste Mario sinds galaxy 2. Morgen verlof gepakt.

Body = ready as fuck aww yizz
Old 26-10-2017, 14:51   #1456   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by aksm View Post
Zeg cole, hoe voelt ge u op de vooravond dat Nintendo Switch op 6 maand tijd zijn 3de metacritic 90+ Nintendo only game gaat uitbrengen en de Xbox one zijn teller na 4 jaar op 0 staat.
Goed! En ik gun het Nintendo, maar ik heb al die shit al op de WiiU (of ergens anders) gespeeld. Neemt niets af van de kwaliteit van de games, maar ik wil meer! MEERRRRR!

Kvoel mij nog altijd zuur van de WiiU eigenlijk Dus ze gaan met iets straffer moeten afkomen. Maar ik ben benieuwd naar Mario Oddysey.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2017, 17:07   #1457   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Mofos nu ben ik ook hyped
Zelfda kon ik nog weerstaan, daar heb ik me met TP en de Wii al aan laten vangen.
Maar dit gaat brilliant zijn. En al sinds eerste Galaxy géén Mario meer gespeeld
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2017, 18:58   #1458   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

https://www.amazon.com/gp/bestseller..._bs_tab_t_bsar

Well played, Nintendo, well played.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 26-10-2017, 19:52   #1459   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Goed dat Nintendo terug is. Nu met Mario kan het niet meer mis gaan denk ik. Die Mario bundels gaan verkopen als zoete broodjes met de feestdagen.
PS3, Wii U, Vita, 3DS XL
Old 26-10-2017, 19:56   #1460   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Kweenie. Zelda, Mario Kart, Mario VS Rabbits Splatoon 2, Arms, Stardew Valley en volgende week Mario en Xenoblade.

Op dat dik half jaar toch best indrukwekkend.
Xenoblade staat gepland voor 1 december. Komt sowieso in huis hier.
Xenoblade Chronicles X is een beetje een gemiste kans denk ik commercieel gezien, gereleased op een reeds stervend platform. Een Xenoblade op de Switch gaat de maks zijn.
Blijft toch indrukwekkend hoe Nintendo maar blijft kwaliteit afleveren, na zo veel Mario's en Zelda's blijven de games toch goed scoren.
Persoonlijk vind ik het echt wel een meerwaarde dat je overal kan spelen met de Switch, je bent niet meer gebonden aan je TV of PC, terwijl de games kwaliteit blijven en niet vervallen tot tabletbrol. Echt een enorme troef voor het platform.
PS3, Wii U, Vita, 3DS XL

Last edited by Jack The Ripper; 26-10-2017 at 20:00.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules