Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 14-03-2019, 05:17   #21   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Wtf, Charlie Whiting is net overleden in Melbourne aan een longembolie.
Old 14-03-2019, 06:42   #22   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

66 jaar. Zo fucking jong. Jammer, de man heeft veel goeds gedaan voor de F1.
Old 17-03-2019, 06:46   #23   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Saaie race. Mercedes weer veel te dominant, Bottas reed een perfecte race. Ferrari daarentegen de teleurstelling van de dag. Hopelijk geen voorbode voor de rest van het seizoen.
Honda motor in een topteam belooft wel voor de rest van het seizoen. Verstappen kon Hamilton toch goed volgen. Gasly daarentegen vond ik zwak, heb die precies geen enkele keer iemand zien inhalen.

Verder ook heel opvallend dat er slechts 1 Renault motor in de top 10 zat.
Old 17-03-2019, 13:33   #24   link
Ryder
straight busta

Ryder's Avatar

Ricciardo :’(
Ryder is offline   Reply With Quote
Old 18-03-2019, 08:51   #25   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Melbourne is doorgaans geen spannende wedstrijd, deze keer was het echter énorm saai. Al het interessants dat de wintertests leken te voorspellen, bleek compleet afwezig: Mercedes opnieuw buitengewoon dominant, Ferrari dat op achtervolgen is aangewezen,... Wat een tegenvaller. Het enige lichtpunt was de extreem dominante wedstrijd van Bottas. Nice, veeg de vloer maar keer aan met Hamilton. Ook positief dat Red Bull, allezja - Verstappen, toch wat in de mix zat.

Al een chance dat Melbourne toch een ietwat ongewoon circuit is tegenover de rest van de kalender. Vorig jaar was Ferrari ook op achtervolgen aangewezen en hadden ze een flinke portie geluk (hopla). Maar het is toch hopen op beterschap voor zowat alle teams. Zoniet mag Mercedes de merchandise voor de historische zesde eindzege op rij alvast bestellen.
Old 19-03-2019, 06:32   #26   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Volledig mee akkoord. Ik hoop ook wel dat er wat meer spanning in gaat komen want anders zijn ze de sport gewoon volledig aan het verkloten.

Wat leuk zou zijn is om eens een race te zien waarbij iedere piloot met dezelfde wagen rijdt; gewoon om eens te zien wie er nu écht goed is en wie vooral afhangt van zijn materiaal.
Old 30-03-2019, 19:12   #27   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

oei Vettel

proberen morgen eens naar de race te kijken
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 31-03-2019, 19:29   #28   link
Ryder
straight busta

Ryder's Avatar

Zuur voor Leclerc zeg. Zie je daar ineens Hamilton en Bottas op hun dooie gemak over gaan.

En wtf was dat met die Renaults? Eerst rijdt Hulkenberg al op Ricciardo zijn neus, daarna crashen ze samen apart? Nog een chance voor Leclerc die safety car, anders was Verstappen er ook nog over.

Last edited by Ryder; 31-03-2019 at 19:44.
Old 01-04-2019, 06:27   #29   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Zo jammer voor Leclerc. Jammer dat de ferrari's blijkbaar nog niet niet 100% betrouwbaar zijn. Van Vettel was het een domme fout, maar wat er met zijn neus gebeurd heeft volgens mij niks te maken met Hamilton's inhaal maneuver. Of heeft die met zijn neus ergens een curb geraakt dat ik niet gezien heb. Anders is het weeral betrouwbaarheid en heeft ferrari nog wat controle werk te verrichten.
Old 01-04-2019, 09:26   #30   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Vreselijk zuur voor Leclerc en Ferrari, al is betrouwbaarheid evengoed een essentieel onderdeel van de sport. Beetje jammer dat Mercedes er optimaal van kon profiteren, zo wordt het kampioenschap dan toch niet spannend.

Vettel maakte overigens geen bijzonder grote fout, het was ook erg winderig. De schade aan zijn banden zorgde echter voor trillingen, waardoor zijn snuit ging vliegen.
Old 01-04-2019, 10:42   #31   link
Rufus
PimpMeister

Wat is dat met die neuzen tegenwoordig. Ik vind dat die vrij snel afbreken.
Old 01-04-2019, 11:33   #32   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

De weerstand en luchtdruk die ze moeten weerstaan is nauwelijks te onderschatten, tegelijkertijd is het nefast als ze te zwaar zijn. Au fond zijn dat buitengewoon sterke dingen, ze balanceren simpelweg op het randje van wat mogelijk is. De felle wind die over het circuit waaide zal ongetwijfeld bijgedragen hebben aan het spectaculaire afbreken.
Old 01-04-2019, 15:24   #33   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

het was wel de enige die zomaar is afgebroken. bij renault heeft de ene over de andere zijn neus gereden en die zijn toch blijven hangen
Old 02-04-2019, 08:58   #34   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

De trillingen zullen absoluut niet min geweest zijn, gisteren werd uitgelegd dat Vettel zijn achterband aan het de-lamineren was.
Old 14-04-2019, 11:14   #35   link
Ryder
straight busta

Ryder's Avatar

Nog een seizoentje grote Mercedes-show, zzz.
Old 14-04-2019, 15:13   #36   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik volg de f1 totaal niet meer maar kan iemand mij uitleggen waarom dien fransman vettel moest voorlaten zo vroeg op't seizoen? en da was toch verboden in de f1, team orders?

of sta ik al zo veel jaren achter

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2019, 19:11   #37   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

amai, wat een saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie race, blij dat ik regelmatig kon doorspoelen.
Old 23-04-2019, 10:56   #38   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
ik volg de f1 totaal niet meer maar kan iemand mij uitleggen waarom dien fransman vettel moest voorlaten zo vroeg op't seizoen? en da was toch verboden in de f1, team orders?

of sta ik al zo veel jaren achter
Ge staat kei-ver achter, radje. Team-orders zijn al effie terug in zwang, wat naar mijn gevoel een betere zaak is. Teams probeerden die regel op de meest dwaze manieren te omzeilen.

Hoewel vaak pijnlijk en controversieel, heb ik er principieel nooit een probleem mee gehad. Because why not + voldoende trucs om een verbod toch te omzeilen.

Dat Leclerc nu al/nog moet wijken is geen geheim: Vettel heeft (alsnog) nummer één-status. Enerzijds is er het (flauwe) idee dat Leclerc zich nog moet inwerken terwijl Vettel de beproefde veteraan is. Anderzijds is Vettel al eventjes geen jonkie meer. Als die vijfde titel er nog zal komen is het nu of nooit. Ferrari wil er hoe dan ook alles aan doen om een Hamilton vs. Alonso sequel te vermijden, waardoor Leclerc flink is ingepeperd dat hij - zo lang het er voor Vettel nog relatief gunstig uit ziet - moet wijken. Iets wat hij voorlopig aimabel goed doet; zonder al te veel gemekker, maar wel met duidelijke hints naar het management dat ze - nu al - op het verkeerde paard inzetten.

Vettel heeft zijn kans wat mij betreft gehad in 2018, Leclerc is de toekomst voor Ferrari.
Old 28-04-2019, 12:26   #39   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Ik ben de F1 beginnen volgen, straks Azerbeidjan race, eerste race die ik live ga checken. Hopelijk geen borefest.
Old 28-04-2019, 18:43   #40   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Ik vond het alvast geen borefest
Blade is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules