Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 25-08-2015, 21:58   #3201   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Laat eens weten wat uw madam van Until Dawn vindt. Twijfel nog een beetje om het ook te gaan halen.
Old 28-08-2015, 19:12   #3202   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Morgenavond is er kans dat ze dat oplegt... Zal haar beetje proberen pushen speciaal voor jou wuke.

Ach ja.
Old 28-08-2015, 23:18   #3203   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Morgenavond is er kans dat ze dat oplegt... Zal haar beetje proberen pushen speciaal voor jou wuke.

Ach ja.
Eerste review dat ik tegenkom van Devil's Third:
Quote:
Met ondermaatse graphics, slecht uitgewerkte gameplay en geen noemenswaardige vernieuwing is Devil's Third een titel die je gerust op kan pikken voor een tientje (of twee). Meer is het simpelweg niet waard.
Is maar 5 jaar ofzo in de maak. Lol.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 29-08-2015, 18:26   #3204   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Multiplayer schijnt wel goed te zijn, al vermoed ik dat die langer zal leven in de F2P PC-versie dan op Wii U... Had nog even getwijfeld om het toch maar te laten liggen, maar gezien letterlijk elke reservatie van klanten geannuleerd werd, kreeg ik medelijden.

Bon:

Old 29-08-2015, 18:55   #3205   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Zal wachten tot dinsdag zijn, natuurlijk besteld en vooruit betaald bij Bart Smit
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 29-08-2015, 18:58   #3206   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Van klanten hoorde ik dat MM het nog niet had liggen en blijkbaar Bart Smit ook niet, nochtans twee van de usual suspects waarom wij ook streetdate mogen breken... Weet wel dat Bol.com ze al verstuurde, misschien is het van keer dan dankzij hen.
Old 29-08-2015, 19:09   #3207   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Die "Dag 1 Editie" in het Nederlands, lol . Ach, geduld is een schone deugd en ik moet nog W3 spelen.
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 31-08-2015, 09:09   #3208   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Idd, die "dag 1 editie" trekt op niets, hadden dan ook "metalen solide uitrusting: de pijn van het spook" kunnen schrijven, jeez.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2015, 21:42   #3209   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

The End.
Old 04-09-2015, 19:18   #3210   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Old 04-09-2015, 19:48   #3211   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Heb net Until Dawn en MGS besteld. Benieuwd hoelang het deze keer weer zal duren vooraleer beiden stof liggen te vergaren.

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2015, 21:09   #3212   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Toch geplooid (had de intro gezien en tja...), ga Bloodborne efkes opzij leggen.
Old 04-09-2015, 22:06   #3213   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Omdat Mad Max.

En omdat MGS V nog niet in retail is voor pc(?) en te duur staat op keysellers. Zal voor later zijn.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2015, 22:11   #3214   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Ik snap wel dat je wilt wachten maar sinds wanneer is 45 euro te veel voor een spel? 15 euro minder dan de prijs op Steam een paar dagen na release is niet slecht.
Old 04-09-2015, 23:39   #3215   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

45 euro is zeker niet veel voor een spel. Als je het koopt in de winkel, of via amazon ofzo. Maar op een keyseller site? Meh. Overal waar ik kom staat het aan 47 tot 50 euro voor een key die zij supergoedkoop in het buitenland opgekocht hebben.

Als ze die zouden verkopen aan 15-20 euro, zoals nu met Mad Max, dan zie ik daar het nut van in. Je koopt eigenlijk je spel aan de goedkope prijs van een oostblokland en dat nodigt uit om bij hen te shoppen. Net zoals je bij Nuuvem aan de Braziliaanse marktprijs koopt. Maar als ze nu plots evenveel gaan vragen (of precies zelfs iets meer soms) dan mijn de lokale gameboer, dan ga ik ook gewoon bij de lokale gameboer. Als ik daar een weekje of twee langer voor moet wachten, so be it. Ik heb nu eenmaal een liefde/haat-verhouding met keysellers. Dat zit zo in m'n hoofd.

En 't is nu ook niet dat ik speciaal uitkeek naar MGS. Ik wil het gewoon eens spelen omdat het zo goed blijkt te zijn, meer niet. Maar ik denk dat ik op dit moment gewoon veel meer zin heb in full blown actie dan in stealth. 't Spel is de max trouwens.

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
15 euro minder dan de prijs op Steam een paar dagen na release is niet slecht.
Steam verkoopt AAA-games garantie 10 tot 20 euro duurder dan de gewone retail. Dus '15 euro minder dan de prijs op steam' is gn mooie deal. Dat is gewoon de normale prijs (cfr. €49.99 voor MGS op Bol.com, en bol is zeker niet de goedkoopste retailer). Dus die prijs mag je eigenlijk nooit als referentie gebruiken.
Old 05-09-2015, 06:44   #3216   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Is AC:Unity op pc nu speelbaar en ergens te vinden onder 10 euro?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2015, 11:05   #3217   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Is imho speelbaar op pc maar voor zover ik weet nergens te vinden voor minder dan 25 euro (op bol.com, staat er in promo blijkbaar).

En hoewel het verhaal best goed is, zou ik eerlijk gezegd gewoon wachten op Syndicate. Binnen twee maand komt die uit en zal geoptimaliseerde engine hebben. Of je speelt Rogue ... Zelfde engine als AC4, dus grafisch iets zwakker, maar wl heel speelbaar.
Old 05-09-2015, 21:05   #3218   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Is Rogue de moeite tov Black Flag? Ik dacht dat Rogue nogal beperkt en meer "expansion" achtig was?
Old 06-09-2015, 10:42   #3219   link
Wazeiterna?
Welingelichte bron

Wazeiterna?'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Wazeiterna? View Post
Heb net Until Dawn en MGS besteld. Benieuwd hoelang het deze keer weer zal duren vooraleer beiden stof liggen te vergaren.
Wow. Normaal gingen ze (bol.com) die dingen gisteren brengen, maar niemand gezien. Hoor ik hier juist mijn brievenbus dichtgaan, en als ik naar buiten kijk zie ik nog juist een camionette van postNL wegrijden: pakje geleverd.

Op een zondagmorgen. Aangenaam verrast

(↑ Ceci n'est pas une menace ↑)
Wazeiterna? is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2015, 12:02   #3220   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Prophex is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools