Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 13-07-2017, 08:32   #81   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Tweede test van Kubica in de 'Lotus' van 2012 ging ook vlotjes, kan nu niet lang meer duren voor ze hem eens een 2017 model laten proberen me dunkt.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 16-07-2017, 12:15   #82   link
Boemenenoekinzoe
Senior Member

Boemenenoekinzoe's Avatar

Dan moet het al een free practice sessie zijn, aangezien in season testing verboden is.
Old 16-07-2017, 14:44   #83   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Niet dat het veel uitmaakt wanneer hij zou rijden en voor welk team, dus ik zeg niet dat hij daar en dan gaat rijden maar euh... er is een tweedaagse test gepland na de GP in Hongarije binnen twee weken.
Old 24-07-2017, 10:09   #84   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

En daar hebben we het al, Kubica mag na de GP van Hongarije een dag testen in de plaats van Palmer: Robert Kubica to drive 2017 Renault at post-Hungarian GP F1 test.
Old 26-07-2017, 16:52   #85   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Yeah, nochtans wordt er herhaaldelijk aangegeven dat het contract van Palmer solide is. Blijven duimen, dat spreekt.
Old 27-07-2017, 07:31   #86   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Die zijn contract loopt sowieso af na dit seizoen denk ik?

En toch, de geruchten dat Kubica in de simulator sneller zou zijn dan zowel Hulkenberg als Palmer zijn hardnekkig, en Renault heeft duidelijk haast om hem aan de tand te voelen. Als Kubica niet teleurstelt zou het zelfs nog rapper gedaan kunnen zijn met dat "solide" contract van Palmer, zoiets bestaat toch niet echt in F1.
Old 27-07-2017, 07:45   #87   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Palmer zijn contract loopt inderdaad af op het einde van dit seizoen. Ik doelde op een vroegtijdig ontslag in 2017. Starten in 2018 moet alleszins lukken, Renault zou een fantastische line-up hebben. EDIT: Renault bevestigt nadrukkelijk dat Palmer 2017 zal uitrijden.

Vervelender is de introductie van Halo vanaf volgend seizoen. Dan toch. Zonde. Dan had ik liever een gezonde lange-termijnvisie gezien met een geïntegreerd concept.

Last edited by Potenza; 27-07-2017 at 09:38.
Potenza is offline   Reply With Quote
Old 27-07-2017, 15:17   #88   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

En dan toch nog wat gezond verstond bij Sauber! Bravo, Frederic.
Old 28-07-2017, 17:25   #89   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

'k Weet het niet, hij zegt wel duidelijk dat Kubica niet zou racen in '17, maar dat van Palmer vind ik toch niet bepaald nadrukkelijk:
Quote:
"I can confirm that Jo will be driving in Spa – and the plan is for him to drive until the end of the season. Jo and Robert are two different aspects."
Dus als we het geval Palmer apart bekijken is hij eigenlijk alleen maar zeker van Spa.

Meanwhile, in Hungary:

Last edited by Clipper; 29-07-2017 at 07:19.
Old 30-07-2017, 15:24   #90   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Was nog wel een fijne GP daarnet. Zoveel tactisch gemanoeuvreer en toch nul drama, omdat iedereen zich aan de afspraken hield.
Old 31-07-2017, 11:24   #91   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Ik vond het een uiterst spannende race, eerlijk gezegd. Doordat het danig krap was tussen de eerste drie wagens in het tweede deel van de race, werd het bizar spannend omdat elke misser het resultaat drastisch zou veranderd hebben.

Alleszins knap werk van Ferrari. Raikkonen voorrang geven leek logischer om de zege vast te houden, in dat geval zou Vettel echter - vanwege zijn stuurproblemen - snel van het podium gedonderd zijn. Een puike 1-2. Ook proper dat de teamorders bij Mercedes zo netjes uitgevoerd werden. Alle lof voor de sportiviteit van Hamilton is zeker niet misplaatst, al mag vooral Bottas hier een dikke duim krijgen voor zijn vertrouwen.
Old 03-08-2017, 04:50   #92   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Kubica "not 100 percent happy" with Hungary test showing

Ik vraag me af wat hij nog meer had gewild. OK, het was misschien beter geweest als hij 's morgens niet direct achter de garage was blijven haken of als hij 's avonds op de Ultra Soft nog een scherpere tijd had kunnen rijden in plaats van al die rode vlaggen, maar dat zijn toch maar details.

Lijkt alsof het een overdonderende, drukke en zware dag was en dat hij vooral wil zeggen dat het nog beter zou kunnen als hij het morgen met een frisse kop nog eens mocht proberen. Soit, dat zullen ze bij Renault dan ook wel doorhebben.
Old 04-08-2017, 08:50   #93   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Me dunkt dat de Pool zijn sollicitatiebrief simpelweg met een extra gouden lintje wilde afleveren. Niet dat Renault dat extra duwtje nodig had, uiteraard kan Kubica (nog) beter. Deze test heeft klaar en duidelijk gemaakt dat Palmer mag opkrassen.
Old 04-08-2017, 09:00   #94   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Ander leuk geruchtje: volgend jaar zullen Haas en Sauber met een Alfa Romeo-logootje rondkarren. Daarnaast zou Maserati toetreden tot de Formula E.
Old 27-08-2017, 19:33   #95   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

geen superspannende race vandaag. jammer van Verstappen.
Het liefst had ik Vettel zien winnen.
Old 02-09-2017, 16:38   #96   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Die kwalificatie is een van de beste sessies F1 die ik dit jaar al heb gezien, races inbegrepen.
Old 02-09-2017, 17:09   #97   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

damn gemist
Old 02-09-2017, 17:58   #98   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Vooral dwaas dat de FIA de omstandigheden zo omslachtig aanpakte, al ben ik wel blij dat de kwalificatie dan toch kan gebeuren.

Bizar hoe Ferrari sukkelde in Q3. Waar Vettel in Q2 nog een redelijke vuist kon maken, werkte hij in Q3 geen enkele geslaagde lap af. Ijzersterk werk van Hamilton, al had een compleet verrassende top-3 nog toffer geweest. Het is anderzijds knullig om het penalty-systeem de grid wederom compleet omver te zien gooien, vreselijk ondankbaar voor Red Bull om zo naar beneden te duikelen na een sterke sessie.
Old 02-09-2017, 20:28   #99   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Jep, nu was het natuurlijk nét geen Monza 2008.

Een pole voor Verstappen zou al mooi zijn geweest. Toen we die meer dan een jaar geleden zijn allereerste race voor Red Bull zagen winnen had toch niemand verwacht dat de teller vandaag nog altijd op 1 zou staan zeker. Heeft zelfs nog maar één keer op het podium gestaan dit jaar, nu ik zijn uitslagen eens bekijk.
Old 03-09-2017, 10:20   #100   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

https://www.motorsport.com/f1/news/v...ian-gp-948733/

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules