Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 10-02-2018, 20:06   #1361   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

NY vs London, let's go!

En goei kans vannacht nog eens.

/edit: en 't is goeie shit.
/edit2: ik zou zeggen beste OW op deze patch tot dusver en ik zie enkel zelfde teams dat mogelijk nog verbeteren in Stage 1 finale.

Last edited by oblo; 10-02-2018 at 21:59.
oblo is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2018, 22:43   #1362   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

SBB is echt niet normaal. Die zijn positioning is zo goed.
Droggy is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2018, 23:25   #1363   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ja... En kreeg het zeker niet cadeau.

Faalnubis van Outlaws nu wel.
Old 11-02-2018, 00:37   #1364   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Houston heeft dit niet cadeau gekregen. Werd nog heel spannend op het laatste.
Old 11-02-2018, 00:41   #1365   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Intense match ja.
Old 11-02-2018, 01:45   #1366   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

maar die form van outlaws

sinds hun eerste 2 losses aan't begin van seizoen 1: 5 wins, 2-3 loss tegen seoul, 2 wins tegen spitfire en boston (die zelf aan serieuze indrukwekkende run bezig zijn, hadden daarvoor 5 consecutieve wins gehad)

best of the west, als het nog niet duidelijk mocht zijn
Old 11-02-2018, 01:55   #1367   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Mayhem zowaar met stylish map win op Horizon.

/edit: En dan eindigen met classic choke helemaal op't einde... Maar toch, zagen er pak beter uit deze week.

Last edited by oblo; 11-02-2018 at 03:02.
Old 13-02-2018, 09:57   #1368   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Valt er eigenlijk meer te unlocken qua costumes via competitive? Ik speel voornamelijk Quick Play op console en kheb geen idee wat die competitive moet inhouden.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2018, 12:02   #1369   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Met competitive kan je je skills testen en vergelijken met de rest van de wereld en golden weapons unlocken.

Als je matchen wint zal je ranking points (SR) en comp points verdienen. Hoe hoger uw ranking, des te meer comp points je krijgt per gewonnen match. Met comp points kan je golden weapons kopen.

Competitive zou ook voor iets meer serieuze games moeten zorgen. Mensen zullen chars nemen waar ze goed mee spelen omdat ze willen stijgen als ranked speler. Dit zorgt dus voor een iets competitieveren sfeer. Maar dit is niet altijd het geval. Vaak zal je ook veel frustraties horen via voice chat.
Old 13-02-2018, 13:13   #1370   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Tnx. Maar tis niet dat ge sneller lootboxes krijgt ofzo. Of moneys.

Eens testen vanavond. Hopelijk geen te toxische shit.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2018, 17:19   #1371   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Nope.
Old 13-02-2018, 17:57   #1372   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Mayhem heeft na Zappis als speler nu ook met R2der een Koreaanse coach getekend... Beter zo, om nog te zwijgen van het nogal hardnekkige gerucht dat Dafran bij team komt.

Daarnaast zouden er ook aantal spicy trades tussen teams zitten aan te komen zoals Rascal naar Fuel (jammer dat dat het definitieve einde is van het Birdring-Rascal duo, maar met Profit in team kreeg hij amper kans om te spelen, dus goed voor hem I guess), best benieuwd nu wat Stage 2 gaat geven.

/edit: ok Dafran was dikke troll blijkbaar, surprise, maar Sayaplayer voor Florida klinkt stuk geloofwaardiger al...

Last edited by oblo; 13-02-2018 at 18:49.
Old 14-02-2018, 17:49   #1373   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Jammer. Ik had Dafran graag gezien in de OWL. Florida kan zo iemand hard gebruiken.

Ik denk niet dat Zappis echt een versterking gaat zijn voor Florida, eerder een fill in.

Rascal naar Fuel vind ik eigenlijk ook maar een beetje raar. Gaat hij daar wel veel speeltijd krijgen vraag ik me af. Misschien een buddy voor Effect zodat hij af en toe iemand heeft om fatsoenlijk mee te communiceren.
AKM gaat normaal gezien toch ook al naar Dallas?
Old 14-02-2018, 18:18   #1374   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

misschien wilt dallas wel genoeg spelers voor 5 teams, wie weet
Old 14-02-2018, 19:09   #1375   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Droggy View Post
Jammer. Ik had Dafran graag gezien in de OWL. Florida kan zo iemand hard gebruiken.
Sayaplayer is anderzijds ook wel hitscan god met waarschijnlijk aangepaster karakter.

Maar ja, stiekem hoop ik toch ook wel dat Dafran ooit terug pro gaat en McMayhem had wel passend geweest.
Quote:
Ik denk niet dat Zappis echt een versterking gaat zijn voor Florida, eerder een fill in.
Zappis kan wel gebruikt worden als sub voor zowat elke positie, maar denk dat hij vooral meerwaarde brengt met zijn big brain voor de game en zijn baard past sowieso prima in het team. Dude is een leider in en buiten het spel, toonde met NIP als pionier van tank meta & Gigantti als winnaar van Contenders dat hij wel weet hoe team te doen werken. Ik zou hem alvast niet onderschatten.
Quote:
Rascal naar Fuel vind ik eigenlijk ook maar een beetje raar. Gaat hij daar wel veel speeltijd krijgen vraag ik me af. Misschien een buddy voor Effect zodat hij af en toe iemand heeft om fatsoenlijk mee te communiceren.
In interview (geloof APEX seizoen 3 of 4) zei hij ooit dat als hij zelf team zou willen beginnen hij dat liefst met Effect zou doen... Dus ja kan wel dope duo worden.
Quote:
AKM gaat normaal gezien toch ook al naar Dallas?
Jep, die andere hitscan god... Met die twee erbij vraag ik me wel af wanneer Taimou & Seagull ooit nog speelminuten zullen krijgen.
Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
misschien wilt dallas wel genoeg spelers voor 5 teams, wie weet
Gelukkig mag meer dan 12 niet... Maar voor die in-house scrims optie gaan ze dus duidelijk wel, benieuwd of London dat nu opgeeft met Rascal naar Dallas & Fissure naar LA2, ik zie niet meteen in waar ze echte upgrade voor dat kaliber spelers gaan vinden, als ze terug voor twaalf gaan, vermoed ik dat dat andere roles worden... Of C9 probeert gewoon wat geld terug te verdienen met verkoop en maakt de League daarmee mogelijk nog wat spannender... Ik vind het wel boeiend die transfers en shit.

Dragons ook met eerste vrouwelijke speelster, vraag me wel af hoe vlot dat gaat gaan om Koreaanse spelers in hun team te steken, qua shotcalling dan vooral... Denk dat Koreanen Engels aanleren doorgaans toch vlotter gaat lukken dan Chinees gezien ze nu sowieso in LA wonen en allemaal NA ladder spelen, kan maar helpen dat. Sowieso nóg een extra voordeel dat de drie full Korean rosters hebben, enige teams met comms in moedertaal.
Old 14-02-2018, 19:17   #1376   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Jo thread. Ik heb gisteren dit spel impulsief gekocht en weet eigenlijk niet zo goed hoe hier aan te beginnen. Gewoon wat heros kiezen en knallen of toch eerst wat lezen over de verschillende heroes en spelstijl?
Cage is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2018, 19:26   #1377   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ja, probeer gewoon eerst wie u aanstaat en zie of het klikt.

Enige tip die ik zou geven voor later is: best nuttig om minstens 1 DPS, 1 support & 1 (off-)tank beetje te leren spelen, want verwachten dat rest van je team iet of wat werkende comp kiest is niet altijd even groot.
Old 14-02-2018, 19:41   #1378   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
Jo thread. Ik heb gisteren dit spel impulsief gekocht en weet eigenlijk niet zo goed hoe hier aan te beginnen. Gewoon wat heros kiezen en knallen of toch eerst wat lezen over de verschillende heroes en spelstijl?
ga online, speel quickplay, speel alle heroes, kies voor u plezante heroes

zie dat ge altijd een bepaalde class kunt slotten (tank, healer, dps, hybrid) zoals oblo zegt, tzal u helpen moest ge ooit comp willen spelen. interesseert comp u niet, fuck it dan doet ge uw goesting. als ge op pc speelt moogt ge mij altijd adden

Last edited by Ferrex; 14-02-2018 at 19:47.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2018, 20:19   #1379   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Aight, merci. Eerste paar games gespeeld met Junkrat, heeft wat weg van Demoman in Team Fortress. Cool karakter.

Wat is uw naam Ferrex in Overwatch? Dan voeg ik u toe.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2018, 20:28   #1380   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Probeer anders Hanzo eens.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules