Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 12-06-2019, 19:31   #701   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Ik heb dat ook wel. Ergens halfweg gestopt en niet meer aangeraakt terwijl ik tijdens het spelen altijd het gevoel had dat het een geniaal spel was.

De week erna begin ik dan aan een assassins creed ofzo en dat speel ik dan wel in een ruk uit. Beetje raar.
Old 12-06-2019, 21:41   #702   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Mja deel van dat open world aspect is dat er geen sense of urgency is. t Voelt allemaal wat vrijblijvend aan. Doet ge dungeons of sidequests? Fine. Doede da ni? Ook fine. Goesting om wa te klimmen en paragliden? Geen probleem, Ganondorf wacht wel op u ze, no worries.

Zit niet echt een lijn in en daardoor hebt ge weinig gevoel om erdoor te gaan en den eindbaas af te gaan maken.

Ik snap het dus wel dat ge het op kant legt na nen tijd, ondanks de genialiteit van de uitwerking.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 13-06-2019, 08:42   #703   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Ik had dat ook, was echt mijn spel voor tussen andere games in geworden. Maar nu onlangs toch weer wat doorgespeeld en mij wat op de main quest toegespitst. Telkens zeer fijne weken wanneer ik er mee bezig ben, intens plezier, maar ik mis het niet wanneer ik mij aan andere games zet.
Maniac is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules