Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 08-09-2012, 21:29   #121   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Drennargh View Post
Heeft iemand een votecount scriptje? Ik stem op degene met de meeste stemmen behalve mij. Fuck da police.
Drennargh IIII
Wjw III
Dodgy IIIII
CSM is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 21:45   #122   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Hoeveel maffia is er eigenlijk?
20-25%, 19 man, rond 4-5 mafias
Alex is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 22:11   #123   link
wjw
Alive and human

wjw's Avatar

Quote:
Originally Posted by andu View Post
Deze stem lijkt me redelijk triviaal. Er is geen C4 ingediend, wjw was compleet inactief.

!Vote: wjw

Zelfs indien hij good is, met tag-alongs zijn we niets.
Ben helemaal niet aan het volgen. Fraeco heeft op 4 mensen gestemd dag 1:

Jerre, Rooz, Drennargh en Leeuwke.

Leeuwke en Drennargh stemden op Fraeco. (wetende dat hij hierdoor toch niet doodging) Ik vind dat (net als acku) verdacht.

Overigens, iedereen die dit spel al heeft gespeeld weet dat er meerdere bazenpoepers zijn. De bazenpoepers hebben ergens een forum en posten in een thread een target (of zoeken eensgezindheid). Mijn inactiviteit van gisteren linken aan een missende C4, is een veel te makkelijke uitleg.

Dat allemaal terzijde. Als jullie 1 dag wachten kan ik min of meer aantonen dat ik good ben. (WHOHO, waarom doet hij dat nu niet, suprise, suprise).
Old 08-09-2012, 22:28   #124   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by wjw View Post
Overigens, iedereen die dit spel al heeft gespeeld weet dat er meerdere bazenpoepers zijn. De bazenpoepers hebben ergens een forum en posten in een thread een target (of zoeken eensgezindheid).
Ja, dus kunnen we er op zijn minst van uitgaan dat een meerderheid van de bazenpoepers niet actief was. Wat dus de inactieve mensen vrij verdacht maakt. "Verdacht" is misschien niet het juiste woord, maar inactiviteit is gewoon het meest logische criterium om op af te gaan, momenteel.

Quote:
Originally Posted by wjw View Post
Dat allemaal terzijde. Als jullie 1 dag wachten kan ik min of meer aantonen dat ik good ben. (WHOHO, waarom doet hij dat nu niet, suprise, suprise).
Dus ofwel liegt ge en voten we u eruit ofwel liegt ge niet en krijgt ge morgenavond uw C4. Sommige mensen snappen dees spel toch nog altijd niet vré goed ze.
Guns is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 23:03   #125   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Bon, ik stel voor dat je nu al begint met uit te leggen waarom je zo goed bent.
Leeuwke is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2012, 23:20   #126   link
Cit
College dropout

Cit's Avatar

Send a message via MSN to Cit
brrr weekendwerk.

!Vote: Dodgy
Old 09-09-2012, 00:01   #127   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Right, ben dus nu een beetje door dit topic aan't lezen. Was er trouwens niet van op de hoogte dat er op dag 1 gestemd MOEST worden. Dacht ook niet dat dat speciaal gevraagd werd. Had zowiezo weinig belang aangezien Jerre een vogel voor de kat was.

Hoe de bandwagon ineens op mij komt lijkt mij ook niet wreed duidelijk maar kom.

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Hun inactiviteit heeft er mogelijk voor gezorgd dat de bazenclub het stemmen niet voor elkaar kreeg.
Ergens ben ik meer geneigd Dodgy te verdenken sinds ie er initieel wel was, maar strategisch de boot af hield tot ie ineens voor andere dringende plannen werd gesteld privé. Wjw lijkt eerder gewoon niet te beseffen dat er een crisis is.

Dus ja, !Vote: Dodgy
Kunnen de bazenpoepers énkel een C4 uitdelen nadat iedereen ermee akkoord is en een stem heeft uitgebracht? Ik dacht van niet toch?
Snap ook niet waarom er geen C4 is uitgegaan en hoe de hitman wist dat Fraeco een bazenpoeper was.

Persoonlijk om dit moment denk ik aan Dren, gewoon omdat een stem op een ander "om je eigen vel te redden" een nogal gemakkelijk excuus is. En ook aan Cit, omdat "brrr weekendwerk" nu eens absoluut geen reden is om op iemand te stemmen.

Ik kijk morgen de thread nog wel eens goed na.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 00:08   #128   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Die 'brrr, weekendwerk' heeft volgens mij niets te maken zijn stem, hoor.
Old 09-09-2012, 08:54   #129   link
wjw
Alive and human

wjw's Avatar

Quote:
Originally Posted by Leeuwke View Post
Bon, ik stel voor dat je nu al begint met uit te leggen waarom je zo goed bent.
Nope, ga ik niet doen.
Old 09-09-2012, 08:57   #130   link
wjw
Alive and human

wjw's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guns View Post
Dus ofwel liegt ge en voten we u eruit ofwel liegt ge niet en krijgt ge morgenavond uw C4. Sommige mensen snappen dees spel toch nog altijd niet vré goed ze.
Uw simpele redeneringen verdienen alle lof Guns.
Old 09-09-2012, 09:09   #131   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Koffie en saffe.
!Vote: CSM
Old 09-09-2012, 09:17   #132   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

!Vote: Leeuwke

Drennargh eruit voten lijkt mij niet slim.

Dodgy of Wjw voten lijkt mij ook niet erg slim. Dat ze vergeten te voten, betekent niet veel. Voor mij betekent het hoogstens dat ik ze minder verdacht vind, in plaats van meer. Vergeten te voten, lijkt me niet echt iets dat evils zouden doen. Zeker wjw lijkt mij iemand die wel gemotiveerd mee wil spelen en die de vote tally in het oog gaat houden en zal proberen te manipuleren als hij evil is. Proberen geen blame op zich te krijgen later etc... Enfin, wjw lijkt mij safe.

Wjw heeft duidelijk ook een speciale power, die hij ons gauw zal tonen. Hij lijkt mij een goed target voor een guard vannacht.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 09:55   #133   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Lijkt me correct omschreven in de OP van dag2.
Jow Fidoh, der was wel degelijk niets ingediend.
Guns is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 09:55   #134   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

'Duidelijk'? Veeleer 'mogelijk'. Een interessante vergissing van je daar. Een guard verspelen op zo een naieve redenering, hebben we hier met de echte Fidoh te maken?
acku is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2012, 09:59   #135   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Wanneer is de nieuwe dag nu, nu om 10u?
Old 09-09-2012, 10:02   #136   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
'Duidelijk'? Veeleer 'mogelijk'. Een interessante vergissing van je daar. Een guard verspelen op zo een naieve redenering, hebben we hier met de echte Fidoh te maken?
"De bazenpoepers waren duidelijk geschokt door deze gebeurtenissen, want er werden geen C4's ingediend."

Een ingediende C4 is toch een geslaagde mafiakill? Als ze proberen een c4 in te dienen, maar het lukt niet, is er toch ook geen c4 ingediend? 't Feit dat Turtle het niet wil verduidelijken, helpt natuurlijk niet.

Sure, als ik mij vergis en ze inderdaad gewoon geen order naar Turtle hebben gestuurd, dan moeten we die inactives eruit gooien, I guess.
Old 09-09-2012, 10:11   #137   link
Cit
College dropout

Cit's Avatar

Send a message via MSN to Cit
Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Persoonlijk om dit moment denk ik aan Dren, gewoon omdat een stem op een ander "om je eigen vel te redden" een nogal gemakkelijk excuus is. En ook aan Cit, omdat "brrr weekendwerk" nu eens absoluut geen reden is om op iemand te stemmen.

Ik kijk morgen de thread nog wel eens goed na.
"brrr weekendwerk" heeft niets te maken met mijn stem.
Old 09-09-2012, 10:14   #138   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Er zijn geen C4's ingediend. Dit wil zeggen dat ze het ofwel totaal niet gedaan hebben (al dan niet door het te vergeten of als onderdeel van een geniaal meesterplan), ofwel konden ze het niet doen door Jerre (misschien moet er één iemand het C4 indienen en was dit Fraeco, die het dus niet meer kon doen, ofwel was het gewoon een power van Jerre ofzo). De tekst van Turtle maakt duidelijk dat er niet geguard is, dus ik betwijfel eigenlijk of het dan aan Jerre zou liggen, gezien dat half en half zou tellen als "guarden". Het is natuurlijk ook mogelijk dat de bazenpoepers een meerderheid nodig hebben van stemmen (in hun intieme kring, uiteraard) om iemand zijn C4 te geven, waardoor de inactives natuurlijk nog verdachter worden.

Acku heeft de volgende personen als "verdacht" bestempeld: ikzelf, Drennargh, wjw en Dodgy. Er zijn dus twee bandwagons: die van de "verdachten" (zijnde ikzelf en Drennargh) en die van de "inactieven" (zijnde Dodgy en wjw). Acku zelf begon met te stemmen op Dodgy, waarna iedereen zijn bandwagon volgde. Plots stemde Guns op wjw (voor redenen mij onbekend), waarna iedereen díe bandwagon volgde (enfin, van de "inactieven"-bandwagon). Wjw bijvoorbeeld stemde intussen op Drennargh, misschien omdat hij voelde dat de "inactieven"-bandwagon zich eventueel tegen hem zou kunnen keren?

Dan hebben we ook nog die post van Muis. Zonder enige reden en zonder enige verdenking stemt hij op CSM. Gewoon, uit het niets. Waarom? Iedereen weet dat als je gewoon willekeurig stemt, de kans het grootst is dat je er een villager uitstemt. En 't is nu ook weer niet dat je ene stem veel verandert aan het spel, wat ook maar in het voordeel van evil speelt. 'k Weet niet, ik vind dit verdacht.

Fidoh zegt "Drennargh eruit voten lijkt me niet slim". Dit kan ofwel betekenen dat hij evil is en Drennargh evil is (nogal naïef van Fidoh om dit zo te zeggen dan), ofwel dat Drennargh ziener is en Fidoh leerling-ziener. Ofwel dat Drennargh een belangrijke goede rol heeft en dat Fidoh ziener is. Allez, dit lijken mij toch de meest voor de hand liggende mogelijkheden. Het argument "vergeten te voten lijkt mij niet echt iets wat evil zou doen" gaat voor mij wel niet op, want volgens mij waren ze het niet per se vergeten, maar waren ze gewoon inactief. Maar dan begint Fidoh plots iets te zeggen over wjw die ook al een speciale kracht heeft? What? 'k Weet niet, 'k vind het allemaal nogal raar wat Fidoh zegt.
Old 09-09-2012, 10:14   #139   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Ohja, ik was het vergeten. Dit zijn voorlopig de stemmen, zou normaal moeten kloppen, mijn excuses alvast als dit niet zo is.

acku -> Dodgy
Guns -> Drennargh
CSM -> Dodgy
Anton -> Dodgy
wjw -> Drennargh
Guns -> wjw
rooz -> wjw
andu -> wjw
Cit -> Dodgy
Muis -> CSM
Fidoh -> Leeuwke

Dodgy: 4
wjw: 3
Drennargh: 1
CSM: 1
Leeuwke: 1
Old 09-09-2012, 10:21   #140   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Quote:
Originally Posted by Leeuwke View Post
Maar dan begint Fidoh plots iets te zeggen over wjw die ook al een speciale kracht heeft? What? 'k Weet niet, 'k vind het allemaal nogal raar wat Fidoh zegt.
Wjw zegt dat zelf.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules