![]() |
![]() |
#341 link | |
key forum member
|
Quote:
number 1 https://www.independent.co.uk/news/w...-a7694726.html
![]() |
![]() |
#342 link | |
Kaat 4 lyfe
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 link | |
key forum member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#349 link | |||
key forum member
|
heb eens zitten neuzen in vakantie in de USA
Quote:
Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#351 link |
Senior Member
|
Zou die statistieken eens per regio en per sector willen zien. De mensen waar ik nu mee samenwerk nemen alleszins regelmatig verlof op en die hebben meer verlofdagen dan mij.
Nu met de 4th of July heeft ons project een week stil gelegen, omdat de ene helft van het bedrijf maandag en dinsdag in verlof was en de andere helft vandaag en gisteren. Wat ze wel hebben is dat hun ziektedagen afgetrokken worden van hun verlofdagen. Toen ik zei dat dat bij ons niet het geval was, vielen ze bijna van hun stoel.
![]() |
#354 link | |
key forum member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#355 link | |
key forum member
|
Quote:
ganse artikel is vrij gestoord.
![]() |
![]() |
#357 link |
Senior Member
|
Lol. 1 van mijn Amerikaanse collega's heeft iets aan haar ribben, dus moet ze naar de spoed (het is daar 2 uur 's nachts lokale tijd). Eerst moet ze bellen om te zien of haar hospitalisatieverzekering daar aanvaard wordt. Ze kunnen haar dat niet zeggen, dus moet ze eerst met haar verzekeringsmaatschappij bellen om dat te verifiëren.
Gisteren is ze naar de spoed geweest en dat gaat haar al een fortuin kosten, aangezien haar verzekering niet aanvaard werd. America (Y). edit> Ahja, als ge 911 belt en dat ziekenhuis is niet gedekt door uw verzekering, dan zijt ge dus fucked.
![]() |
#358 link |
Integrated Amplifier
|
Heel interessante (en bizarre) geschiedenis, dat hele Nestlé verhaal. Met als doel jarenlang hele landen ervan te overtuigen dat hun moedermelk waardeloos is, en dat ze flessen water + poedermelk bij Nestlé moeten afnemen.
![]() |
#359 link |
Petrolkop
|
Nestle is dan ook een schandelijk bedrijf gevuld met gangsters. Het is het enige bedrijf waar mijn vriendin en ik voor uitkijken dat we er geen producten van kopen.
Hun bekendste merken: Nestlé (duh) Nescafé Nespresso Vittel Mövenpick Maggi Nuts KitKat Smarties Lion Rolo Friskies Felix Herta Net gezien (op https://nl.wikipedia.org/wiki/Nestl%C3%A9) dat Haagen-Dazs ook van hun is. Dat zal dan ook niet meer gekocht worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|