![]() |
![]() |
#23 link |
Soupe du jour
|
Anti-hype? Ik was niets aan het afbreken, enkel aan het bespreken en regels aan het opvragen
![]() Toen je de thread maakte was het ook niet duidelijk hoe lang het precies zou duren of wat de regels waren (later ingevuld, nadien nog niet geheel duidelijk of het enkel 1 dag was). Probeer eens opnieuw ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link |
Senior Member
|
Was er een edit? Misschien daardoor dat het niet duidelijk was.
Ik wil wel meedoen. Enige dat mij tegenstond: als er 1 weerwolf vermoord wordt, is het spel al gedaan? EDIT: en blijkbaar ook als er 1 speler vermoord wordt? En 't loopt over meeerdere dagen zeg je, maar er is maar 1 nacht? Ksnappet nog niet denk ik ![]() Last edited by Avalanche; 04-10-2013 at 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 link |
Senior Member
|
Mss wat verwarring met dag/nacht te gebruiken.
Er is gewoon maar 1 speelronde. Je krijgt wat info in het begin omdat je de rollen kent en dan moet je gewoon discussieren en een stem uitbrengen (in PM) Op het moment dat ik van iedereen een stem heb, is het spel gedaan. Dan kan theoretisch na 5min zijn, maar dat kan ook dagen duren, omdat je je stem op elk moment nog kan veranderen of intrekken. Nog minstens 1 deelnemer plz. 4 lijkt me net te krap ![]()
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|