Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 04-09-2017, 21:42   #26261   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Zijn er eigenlijk nog van die winkels gelijk Ikea waar je instant een zetel kan kopen en mee naar huis nemen? Ik kan geen 3 maand wachten en die in Ikea zijn niet mooi
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2017, 21:45   #26262   link
Devroush
SR is de max

Devroush's Avatar

...

Kringloopwinkel?
Devroush is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2017, 21:48   #26263   link
Lycas
Senior Member

Showroom modellen bij meubelzaken?

Dan nog; 3 maand wachten holy fuck. Het is maar een zetel he, geen auto. Ik heb zelfs zolang niet op mijn auto moeten wachten.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2017, 21:50   #26264   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Morres meubelen, net over de grens in Hulst. Er is een vrij grote selectie aan stockzetels, allemaal met korting.
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2017, 22:01   #26265   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Weba?
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2017, 22:05   #26266   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Bij ons in de buurt: http://www.1b-meubelen.be/

En misschien: https://www.meubis.be/nl/ ? Nog nooit langsgeweest maar wel tevreden van online aankoop en toen toch ook niet lang moeten wachten.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2017, 23:05   #26267   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lycas View Post
Showroom modellen bij meubelzaken?

Dan nog; 3 maand wachten holy fuck. Het is maar een zetel he, geen auto. Ik heb zelfs zolang niet op mijn auto moeten wachten.
Maar ik wil niet op de vloer zitten
Old 04-09-2017, 23:07   #26268   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

pleb
Old 05-09-2017, 07:08   #26269   link
Lycas
Senior Member

2 tuinstoelen in de Gamma? Voor u en uwe Pitta.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2017, 17:44   #26270   link
beki
Senior Member

Hoe kan je domicilie van iemand opzoeken?
De huurder van mijn appartement heeft via mail laten weten wat hij ging vertrekken, ik heb via mail bevestigd.
Maar nu staat zijn gerief daar nog, en hij komt niet meer naar dat appartement, en hij antwoordt niet op mails of gsm of sms.
Alé hij heeft betaald tot 10/09, zou het opnieuw willen verhuren, maar kan niet want zijn gerief staat daar...
En zou nu aangetekend schrijven willen sturen, maar weet geen adres. Ik kan moeilijk aangetekend schrijven sturen naar dat appartement, want hij komt daar niet meer..
Alé voor ' tzelfde geld is die mens dood of in ziekenhuis, maar waarschijnlijk gewoon een idioot..
beki is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2017, 18:00   #26271   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Iemand vinden die toegang heeft tot de gegevens van het rijksregister of de NBB? Al is dat niet helemaal legaal denkik (wet op de privacy)

Eens polsen bij gemeente of politie?
Old 12-09-2017, 18:54   #26272   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Gewoon de wijkagent/politie inschakelen.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2017, 00:08   #26273   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik heb dat vaak met studenten. Dat steek ik hun brol in een opslag (bij mij thuis, maar anders shurgard) en verander ik het slot van het kot. Wel zeker zijn dat het contract ten einde is. Op die manier moeten zijn u gaan contacteren ipv omgekeerd
Old 13-09-2017, 08:59   #26274   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Maar dan maak je kosten die je mss nooit terug ziet?
Moeten die hun sleutels niet afgeven voor ze hun waarborg terug krijgen?
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2017, 11:20   #26275   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Dan hou je dat van die waarborg of zo he Een slot veranderen kan nu wel iedereen. Ik vraag jammer genoeg veel te weinig een waarborg
Old 13-09-2017, 18:39   #26276   link
beki
Senior Member

Mjah die waarborg krijg je niet zomaar vrij hé.
Je hebt 2 handtekeningen nodig om die waarborg vrij te geven, of een gerechtelijk bevel (denk ik)
beki is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2017, 18:50   #26277   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Toen ik nog in een vastgoedkantoor werkte dan kwam ik dat wel altijd gewoon onderling overeen, dat we opkuis/slotverandering/whatever van de waarborg trekken. Als zij in de fout zijn dan lijkt het mij straf dat ze daar zo moeilijk over gaan doen. Je loopt tenslotte ook huur mis.

Persoonlijk wel nog nooit beroep moeten doen op de waarborg. Ik zou het alleszins niet nog een maand leeg laten staan. Brol eruit smijten en herverhuren
Old 14-09-2017, 22:27   #26278   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

De doucheslang in mijn huurappartement hangt danig in de weg als ik douch. Ik zoek al even naar een geschikte oplossing om die uit de weg te houden, tegen de muur. In essentie dus een ring of clip die liefst niet te scherp is voor moest ik uitglijden en liefst ook met bevestiging zonder boren (ik heb Tesa dubbelzijdige tape bv).

Maar het lijkt alsof niemand op internet hetzelfde probleem heeft en in de Brico vind ik ook niks geschikts. Iemand een idee?
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 15-09-2017, 01:18   #26279   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Wordt het probleem veroorzaakt doordat de slang opkrult door de druk? Meeste doucheslangen van Grohe zijn drukresistent, meeste goedkope niet.
Anders 3D-printer overwegen? Je hebt tegenwoordig wel vaker 3D-hubs waar je voor een klein prijsje kan printen, maar dan moet je het wel kunnen modelen natuurlijk.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 15-09-2017, 01:43   #26280   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Neen, de kraan van het bad staat simpelweg in het midden van de lengte van het bad, terwijl de douchekop in de breedte staat. Bad staat deels onder een schuine dakrand, dus is dat ook de enige plaats voor de douchekop. Maar de slang loopt dus bij wijze van spreken tussen mijn benen door. Ik heb al gedacht aan een andere, eventueel ook langere, doucheslang, maar dat lost volgens mij het probleem niet helemaal op; dan hangt die gewoon lager aan mijn benen. Ik dacht ook dat de bestaande slang gewoon tegen de muur houden eenvoudigst ging zijn.

3D modelen kan ik niet. Nu met de zoekterm "shower hose retainer" hier en daar toch al iets gevonden. Maar ik heb geen idee hoe zoiets kan noemen in het Nederlands.
vAmP is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules