Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 05-11-2009, 16:16   #781   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Vanavond activision blizzard, i'm down for 5k.
DUR0N is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2009, 14:36   #782   link
beki
Senior Member

Waarom activision blizzard?
beta van starcraft 2 is achteruit geschoven, lijkt me eerder slecht nieuws
beki is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2009, 20:16   #783   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Quote:
Originally Posted by beki View Post
Waarom activision blizzard?
beta van starcraft 2 is achteruit geschoven, lijkt me eerder slecht nieuws
Het draait om geld, niet om games.
5% in mijne zak! Ik ga hem denk ik bijhouden tot ze aan 12 zitten en dan zien we wel.
Old 10-11-2009, 09:31   #784   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ik hoop dat de piracy van MW2 de boel niet naar beneden gaat trekken.

Hou mijn oog ook op ArcelorMittal de laatste tijd. Een paar mooie stijgers en wij hebben op het werk een memo gekregen waarin staat dat de staalnijverheid volgend jaar wereldwijd met gemiddeld 12% zou stijgen.

Leest Wannes deze thread nog? Ben nog curieus naar zijn mening over RF daar.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2009, 11:43   #785   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

still here.

RFMD was zwaar oversold en zijn met betere resultaten dan verwacht voor de dag gekomen. ik dacht dat ze wel terug naar de 5 zouden bouncen, maar blijkbaar niet.
nog altijd een buy wat mij betreft tho, onder de 4 gaan ze niet and the only way to go is up

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Wannes is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2009, 19:24   #786   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

BIEL is ook weer aan een opmars bezig, 45% in 2 dagen, spijtig dat het weer zo ondoorzichtig is.
Teki is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2009, 12:41   #787   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

ik ben in ieder geval content begon wel wat zenuwachtig te worden.

ondertussen alle 'rommel' uit portefeuille gesmeten.. ik heb steeds minder tijd om de zaak op te volgen dus ik beperk mij tot 3 aandelen waar ik long in ga...met wat geluk kom ik binnen een jaartje terug en ben ik een paar tienduizend € rijker.

qtww target 5$ < 1 jaar

biel target .5 - .75 < 6mnd

actc target geen idee, termijn sowieso +1jr. dit is de zogenaamde loterij-stock als ze lang genoeg solvabel blijven om hun trials enzo te doen én ze zijn succesvol is in eerste instantie 1$/share niet overdreven (500 million marketcap). als al hun tech goed blijkt te zijn...geen idee.. 5$/share binnen 3-4jaar? it's possible

bovendien toegegeven dat het niet altijd zonneklaar is waar ik ernstig ben of mezelf wat entertain. maar het onderscheid is er, en ik herken het immer.
Old 12-11-2009, 20:00   #788   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Mijn biel hebben hun sell op 0.1 weer bereikt Nu doe ik nimeer mee met OTC, ni leuk als er weinig fundament achter een onderneming zit.

500 EUR weggezet om skiverlof te betalen, portefeuille zit nu enkel nog in Bel 20 en 70/30 op aandelen / spaarboek

GBL, Solvay, Umicore, Telenet & Mobistar
Old 13-11-2009, 15:56   #789   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Solvay is wat tegengevallen hé, de laaste tijd?

ArcelorMittal vind ik wel degelijk een aanrader voor de lange termijn, potentieel volgens mij. En Nyrstar met die mijnen die ze zelf kopen nu.
Old 17-11-2009, 14:44   #790   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

ik kan het niet laten :/

gisteren ingestapt op LLBO aan 0.0033 & SRSR @ 0.07

geen investering, eerder op zoek naar quick flip.

Old 17-11-2009, 14:51   #791   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Geen BIEL met het goeie nieuws van gisterenavond?
Old 17-11-2009, 15:04   #792   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

dat nieuws wisten we al...niets nieuws dus

ik denk niet dat het gaat stijgen vandaag...misschien in het begin van de dag wel, maar zolang het FDA nieuws uitblijft zie ik het niet meer stijgen.
hun quarterly report was niet slecht, maar stevige dilution eist ook z'n tol.

but who knows.

ik heb ze verkocht aan .96 & srsr & llbo in de plaats gekocht. ben wel van plan terug in te kopen na de onvermijdelijke dip.

*edit* told you... biel -14% schoon voorbeeld van buy on rumor, sell on news

Last edited by Wannes; 17-11-2009 at 16:05.
Old 17-11-2009, 19:42   #793   link
Wannes
Work In Progress

Wannes's Avatar

weeeee up up and away

Old 18-11-2009, 16:55   #794   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

BIEL nu op -25% t.o.v. vorige week. Niet te geloven, een bedrijf brengt GOED nieuws en het aandeel zakt 25%.

Wat is je mening over YRCW? Gaan die ooit nog uit het slop geraken? Hebben nieuwe aandelen uitgebracht om te overleven, waardoor er een enorme val was van de waarde van het aandeel. Heb niets gekocht, maar staat wel héél laag. (is wel een groot risico)
Old 23-11-2009, 21:12   #795   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Ik ben aan het zien naar fondsen & trackers, vooral dan in BIC landen & ergens iets zuid oost aziatisch of in grondstoffen.

Waar valt er daar meer informatie over te vinden? En is het niet al wat te laat om nu nog in te stappen? Ik zie de bel 20 op korte termijn (een maand of 3) niet meer stijgen tov nu eigenlijk.

Meeste aandelen beginnen duur te worden. Of moet ik echt meer zien op 12/24 maanden?
Old 24-11-2009, 23:29   #796   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Ik denk dat er nog wel een paar honderd punten bijkunnen, als al de zever van de europese handescomissie omtrend de banken gedaan is.

Hoe zit het met aandelen in de uraniumindustrie? Ze gaan binnekort weer extra moeten beginnen mijnen ipv. kernkoppen te ontmantelen om aan genoeg uranium te graken. Boot al gemist of nog op tijd?
Old 02-12-2009, 00:43   #797   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Ik ben ook op zoek naar een deftige grondstoftracker of fonds om een half jaar / jaar wat in weg te steken.

Bitter weinig te vinden, zowel op keytrade als binck
Old 08-12-2009, 22:55   #798   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Shit,

limiet vrijdagavond nét niet gehaald met umicore, sindsdien al 3% weer verloren. Nu stond ie mooi +14% :/
Old 09-12-2009, 18:34   #799   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Er zijn een paar analysten die het aandeel een "sell" advies gegeven hebben. Persoonlijk ken ik nog altijd niet genoeg van de analyse van grafieken, maar op het vlak van het bedrijf zelf denk ik wel dat er volgend jaar een goeie toekomst in zit. De sector zou volgens onze gegevens met 12% stijgen en dat kan Umicore enkel ten goede komen.
Old 09-12-2009, 20:31   #800   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Denk dat je best niet blindelings de analisten vertrouwd. Op welk 'advies' kopen de meesten hier trouwens aandelen? Op advies van analisten, ...?
Awoujol is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules