![]() |
![]() |
#27 link |
Senior Member
|
Vanavond op één!!!!!!
IN DE GLORIA! Gezien er geen kabel ligt bij de vriendin in Gent, gaat gABBY haar vanavond es volledig inwijden met de dvd box!
![]() |
![]() |
#33 link |
Senior Member
|
Nog 8 dagen voor Top Gear terug begint. Trailer voor S9, het ziet er alvast weer zalig uit...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 link | |
ALPPALP
|
Quote:
En het publiek dubbel van het lachen. Ofwel hebben ze het publiek met een speciale bus van instelling 'Zonnerust' laten komen ofwel hebben ze lachgas verdampt in de airco. Daarvoor W&J afvoeren en In De Gloria terug schrappen is gewoonweg een schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 link |
Filmnerd
|
Was het echt zo slecht?
Nuja, Stany en Peter zijn twee sympathieke jongens die ik best wel graag in een Vlaamse reeks zie opduiken, maar het travestietenconcept pakt gewoon niet. Zeker niet in Vlaanderen. Breng dan liever David Davidse en Madame De Coeur Brisé nog eens terug ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 link |
ALPPALP
|
Ze hadden om te beginnen hun goor okselhaar kunnen afscheren.
Ik heb die nog nooit een goede mop zijn fabriceren. De dag ervoor heb ik ze op radio Donna gehoord en hun vorm van humor was op die jingle knopjes beginnen duwen tijdens een nummer. Presentatrice kon er niet mee lachen, was ook niet grappig. Travestiet spelen is 1 ding, maar een slechte grap blijft een slechte grap, of je nu met een belachelijk hoog stemmetje spreekt of niet. Ik ken persoonlijk enkele dragqueens die voor de helft van de prijs 5 keer grappiger kunnen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link |
clear eyes
|
Binnen 5 minuten begint deze film:
The Magdalene sisters Woensdag 24 januari 2007 In het Ierland van de jaren '60 komen vier jonge vrouwen in het Magdalena tehuis terecht, veroordeeld door hun familie of de Kerk. Het ongetrouwde meisje dat haar kind moet afstaan, het mooie meisje dat zich te verleidelijk opstelt, het lelijke meisje dat simpel is van geest en het verkrachte meisje dat niet wil zwijgen. Ze worden opgesloten in een vreselijk omgeving, waar ze het hele jaar door als slaven moeten werken onder de voortdurende vernedering en misbruik van hun oversten... De vier meisjes willen ontsnappen, maar wie heeft de durf om daadwerkelijk uit te breken? En wat als ze gevat worden? Een verhaal gebaseerd op waargebeurde feiten: het laatste Magdalena tehuis in Ierland sloot pas 1996. Film van Peter Mullan met Geraldine McEwan, Anne-Marie Duff, Nora-Jane Noone, Eileen Walsh, Dorothy Duffy, Mary Murray en Britta Smith. 2002
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|