Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 27-01-2011, 11:48   #101   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

AC1, ben er nog niet ver in geraakt dus kan ik er nog geen mening over vormen, maar tot op heden lijkt het mij al wel cool, ik hoop dat het repetitive karakter me niet gaat tegenvallen
Old 27-01-2011, 12:45   #102   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

AC1 nooit willen kopen/spelen omdat het geen ondertitels heeft, en ik lees hier overal dat AC2 stukken beter is dan AC1, en dat AC: Brotherhood op zijn beurt nog beter is dan AC2

Misschien tijd om AC1 links te laten liggen en aan AC2 te beginnen?
Tyrael is offline   Reply With Quote
Old 27-01-2011, 14:02   #103   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

goh ja, ik speel het een beetje om het verhaal te volgen, in hoeverre dit nodig is weet ik niet
AC2 is onderweg
Old 04-02-2011, 07:21   #104   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Volgende beta-fase van Rift begint vanavond.
DM is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2011, 08:42   #105   link
eaurouge
Senior Member

Half Life 1. Nu moét ik het eens uitspelen. Ik wil HL2 spelen verdorie
eaurouge is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2011, 11:49   #106   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Ceasar IV. Eigenlijk niet zo plezant als ik had gehoopt. De de 3D stoort me wegens minder overzichtelijk en de missies bevatten te weinig variatie. Bovendien zijn sommige doelen echt niet realistisch. Children of The Nile deed me om gelijkaardige redenen ook al weinig. Terug naar de tijd van Zeus - Master of Olympus en Emperor - The Middle Kingdom. Eenvoudige maar sfeervolle 2D en een aangenaam maar uitdagend spelverloop.
Old 06-02-2011, 11:20   #107   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Ik wissel tussen assassins creed 2 en bioshock 2. Creed is beter dan zijn voorganger maar ik vond de setting beter van een eerste. Maar deze is in het algemeen veel leuker gewoon. En bioshock 2 vind ik feitelijk ook beter dan den eerste. Ik haat die big sisters wel. Ook wel zonder vitachambers aant spelen

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2011, 11:55   #108   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik speel redelijk wat AC2, maar mag van mij nu wel stilaan uitgespeeld zijn.

Nu, het is een fenomenaal spel en op veel vlakken beter dan zijn voorganger, maar als je 20+ uur hebt liggen klauteren en rondhossen, dan begint het tegen te steken. Ik hou me zelfs niet bezig met moordcontracten en races, want anders geraak ik het zeker beu tegen dat ik aan het einde zit. Ook al voegen ze nog zoveel extra's toe, het spel blijft repetitief van aard. Tenzij ik net zoals AC2 kan lenen van een maat, ga ik niet verder gaan met de reeks.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2011, 17:08   #109   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Ik speel redelijk wat AC2, maar mag van mij nu wel stilaan uitgespeeld zijn. maar als je 20+ uur hebt liggen klauteren en rondhossen, dan begint het tegen te steken.
Ik heb dat ook met elke Assassin's Creed, schitterende games, maar steekt ietwat snel tegen. Misschien doe ik het mezelf aan ten einde iedere hoekje te willen zien, misschien is casual doorspelen en een re-run beter. Brotherhood lijkt me wel op dat vlak de betere van de drie.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2011, 22:56   #110   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Thief 2: The Metal Age

Awesome²
CSM is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2011, 23:11   #111   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

De laatste maanden wat - naar mijn maten en normen - modern geweld geprobeerd, en dat is mee eerlijk gezegd niet altijd goed bevallen. AoEIII was goed, maar bijlange niet zo verslavend als AoEII en Caesar IV heeft me vooral doen meimeren over het ongenaakbare succes van 2D. Zodoende had ik nood aan een fatsoenlijke classic. Een spel waar spetterende gameplay en zuivere pret de dienst uitmaakten.

Death Rally.

That is one hell of a piece of machinery!
Old 07-02-2011, 08:57   #112   link
eaurouge
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Ceasar IV. Eigenlijk niet zo plezant als ik had gehoopt. De de 3D stoort me wegens minder overzichtelijk en de missies bevatten te weinig variatie. Bovendien zijn sommige doelen echt niet realistisch. Children of The Nile deed me om gelijkaardige redenen ook al weinig. Terug naar de tijd van Zeus - Master of Olympus en Emperor - The Middle Kingdom. Eenvoudige maar sfeervolle 2D en een aangenaam maar uitdagend spelverloop.
Had ik ook met Caesar IV. Maar je moet wat met de camera spelen, dan gaat het beter. Blijf het een leuk spel vinden, dat ik af en toe opnieuw speel. 't is inderdaad soms wel overdreven moeilijk om je doelen te halen.
Old 07-02-2011, 10:48   #113   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Al maanden met meerdere collega's:

Mashed en dan nog steeds 1 bepaalde circuit: Polar Warf. Beetje de energie van een Smash brothers. Met zijn vieren op 1 scherm en dan maar elkaar proberen uit het beeld te rijden. En dat verveelt echt niet.

Old 07-02-2011, 11:46   #114   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Diablo II: lod op battlenet
Jezus, wat zijn die spammers een pest! Dat Blizzard daar eens iets op vindt, want het verpest de hele sfeer.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2011, 11:48   #115   link
zinno
Senior Member

Darksiders op ps3, leuke no-brainer al heb ik geregeld het gevoel dat ik het allemaal al eens gespeeld heb in Dante's Inferno
zinno is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2011, 13:17   #116   link
eaurouge
Senior Member

Nog eens HAWX aan het spelen ook.
Eigelijk momenteel geïnstalleerd & af en toe gespeeld:

- Half Life
- HAWX
- Divinity 2
- F1 2010
Old 07-02-2011, 17:31   #117   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Holly Martins View Post
Diablo II: lod op battlenet
Jezus, wat zijn die spammers een pest! Dat Blizzard daar eens iets op vindt, want het verpest de hele sfeer.

Het is voor mij totaal onbegrijpelijk dat Wow na 6 jaar ook nog steeds last heeft van goldspammers. In lotro konden ze dat wel fixen, waarom in Wow niet? Zijn toch genoeg manieren verdomme.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2011, 19:03   #118   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Wat zijn goldspammers?
In Diablo II joint er een account het spel (meestal level 1 of 2) en begint een heleboel reclame te posten in de chat waardoor de hele linkerkant van je scherm onspeelbaar is. Hetzelfde in Wow? Of zijn goldspammers nog iets anders.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2011, 19:15   #119   link
Leeuwke
King of the jungle

Leeuwke's Avatar

Bij WoW wordt alleen je chatvenster een beetje gespammed, dat is de linkeronderhoek. Wel ambetant midden in een discussie, want bij MMORPGs wordt er (denk ik) toch nog meer gepraat dan in Diablo. Maar, ik heb amper tot geen ervaring met Diablo, dus ik zou beter daarover zwijgen.
Leeuwke is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2011, 19:53   #120   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Holly Martins View Post
Wat zijn goldspammers?
Bots die zitten te spammen dat je op site bladibla 10000 gold kunt kopen voor slechts 10 euro. Van dat soort zaken. Dus waarschijnlijk wel wat jij bedoelt. Bijna elke mmo heeft er last van.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules