Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 04-12-2018, 11:03   #6061   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Kwil zeggen: Ge kunt toch alles vanop uw iPhone doen in Apple Music? Tenzij ge smartlists ofzo wilt maken; daarvoor moet ge idd via iTunes gaan (blergh)

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2018, 11:10   #6062   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Euh ja maar ik werk liever op nen iets grotere interface terwijl ik andere zaken doe op ne PC.
Vooral omdat ik graag continu nieuwe dingen leer kennen.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2018, 18:40   #6063   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

das wel zot #apple #revolutionair #ios
Old 04-01-2019, 15:43   #6064   link
blumcole
Chairman of the bored

Winstwaarschuwing voor Apple.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/01...enlijk-goed-n/

Goed nieuws imo. Hoewel ik content ben van hun producten moeten ze toch eens wat op hun bek krijgen. Ik denk dat ze over de schreef zijn gegaan met wat de consument nog wil betalen voor hun producten. 1000+ voor een smartphone is gewoon veel te veel, gezien de vele alternatieven op de markt. Hun telefoons zijn goed, maar niet 1000 EUR goed. Laat die verkoop van iPhones en Macbooks maar eens goed zakken. De prijzen moeten serieus naar beneden.

Old 04-01-2019, 16:02   #6065   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Winstwaarschuwing voor Apple.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/01...enlijk-goed-n/

Goed nieuws imo. Hoewel ik content ben van hun producten moeten ze toch eens wat op hun bek krijgen. Ik denk dat ze over de schreef zijn gegaan met wat de consument nog wil betalen voor hun producten. 1000+ voor een smartphone is gewoon veel te veel, gezien de vele alternatieven op de markt. Hun telefoons zijn goed, maar niet 1000 EUR goed. Laat die verkoop van iPhones en Macbooks maar eens goed zakken. De prijzen moeten serieus naar beneden.
Quote:
"Maar Apple heeft zich de voorbije maanden ook in de voet geschoten", verklaart De Bosschere. "En dat is eigenlijk goed nieuws voor de consument. Zo heeft het zijn batterijen goedkoper gemaakt. Veel mensen kopen daardoor een nieuwe batterij in plaats van een nieuw toestel. Bovendien werken de recentste updates van het besturingssysteem ook goed op oudere toestellen. Wanneer je vroeger een oud toestel had, dan vertraagde een nieuwe update de werking van het toestel. Dat is nu niet meer het geval. Integendeel, een nieuwe update op een oud toestel zorgt er soms voor dat het toestel beter gaat werken."
hopen dat prijsstijgingen op batterijen en zwaardere software dan niet het antwoord van Apple zijn daarop :-x
Old 04-01-2019, 16:09   #6066   link
blumcole
Chairman of the bored

BEGINT NI E

Ik hoop het op. Nu, die batterijverandering was maar een voorlopige actie hé. Dat was 29 EUR geloof ik, tot in december. Wel zot; precies terug een nieuw toestel.

Maar ze hebben er alle belang mee dat mensen hun toestellen deftig kunnen gebruiken. Dienen iCloud, Apple Music en mss binnenkort hun Apple netflix gaan zichzelf niet verkopen.

Old 04-01-2019, 23:36   #6067   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Die bestaat toch al? Apple TV heeft een iTunes lib waar je films kan huren/aankopen. Prijzen gelijken op die van de "Tv-Theek".

iOS 12 is gekomen omdat de 11 een ramp was, waarschijnlijk ook omdat ze wel zullen geweten hebben dat niet iedereen een GSM van 1000 euro zal slikken. Cook heeft toch het perfecte excuus gevonden, Trumps debiel gedrag met China heeft de verkoop zitten stokken.

Ez win

Laat den Dave het u eens uiteggen.

Last edited by Guru; 04-01-2019 at 23:43.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2019, 14:23   #6068   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Kijken vanaf 6min: (tgaat over apple watch)
Old 12-01-2019, 14:59   #6069   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Effe afvocaat vd duivel spelen, maar die mens lult wel wa een stuk af. “Iemand komt bij mij, ne cardioloog, met het resultaat v zijn Apple Watch, en ik behandel zijn AF. Das wel ni harmless.”
Ja nee hé pippo, diene Watch geeft een indicatie, das geen medisch instrument. Wa gij moet doen is die mens onderzoeken met echte medische apparatuur. En pas dan moet ge mogelijk ingrijpen.
Denk niet dat de bedoeling vd ECG-functie vd AW is om diagnoses of expertises van doktoors te bypassen om ze meteen in het OK te leggen.
Old 12-01-2019, 16:07   #6070   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Denk dat het vooral gaat over onnodig ongerust maken ?
Old 12-01-2019, 22:57   #6071   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Euh, ja, ongerust maken doet ge zelf eh. Als ge steken hebt in uw schouder kunt ge u ook onnodig ongerust maken dat ge een hartinfarct gaat doen.
Ga met uw resultaten naar den doktoor, en ge weet direct of ge iets voor hebt. Als 20% vd mensen dan effectief iets blijkt te hebben (zoals die mens beweert), dan is dat toch een mooi getal mensen die op een mogelijke aandoening kan anticiperen.

Edit: waarmee ik gewoon wil zeggen: “stopt allemaal met uw debiele <professionele X> reageert op”-filmkes. Want das in 99% vd gevallen incoherente clickbait met verbaal gespaaf. Den Apple Watch is een sporthorloge die wat extra functionaliteit ondersteunt waarmee ge een indicatie kunt krijgen op mogelijke afwijkingen, maar is dus geen cardiograaf die ge rond uw pols draagt.

Last edited by Jaak; 13-01-2019 at 01:14.
Old 13-01-2019, 01:10   #6072   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Waarom zou diejen cardioloog die zijn kanaal niet monetized nu clickbaiten ??
Old 14-01-2019, 09:49   #6073   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik zou toch liever hebben dat een cardioloog die mij ooit zou behandelen meer tijd steekt in zijn "praktijk" dan in een Youtube kanaal te steken.

Just saying...

Doet me denken aan: US Navy Sailor reacts to....

Ik ga volledig akkoord met de Jaak btw, het is gewoon een indicatie. Zoek medische hulp als je niet zeker bent, luister naar uw lijf.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 18-01-2019, 10:16   #6074   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

Wegens ongebruik denk ik erover om mijn Macbook Pro 15" met retina scherm (gekocht eind 2014 met factuur) te verkopen. Specs: 16gb, 250gb ssd, geen superdrive, i7 2.2 ghz.

Wat zou ik hier nog voor kunnen vangen?
Old 18-01-2019, 10:16   #6075   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

ik geef er u 250 EUR en ne posrep voor

graag beslissen voor 15u of mijn aanbod vervalt
Old 18-01-2019, 10:23   #6076   link
Tyrael
Senior Member

Tyrael's Avatar

PM maar
Old 18-01-2019, 11:45   #6077   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

kheb ook nog een trommelvlies en een buis van eustachius op overschot als ge wilt
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules