![]() |
![]() |
#62 link | |
Senior Member
|
Quote:
http://www.trick77.com/2008/01/13/uneven-imac-displays/ Morgen ga ik eens naar de MM (die van bij ons - roeselare - is een APR) om te zien of ze de nieuwe modellen al binnen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 link | |
Chairman of the bored
|
Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 link |
Senior Member
|
Met een IPS paneel zou de beeldkwaliteit toch dik ok moeten zijn. Maar vooral de resolutie is interessant, hopelijk is dit het begin van een trend, hoge resolutie displays zijn schaars.
De muis, daar ben ik weinig enthousiast over, wat kan dit meer dan deftige muizen al eeuwigheden kunnen? Daarenboven is er geen tacticle feedback en kan klik+scroll wel? Geef mij ook maar back/forward met één duimknop ipv een vermoeiende veeg beweging, ze hadden op z'n minst een paar nieuwe gestures kunnen verzinnen. Dit lijkt op de zoveelste stijlvolle, maar erg onpraktische muis van Apple. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 link | |
☆☆☆
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 link |
Chairman of the bored
|
Ik ben eigenlijk minder negatief over de mighty mouse geworden. Tis een mooie muis en ge kunt er in knijpen
![]() Maar oooh god, dat scrollballeke! ![]() Dienen touch lijkt me wel nice te werken, maar spijtig dat ge der nemeer kunt in squeezen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link | |
Senior Member
|
Quote:
Klick + scroll zie ik niet direct, ook niet tussen de voorbeelden. Hoe ik het zou implementeren is klikken met je wijsvinger, vasthouden en dan met de midden vinger scrollen. Met die veeg beweging heb ik zo het gevoel dat qua mapping ietsje te ver zijn gegaan. Maar ik wil het eerst eens proberen. Als ik mijn nieuwe iMac over een maand koop zit het er bij, maar vanuit mijzelf zou ik ook geen Apple muis meer kopen na mijn mighty mouse ervaringen om heel eerlijk te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 link |
Senior Member
|
Same here, zit er al continu over te fantaseren. Erg hé
![]() ![]()
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link |
Senior Member
|
Maakt die quad veel uit in Mac OSx (vooral dan voor Photoshop en videobewerking). Ging eigenlijk voor het lichtste 27" model gaan maar twijfel nu of die quad de meerprijs waard is. Videokaart interesseert me iets minder.
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link | |
Senior Member
|
Quote:
Grand Central Dispatch (die in Snow Leopard geïntroduceerd werd) zou er ook voor moeten zorgen dat de meerdere cores beter benut worden en dat het ook voor de developer gemakkelijker is om applicaties te schrijven met multicore support. En naar wat ik gelezen heb in een thread op slashdot waren er toch heel wat mensen positief erover. En dat qua eenvoud van implementatie tot de extra performance dat het opleverde. OpenCL is ook zoiets maar dan met betrekking tot de videokaart. Dus die zwaardere (al is dat relatief natuurlijk ![]() Zie ook http://www.apple.com/macosx/technology/ Bovenstaande dingen mogen dan misschien vandaag nog niet gemeengoed zijn, maar in de toekomst lijkt mij dat wel. En ik ben ook niet van plan om elk jaar een nieuwe iMac te kopen, deze moet toch 3 jaar meegaan. Last edited by silence; 22-10-2009 at 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link |
Senior Member
|
Hm dan misschien toch maar voor de i5 gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Chairman of the bored
|
Kmoet eerlijk gezegd zeggen dat ik nog nooit het gevoel heb gehad dat m'n core duo 2 Ghz te zwak was om bepaalde photoshop of iMovie-taken snel uit te voeren. Kzal maar wachten met ne nieuwe te kopen. Kheb toch ook maar net 6GB in mijne 2007 gestoken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 link |
Senior Member
|
Heb gisteren foto gezien van een 24" Imac naast de nieuwe 27" en eigenlijk zijn die quasi even groot, behalve dat de 27" iets breder is. De 27" is hier al een zekerheid, enkel nog twijfel tussen de i5 en core2duo (scheelt toch weer 300 euro).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Die 27" i5 en i7 komen trouwens ook maar op de markt eind november heb ik gelezen. Last edited by silence; 23-10-2009 at 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 link | |
Senior Member
|
Quote:
http://store.apple.com/us/product/MC434ZM/A Last edited by silence; 23-10-2009 at 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|