Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 30-05-2019, 23:32   #4801   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

De nieuwe 1 serie.

Wat een tegenvaller zeg.

(en ja, 't is FWD. En duurder. En den 135i is trager dan de vorige. En maar 4 cylinders)
Blade is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2019, 10:34   #4802   link
rooz
Bange Blanke Man

rooz's Avatar

precies een mazda rofl
rooz is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2019, 12:00   #4803   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Tegenvaller? Jij verwachtte er nog iets van dan?

Het ergste aan dit lelijke broertje van de Kia Ceed is dat er weer een reden minder is voor FCA om een hatch te maken op hun RWD 'Giorgio' platform.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2019, 12:17   #4804   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Touché

Elk recente release van BMW valt tegen (de nieuwe 3, zesduizend X modellen, die belachelijke grill op de 7, ...). Buiten de Z4, die is wel ok.

Het kan wel degelijk anders:
Old 01-06-2019, 00:08   #4805   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

dikke tegenvaller, de nieuwe 1-serie. dat was de goedkoopste RWD die te krijgen is zeker, als het een coupe/hatch moet zijn?
Old 06-06-2019, 13:53   #4806   link
rooz
Bange Blanke Man

rooz's Avatar

Iemand ervaring met Falken banden?
Meer bepaald de FK510?
rooz is offline   Reply With Quote
Old 06-06-2019, 22:20   #4807   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Redelijk tot goed volgens http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Fa...enis-FK510.htm maar er is zeker beter spul op de markt.
Old 14-06-2019, 20:36   #4808   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Maat van me trok 6 weken naar SA om wat videos te maken over de iconische Citi Golf.
Old 27-06-2019, 15:53   #4809   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Alright Shrimpers met autokennis.

Mijn eigen wagen is nog altijd niet verkocht, en gezien de prijs die ik er maar voor kreeg, denk ik eraan om hem gewoon te houden, km verzekering te nemen, en dan gewoon die wagen te houden voor een paar duizend km per jaar te rijden. Af en toe eens naar Duitsland of op circuit et voila.
Hij staat wel nog online, en ik zet em geregeld op verschillende platformen, maar tot nu toe is er weinig interesse.

Nu zijn intussen wel de remblokken & remschijven versleten vooraan.

BMW vraagt 800!! EUR (wat de normale prijs is, mijn vorige wagen heb ik dit ook 2x moeten laten doen)

Auto 5 hun offerte is 450 EUR. Ik ben zelf geen handige harry & heb geen middelen om zelf veel aan auto's te sleutelen. Dus de standaard zaken laat ik door auto 5 doen. Sympathieke kerel, geeft altijd uitleg, en het is echt wel het basis werk.

Hoeveel van die 350 EUR prijsverschil is door de hogere kosten & werkuren van BMW, en hoeveel zit em in de kwaliteit van de onderdelen?

Is dit een typisch voorbeeld van 'zot wie gaat er nu naar een bmw garage voor onderhoud', of is het echt te verantwoorden om 'BMW' onderdelen te gebruiken? Iemand gezever met auto 5?
Ik heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik met men firmawagens altijd de indruk heb dat de merkgarages maar doorrekenen en vervangen om te vervangen.

Last edited by Teki; 27-06-2019 at 15:56.
Teki is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2019, 18:54   #4810   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

ik zou een kia kopen
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2019, 20:05   #4811   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Alright Shrimpers met autokennis.

Mijn eigen wagen is nog altijd niet verkocht, en gezien de prijs die ik er maar voor kreeg, denk ik eraan om hem gewoon te houden, km verzekering te nemen, en dan gewoon die wagen te houden voor een paar duizend km per jaar te rijden. Af en toe eens naar Duitsland of op circuit et voila.
Hij staat wel nog online, en ik zet em geregeld op verschillende platformen, maar tot nu toe is er weinig interesse.

Nu zijn intussen wel de remblokken & remschijven versleten vooraan.

BMW vraagt 800!! EUR (wat de normale prijs is, mijn vorige wagen heb ik dit ook 2x moeten laten doen)

Auto 5 hun offerte is 450 EUR. Ik ben zelf geen handige harry & heb geen middelen om zelf veel aan auto's te sleutelen. Dus de standaard zaken laat ik door auto 5 doen. Sympathieke kerel, geeft altijd uitleg, en het is echt wel het basis werk.

Hoeveel van die 350 EUR prijsverschil is door de hogere kosten & werkuren van BMW, en hoeveel zit em in de kwaliteit van de onderdelen?

Is dit een typisch voorbeeld van 'zot wie gaat er nu naar een bmw garage voor onderhoud', of is het echt te verantwoorden om 'BMW' onderdelen te gebruiken? Iemand gezever met auto 5?
Ik heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik met men firmawagens altijd de indruk heb dat de merkgarages maar doorrekenen en vervangen om te vervangen.
Kleine hijack: een normaal onderhoud, doen bij auto5 of bij BMW of bij "den ouwen tuut" in zijn shady garage om den hoek.
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 27-06-2019, 21:40   #4812   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Quote:
Originally Posted by frenzal View Post
ik zou een kia kopen
No Kia’s dat ding heeft niet eens airco
Teki is offline   Reply With Quote
Old 14-07-2019, 09:16   #4813   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Mmm, per abuis de afsluitklep van de stekkerdoos trekhaak afgebroken. Hoe krijg ik dat terug waterdicht? Kan precies geen reserveonderdelen daarvan te vinden.
Old 14-07-2019, 09:28   #4814   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

klinkt als een job voor ducttape
Old 14-07-2019, 15:35   #4815   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

2K epoxy. post eens een foto?
valt normaal gezien allemaal te plakken.
Old 14-07-2019, 15:50   #4816   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

redelijk permanent klepje dan
Old 15-07-2019, 08:17   #4817   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Quote:
Originally Posted by frenzal View Post
klinkt als een job voor ducttape
Zo is het nu dicht. Ondertussen iets gevonden dat zou kunnen dienen, slechts 2,45 euro bij de noorderburen.

Andere trekhaak vraag. Mijn stekkerdoos (7-polig) kan ik met een ring naar beneden trekken, maar de ring waar mijn vinger in moet, botst tegen de trekhaak. Hierdoor krijg ik die niet volledig naar beneden. Vroeger geen probleem, maar nu werk ik met een 13-polig to 7-polig tussenstuk, waardoor mijn aansluiting langer wordt en dus botst tegen chassis auto.

Ik had al gedacht om die ring er met de slijpschijf af te slijpen, maar dat is misschien nogal drastisch.
Old 01-08-2019, 17:57   #4818   link
ShermanSMabs
Junior Member

Send a message via ICQ to ShermanSMabs Send a message via AIM to ShermanSMabs Send a message via Yahoo to ShermanSMabs Send a message via Skype™ to ShermanSMabs
Autos algemeen

Hoi Fred

Stonden die autos ook in de folder?
Kan op de site in de folders niets vinden. Hebben hier in het dorp geen Lidl, moet ik een stukkie rijden.

Groeten
Rolf
ShermanSMabs is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2019, 18:13   #4819   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

sup rolf
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2019, 20:56   #4820   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

In mijn 'nieuwe' (rofl, spel is 9 jaar oud) Volvo steekt een chique premium sound systeem. Zotjes, een cd-wisselaar. Telefoon via BT gaat ook prima, maar een audio-optie is er niet. Bummer. Wat zoekwerk leert me dat er oplossingen (lijk dees) zijn. Iemand ervaring mee?

Mijn oude iPod Classic zou overigens ook een oplossing kunnen wezen, maar als ik die aansluit op de USB-poort kan ik niet bedienen via iPod. Enkel via de auto, en da's gewoon alle nummers in één gigalijst. Ook niet te omzeilen, neem ik aan?

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules