Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 25-04-2016, 11:17   #11441   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Gisteren de nieuwe X-Files gezien. Was vroeger geen fan, en nu nog steeds niet. Ga het toch nog een 2de kans geven volgende week.
Scully ziet er nog altijd goed uit wel.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2016, 19:24   #11442   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
Helemaal gezien, goed bevonden maar op sommige vlakken steelt het te veel tropes van zijn saaie Amerikaanse counterparts (waardoor het ineens plots heel duidelijk wordt waarom een Duitse productie zo populair was in de VS en het VK) om echt op dat niveau te staan waar sommige critics het over hebben; sommig scenes leken mij geforceerd en sommige waren ronduit goedkoop. Dat gezegd zijnde, ik ben iemand die geobsedeerd is door de koude oorlog en vooral door Oost-Duitsland (Das Leben der Anderen was voor mij één van de beste spionage filmen die ik ooit heb gezien juist door die reden) en dit was een zalige verrassing, aangezien meestal de coverage van die periode ofwel docu's ofwel filmen zijn.

Ik kijk tegenwoordig nog amper series en het feit dat deze mij heeft kunnen boeien tot het einde is op zich al een zot gegeven. Het is niet perfect, de comic relief laat meermaals uw ogen rollen, sommige "plottwists" zijn te Hollywood (aka ook geforceerd, key woord hier) maar de kwaliteit van de acteerprestaties, de setting (dat persoonlijk is) en sommige shots die film waardig zijn maken heel veel goed. If nothing else, bedankt om mij te laten weten dat dit bestond, ik heb er van genoten.

edit: En ja, ik heb dit gebingewatched. Het was lijk een zes uur durende film die te doen was! Dat zegt heel veel over een serie, alhoewel dat mijn interesse in de koude oorlog er wel een beetje zal mee te maken hebben. Ik hoop alvast dat het vervolg, Deutschland 86, er komt.
Goeie tip
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 26-04-2016, 13:18   #11443   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Vikings is ook al weer gedaan. Nog zolang tot september

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 27-04-2016, 12:55   #11444   link
The Dude
Certified Sinner

The Dude's Avatar

Quote:
Originally Posted by Disabled View Post
Allé, naar het einde toe begint S2 van Daredevil zichzelf een beetje recht te trekken. Heel gemengde gevoelens over het geheel.
Ah crap, s2 ni goed ofwa? Ik vond dat eerste seizoen meer dan behoorlijk, ging net s2 beginnen kijken na Black Sails s3.

Iemand die Black Sails gezien heeft? Ik moest er wat in komen in't begin, maar wat een geweldige serie!
Old 27-04-2016, 12:58   #11445   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Seizoen 2 van DareDevil was imho wel goed. Den Disabled is gewoon ne raren.

Kimmy Schmidt seizoen 2 is ondertussen ook uit, imho nog beter dan het eerste.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 27-04-2016, 13:34   #11446   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Quote:
Originally Posted by The Dude View Post
Ah crap, s2 ni goed ofwa? Ik vond dat eerste seizoen meer dan behoorlijk, ging net s2 beginnen kijken na Black Sails s3.

Iemand die Black Sails gezien heeft? Ik moest er wat in komen in't begin, maar wat een geweldige serie!

Ik vind Black sails ook prachtig, vooral fan van de setting eigenlijk
Old 27-04-2016, 18:48   #11447   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Quote:
Originally Posted by The Dude View Post
Goh. Niet slecht, maar imo niet op het niveau van S1 en al zeker niet op't niveau van Jessica Jones.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 27-04-2016, 22:04   #11448   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kalutica View Post
Ik vind Black sails ook prachtig, vooral fan van de setting eigenlijk
Hmm. Dan toch goed? Ik hoorde in mijn omgeving vooral commentaren als: "Piraten voor homo's" en "Wat Twilight was voor vampieren, is Black Sails voor piraten".
Weinig goeds dus, daarom altijd links laten liggen, terwijl ik wel van de setting hou. Toch ooit eens proberen dan.

Ondertussen Rick and Morty aan het bekijken tussendoor. Moest er tijdens de pilot wat inkomen - op het randje gezeten van uitzetten en nooit meer opstarten - maar ik ben ondertussen wel mee precies. Kijk er al naar uit om straks voor het slapengaan nog eentje op te zetten.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 27-04-2016, 22:10   #11449   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

Drie aflevering ver in 11.22.63. Approved
Old 28-04-2016, 15:40   #11450   link
El Marto
Senior Member

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Ondertussen Rick and Morty aan het bekijken tussendoor. Moest er tijdens de pilot wat inkomen - op het randje gezeten van uitzetten en nooit meer opstarten - maar ik ben ondertussen wel mee precies. Kijk er al naar uit om straks voor het slapengaan nog eentje op te zetten.
Ik had hetzelfde gevoel bij de pilot. Het is eerder een aflevering om alle personages kort te leren kennen, maar vanaf aflevering 2 blijft het geniaal. Ik kan al niet wachten op het derde seizoen!
El Marto is offline   Reply With Quote
Old 28-04-2016, 17:11   #11451   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Hmm. Dan toch goed? Ik hoorde in mijn omgeving vooral commentaren als: "Piraten voor homo's" en "Wat Twilight was voor vampieren, is Black Sails voor piraten".
Weinig goeds dus, daarom altijd links laten liggen, terwijl ik wel van de setting hou. Toch ooit eens proberen dan.
Heb enkel de eerste twee seizoenen gezien (gebinged) maar Black Sails is hard/gewelddadig genoeg hoor. Behoorlijk wat seks/lesbo-actie en een bepaalde plottwist in S2 zullen die "piraten voor homo's"-commentaar waarschijnlijk verklaren maar dat eerste stoorde me nooit (teveel) en dat tweede was niet slecht geschreven, zeker niet als ge weet waar het uiteindelijk naartoe leidt in de S2-finale.

Black Sails is alleszins realistisch en smerig genoeg zodat het niets te maken heeft met de fluffy Pirates of the Caribbean-films. Daar was ik vooral bang voor maar dat is het dus echt niet. Jack Sparrow zou na een dag in Nassau al met een dolk in de rug in het zand liggen peis ik. Geef me dan maar een échte geslepen vos als John Silver.

Last edited by Ryuken; 28-04-2016 at 17:22.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 28-04-2016, 20:46   #11452   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
HOMO'S? IN MIJN PIRATENSERIE?
Old 29-04-2016, 02:09   #11453   link
vAmP
Señor

vAmP's Avatar

Confirmed. Juist de eerste aflevering bekeken. Het zit echt wel vol omoots. Ik denk dat ik aids heb alleen al van te kijken. Bah. Vieze geperverteerde abominaties ook, nemen heel de wereld over.

Edit: mijn anus is 2 cm wijder geworden.
Edit 2: Godver dat is dus 100% zeker niet zelfreinigend he.

Last edited by vAmP; 29-04-2016 at 02:15.
vAmP is offline   Reply With Quote
Old 29-04-2016, 09:19   #11454   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Quote:
Originally Posted by El Marto View Post
Ik had hetzelfde gevoel bij de pilot. Het is eerder een aflevering om alle personages kort te leren kennen, maar vanaf aflevering 2 blijft het geniaal. Ik kan al niet wachten op het derde seizoen!
Idem. Kvond de pilot indertijd ook ongelofelijk dwaas en nooit meer verder gekeken. Week terug toch eens gedaan en onmiddellijk S01 erdoor. Geniale serie toch wel.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 02-05-2016, 10:26   #11455   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Idem. Kvond de pilot indertijd ook ongelofelijk dwaas en nooit meer verder gekeken. Week terug toch eens gedaan en onmiddellijk S01 erdoor. Geniale serie toch wel.
My man!
rooz is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2016, 14:24   #11456   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Peaky Blinders is terug vanavond
DM is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2016, 08:27   #11457   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

11.22.63

Production value zit goed, de love interest is een knappe, maar de totaliteit voelt te leeg aan. Ontgoochelend.
operator is offline   Reply With Quote
Old 21-05-2016, 18:57   #11458   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

Toevallig op rottentomatoes zien passeren dat er morgen de premiere is van "Preacher", gebaseerd op de gelijknamige comics.
Benieuwd.
http://www.rottentomatoes.com/tv/preacher/s01/

Last edited by CyberMonkey; 22-05-2016 at 12:05.
CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2016, 00:50   #11459   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Holy shit. Is die er gekomen? No way. I need it. Comics zijn zalig.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2016, 02:27   #11460   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Wtf ik wist niet eens dat ze daar aan bezig waren ?

omg gimme
DM is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules