Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 20-11-2017, 23:04   #1521   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Goh ja ge moet toch niet met 2 console gamers zijn om voor 2 TV's te gaan. Als de een wil gamen en de andere wil TV kijken dan is dat toch een must.

Tv kijken op een tablet, dat is in uw eigen huis toch enkel goed voor op het klein kamertje ?

Last edited by LukeSoloSalade; 20-11-2017 at 23:13.
LukeSoloSalade is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2017, 05:41   #1522   link
rooz
racist

rooz's Avatar

Je kunt ook een laptop kopen en sociaal gamen.
Old 21-11-2017, 06:23   #1523   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by LukeSoloSalade View Post
Goh ja ge moet toch niet met 2 console gamers zijn om voor 2 TV's te gaan. Als de een wil gamen en de andere wil TV kijken dan is dat toch een must.

Tv kijken op een tablet, dat is in uw eigen huis toch enkel goed voor op het klein kamertje ?
Ik kan idd goed genoeg verstaan dat er 2 toestellen zijn als je nog bij je ouders inwoont.

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2017, 06:30   #1524   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

TV kijken in 2017.
Old 21-11-2017, 07:29   #1525   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Anyway! Ondertussen veel te hard aan het genieten van Skyrim. Ik kon mij eerlijk gezegd geen betere console ingebeeld hebben om dit een eerste keer te spelen. Bijzonder knap en sfeervol, ben blij dat ik dit toch nog eens kan spelen Enige waar ik mij wel soms eens aan stoor is het feit dat bij donkere caverns er wel wat reflectie is door het scherm, maar dan bedenk ik mij dat ik een torch heb en is alles opgelost en rofl ik eens.

+ dat spel heeft fatality's! Wat :')

Eerst dragon is ook down en ik kan mijn eerste woord roepen, VANAVOND TESTEUH YEUH!

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2017, 08:16   #1526   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

kherinner mij nog toen dak ook zo hyped was den eerste keer dak skyrim speelde :')

5u ver en gestopt omdak ni wist naar waar dak eerst moest

de zelda van den aldi
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2017, 08:56   #1527   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Zijde gij ne mong, Jaak? Serieuze vraag. Skyrim is zo casual als het maar kan zijn qua rpgs.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2017, 08:58   #1528   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

lees nog eens goed wat er staat

naar waar dak eerst moet

maw: geef mij teveel keuze, en ik weet niet waar te beginnen en ik verlies mijn interesse en voeling met het spel
Old 21-11-2017, 09:02   #1529   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Je moet nergens naar toe.
Vergelijk het met straatjeugd in la Bruxelles. Die moeten ook niks , niet werken niet naar school en kiezen zelf waar ze gaan rond hangen en wat ze gaan doen.
Old 21-11-2017, 09:04   #1530   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

awelja, en juist daarom speelde ik niet verder

want dat gevoel gaf het spel mij idd

het moet allemaal niet
Old 21-11-2017, 09:08   #1531   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

maar het kan allemaal.

Soit dat is natuurlijk niet iedereen zijn smaak. Ik vind dat geweldig in een RPG. En Bethesda is op dat gebied onovertroffen.
Old 21-11-2017, 09:46   #1532   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Nu met eindelijk een aardig stuk Zelda: Breath of the Wild gespeeld te hebben (op de WiiU overigens) vind ik dat Nintendo die vrijheid veel beter heeft aangepakt dan Bethesda met Skyrim. Met het stuk op de hoogvlakte als een soort "proevertje" om u dan pas los te laten op de rest van de wereld. De missies/verhaallijnen van Zelda zijn ook een stuk origineler, imo. Op den duur hebt ge het in Skyrim wel gehad met: "Oh nee, die dungeon is ingenomen door X en daar ligt nu net de Y die ik kwijt was!"
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2017, 10:11   #1533   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Koop een Switch Bjorn zoveel geld is dat nu ook weer niet, bij mij heeft die na een 25-tal uren Zelda (verre van uitgespeeld) en paar uurtjes digitale launch games ook eerst maanden stof gevangen, maar sinds ik hem paar weken terug nog eens uit dock haalde zo goed als dagelijks beetje op gespeeld: ding heeft ondertussen de twee beste console-games van 2017 (al is eentje niet exclusief, de Wii U weetwel) en handvol grote titels die naargelang smaak ook best de moeite zijn en de line-up aan goeie indies kan tellen, ik vind het daarvoor alvast een ideaal platform: retro graphics (wat veel toch hebben) op een handheld dat is gewoon een goeie match, 3DS bewees dat al en VITA eigenlijk nog meer mochten mensen dat toestel daadwerkelijk gekocht hebben in het Westen.
Gij werkt toch niet meer bij de GM? .

Soit, zal begin volgend jaar er nog eens aan denken. Straks een nieuwe GSM bestellen en dan zal mijn "foliekes-budget" van dit jaar er zo goed als aan zijn.

Hadden ze mij hier nu op een project gezet waar ik doordeweeks op hotel zit, was de keuze veel gemakkelijker geweest .
Old 21-11-2017, 10:15   #1534   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

bjorn gaat hem ook de Oneplus 5t bestellen zie ik
Old 21-11-2017, 13:38   #1535   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Skyrim spelen na Breath of the Wild is echt gewoon deprimerend. Wat een schaamtelijk kutspel tov BoTW. Een mens vraagt zich af wat Bethesda jarenlang heeft liggen rondklooien als het beste dat ze kunnen maken Skyrim is, terwijl Nintendo het van de eerste poging 100x beter doet.
Karel is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2017, 14:00   #1536   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Quote:
Originally Posted by Karel View Post
Skyrim spelen na Breath of the Wild is echt gewoon deprimerend. Wat een schaamtelijk kutspel tov BoTW. Een mens vraagt zich af wat Bethesda jarenlang heeft liggen rondklooien als het beste dat ze kunnen maken Skyrim is, terwijl Nintendo het van de eerste poging 100x beter doet.
Eigenlijk wel, hé.
Ik vind dat Nintendo precies gekeken heeft naar alles wat andere devs fout doen, en gewoon heeft liggen verbeteren op een aantal cruciale punten.

Twee stomme voorbeelden die ik bijvoorbeeld bij Zelda zoveel beter vind zijn het paardrijden en het bergbeklimmen. Die voelen bij Zelda zoveel realistischer, beter afgewerkt en gewoon beter over het algemeen.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2017, 14:11   #1537   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
bjorn gaat hem ook de Oneplus 5t bestellen zie ik
570 fucking pond, ffs. Ik mag hopen dat dat kutding 10 jaar meegaat.
Old 21-11-2017, 14:22   #1538   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Disabled View Post
Eigenlijk wel, hé.
Ik vind dat Nintendo precies gekeken heeft naar alles wat andere devs fout doen, en gewoon heeft liggen verbeteren op een aantal cruciale punten.

Twee stomme voorbeelden die ik bijvoorbeeld bij Zelda zoveel beter vind zijn het paardrijden en het bergbeklimmen. Die voelen bij Zelda zoveel realistischer, beter afgewerkt en gewoon beter over het algemeen.
Old 21-11-2017, 15:32   #1539   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
Originally Posted by Karel View Post
Pong spelen na Breath of the Wild is echt gewoon deprimerend. Wat een schaamtelijk kutspel tov BoTW. Een mens vraagt zich af wat Atari jarenlang heeft liggen rondklooien als het beste dat ze kunnen maken Pong is, terwijl Nintendo het van de eerste poging 100x beter doet.
Old 21-11-2017, 15:53   #1540   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Nintendo Direct van vandaag gewijd aan Xenoblade Chronicles 2:

Ziet er dik oké uit. Soundtrack klinkt goed en Japanse stemmenoptie als gratis DLC confirmed.
Nog een dikke week vrienden. De laatste uitgebreide hands on previews zijn zeer positief. Hype is real.
Maniac is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules