![]() |
![]() |
#9703 link |
Senior Member
|
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9705 link |
Senior Member
|
Wel mooi om te zien dat apartheid nog bestaat bij Anderlecht. Preuto te 'belangrijk' om zijn handschoenen uit te doen, die neger zal mijn schoenen wel dichtknopen.
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9711 link |
Senior Member
|
Dikke Mitro duwde Castillo. Dus even goed penalty vooraleer Castillo de fout maakt op Proto.
Deftig matchke wel. Vond Anderlecht met momenten de betere, maar Club kwam er ook af en toe goed uit. Winst had mss overdreven geweest voor ons, maar gelijkspel lijkt me wel ok.
![]() |
#9713 link | |
cool happy genius hero
|
Quote:
Gelijkspel wel billijk al bij al, hadden match moeten doodmaken met Kawaya maar dienen Izquirdo heeft ook wat laten liggen + enige reden om Simons nog op te stellen is nu ook weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9715 link |
Senior Member
|
Club aanvallend wel degelijk, soms mss wat traag. Timmy voetballend wel heel beperkt, getuige ook die gemiste rebound.
Verdedigend Club wel wat loom vond ik. Zeker de ruimte op De Fauw zijn kant. Conte mocht vaak makkelijk voorzetten (wel slecht meestal). En de oprukkende Acheampong en zelf Deschacht veroorzaakten toch paniek. Mitro beetje een aap maar weegt echt wel op een verdediging. Zo eentje waar je nooit mee klaar bent. Club daarentegen was een in balbezit op de helft van Anderlecht wel sterk imo. Goeie Vazquez en Refaelov. Izquerdo heeft ook wel iets met die snelheid, maar moet natuurlijk efficiënter met zo een kansen om gaan. Gedoz ook wel sterk ingevallen al mist die nog automatismen. 2e goal Club had kunnen afgekeurd worden, maar goed, ook een penal niet gefloten (duw van AVB), en dan een penalty gemist dus op dat vlak moet RSCA niet klagen. 2-2 al bij al terecht denk ik, zijn echt wel aan elkaar gewaagd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9720 link |
Senior Member
|
De bock had ook sneller geel kunnen krijgen Denk ik. Al bij al cava gefloten nog. Enfin, probeerde vooral de match niet kapot te fluiten en teveel opstootjes te vermijden. Wat idd wel langs beide kanten leidde tot enkele fase niet streng.genoeg bestraft werden. Beter zo dan de match onthoofden met een lichte rode kaart ofzo
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|