Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 06-07-2020, 22:14   #5661   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

is executive producer nie gewoon "ik steek geld er in"

enfin, todd howard zal voor ubisoft moeten overzien wa er met het geld wordt gedaan

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2020, 22:25   #5662   link
kar
Public servant

kar's Avatar

"ik betaal dus ik beslis"?
kar is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2020, 20:19   #5663   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
zoals voor velen heeft de lockdown een serieus mentale impact gehad

het was moeilijk voor mensen met een geweldig "normaal" leven, als ge dan ook nog eens een mentale ziekte hebt dan is dat iets dat er exponentieel hard inhakt. ik heb zelf een verleden van verslaving en ik sukkel nog regelmatig met depressieve episodes en wat de laatste maanden werd opgelegd was dé hel met momenten, zeker wanneer je weet dat isolatie op zich een van de grootste factoren is dat zaken zoals depressie en episodes komt te voeden. sociaal contact is vitaal, of ge nu spreekt over verslaving, depressie of pleinvrees.

reckful had daar ook nog eens bovenop massaal veel stress met zijn game en gamebedrijf: vc geld vinden, mensen moeten ontslagen, onzekerheid door covid financieel gezien voor zijn project, enzovoort enzoverder

combineer dat allemaal met ook nog eens met een bipolaire stoornis en dan krijg je dit:

verhaal van zijn huisgenoot

als persoon kende en volgde ik hem minder als andere shrimpers maar toen ik gisteren dit verhaal las ben ik er toch ook goed halfuurke volledig KO van geweest. ik herken bepaalde zaken zo hard en ik moest soms even stoppen met lezen omdat ik lichthoofdig werd en een paniekaanval voelde opkomen.

als ge zelf last hebt van zo'n zaken en ge laat het aanslepen, aub, laat dit een waarschuwing zijn en zoek hulp. het hoeft niet tot grote drama's te komen om ne keer met iemand te gaan klappen
https://medium.com/@ethandspector/it...t-c22c83410fe6

iemand heeft een kleine analyse gemaakt en info geparsed van wat iemand (soms met op zich al bestaande mentale problemen) moet ondergaan als eceleb zijnde door de anonieme bende

dat bagger zoals livestreamfails ondertussen nog altijd bestaat, 't zou een reden moeten zijn om reddit zelf voor de rechter te kunnen smijten met een class action lawsuit. en de mods van de subreddit zelf er ineens bij.

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules