![]() |
![]() |
#1385 link |
You ain't seen me, aight!
|
Hier ook aanwezig, voor de volle 4 dagen.
Affiche vind ik wel nog in orde. Weinig bands die ik zeker moet zien, nog minder 'een eerste keer', maar wel voldoende om me te entertainen. Judas Priest, Ozzy, Iron Maiden, Volbeat, Marilyn Manson, Rise Against, Body Count, Killswitch Engage, Parkway Drive, Tremonti, Iced Earth, Madball, Bury Tomorrow, In This Moment, ... Genoeg om m'n geld er alvast uit te halen. Al boeit die line up mij op Graspop het minst van alle festivals waar ik naartoe ga. Ik raak zelden verder dan de mainstage door al het gebabbel, dus ik pik gewoon mee wat me passeert. GMM is echt gewoon even op vakantie met de vrienden. Samen pintjes drinken en veel lachen. 'k Heb er zot veel zin in weer. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1387 link |
|
Ieder zijn idee van een goede, ontspannende vakantie hé. Mijn madam en ik zouden altijd Graspop kiezen vóór om het even welke andere reis, moesten we financieel maar één 'vakantie' aankunnen.
Het feit dat het normaal het enige langere uitstapje is zonder de drie kinderen, maakt het des te relaxer. Topweek. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1388 link |
Integrated Amplifier
|
Voor mij is Graspop ook wel altijd gewoon thuiskomen. Ik ga in eerste instantie wél voor de muziek (als de line-up mij heel hard tegensteekt blijf ik misschien thuis) maar de sfeer op Graspop, die vind je toch ook nergens anders, hoor.
![]() |
#1391 link |
Integrated Amplifier
|
Beetje drukker dan anders, maar niet veel last van gehad. TOPeditie voor mij, waar bijna elke band die ik wou gaan zien een topconcert heeft afgeleverd.
![]() |
#1392 link |
Kwek
|
Ik had veel pech met de programmatie, veel dat ik wou zien, viel volledig of gedeeltelijk samen. Meshuggah en A Perfect Circle bvb, Meshuggah een kwartier voor tijd moeten verlaten, deed echt pijn. Of Megadeth, At The Gates en Baroness, alledrie volledig samen.
Dat was zowat de enige negatieve noot in een geweldige editie.
![]() |
#1394 link |
|
Topmuzikanten, slechte zanger. Ik vond er zelf niet veel aan, maar ben dan ook nooit een G&R-fan geweest.
Voor de rest, een topeditie. Heb me weer schandalig goed geamuseerd. Veel goede optredens. En "The Bloody Beetroots" waren toch wel een persoonlijk hoogtepuntje. Geen metal, maar nog steeds muziek met ballen. En een dik feestje, want zo hoort een échte afsluiter te zijn. Waren we maar al juni 2019. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1395 link |
Integrated Amplifier
|
The Bloody Beetroots waren voor mij absoluut een revelatie. Compleet wild gegaan erop. Vond het zalig. Naast Zeal & Ardor en Pertubator een groot hoogtepunt.
![]() |
#1396 link |
Pro-shrimper
|
Verdomd goed geamuseerd zoals gewoonlijk. Spijtig dat m'n jaarlijks echt verlof er weer op zit. Graspop voelt inderdaad een beetje als thuiskomen.
Enkele zalige bands gezien en dikwijls te lang blijven plakken in het rock café. Revelatie van dit jaar is voor mij Skindred. Wat een ongelooflijke sfeer daar! Zonder schaamte gevonden via youtube (niet mijn filmpje): Hopelijk over een paar dagen is m'n stem terug. Zo erg is het nog nooit geweest. ![]()
![]() |
![]() |
#1398 link |
Integrated Amplifier
|
Skindred al zo vaak gezien, maar die blijven sfeer maken. In een zweterige metaldome zoals nu waar iedereen op elkaar geplakt staat te springen en te dansen is wel de beste manier om het te ervaren. Op de buitenpodia geeft dat nooit hetzelfde effect.
![]() |
#1399 link |
Pro-shrimper
|
Ik kende ze zelfs niet eens. De achtergrond van die poes met zonnebril had ik wel eens ooit ergens gezien.
![]() Was een leuke ervaring om het zo mee te maken.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|