Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 18-07-2018, 18:25   #1401   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

World Cup wel zonder België helaas, geloof dat we net één plaats te laag stonden, misschien maar best, dan moeten Logix & Spree (en Afoxx in mindere mate) zich niet belachelijk maken met te zwak team voor de rest.

Denk overigens niet dat het spannend gaat worden, die selectie van Korea is gewoon té sterk.
Old 19-07-2018, 17:39   #1402   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

London Spitfire - LA Valiant: 3-1
Philadelphia Fusion - NYXL: 3-0

Zag ik niet aankomen.
Old 20-07-2018, 06:24   #1403   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Je hebt gelijk wat betreft de Worldcup. Maar ik ben dan eerder benieuwd hoe de rest van de teams het gaan doen tegen elkaar.
Jammer van België maar je hebt gelijk dat we met enkel Spree en Logix er eigenlijk weinig te zoeken hebben.

Het zijn inderdaad opmerkelijk uitslagen in de playoff. Ook niet direct zien aankomen. Maar er moeten nog 2 matchen gespeeld worden.
Droggy is offline   Reply With Quote
Old 23-07-2018, 19:44   #1404   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Finale dus wel degelijk Philly tegen London.

Nieuwe Meta speelde LA & NY blijkbaar nogal parten... Blijft toch zot dat XL niet in finale staat als je bedenkt hoe dominant ze grootste deel van seizoen waren.

Geen idee eigenlijk wie nu favoriet is voor eerste titel te halen, ik ga alvast vollenbak voor Fusion supporteren; hebben met Poko mijn favoriete D.VA speler sinds eerste Contenders jaar geleden en dat is nu eenmaal ook mijn main (al heb ik weeral maand of drie niet gespeeld), met Boombox die awkward Brit die vóór Jjonak al op Pro-level toonde dat Zen DPS first, heal second gespeeld kan worden (en zo doe ik dat zelf ook, helaas met beduidend minder succes), met Neptuno een Spanjool die over gehele seizoen als zowat enige main healer Mercy fun deed lijken, met Eqo die DPS waardoor wij als Belgen kunnen zeggen in WC2017 van de future OWL finalist te hebben verloren en met Carpe hebben ze de beste Carpe. Rest van team ook cava natuurlijk en met Fragi & SDB dan nog twee absolute OG's op de bank. Marketable!
Old 05-08-2018, 19:22   #1405   link
rooz
siii

rooz's Avatar

speelt er da nog iemand?
ben net weer begonnen na meer dan een jaar niet gespeeld te hebben, 2200 rating

tips om plat te worden?
speel meestal zarya/junkrat
Old 06-08-2018, 20:30   #1406   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

kheb ook placements gedaan en kzit mr op 2600 :s exdeeee
tis al van season3 geleden dat ik wa serieus speelde en zat toen op 3.6 >.<
Old 06-08-2018, 20:40   #1407   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

raak dat spel niet meer aan maar als ge wilt ranken mid tier (2000+) zou ik 1) één iemand extra vinden om regelmatig met te spelen en 2) tanks/flex (zoals brigitta)/supports leren spelen. zarya is uit de meta in pro play behalve op koth maps maar in gold/plat maakt meta maar weinig uit en kunt ge zarya blijven spelen. en ik zou dan één DPS achter de hand houden (junkrat is ideaal) als ge toevallig een team tegen komt met spelers die ook tank of healer willen spelen in plaats van allemaal instant DPS te locken

in ieder geval, met die +1 zijt ge zeker dat ge minstens altijd 1 tank en 1 support hebt én kunt ge op die manier iets of wat carryen. dan zijt ge nog altijd afhankelijk van toxiciteit en hanzo/widowmaker/tracer mains die denken dat ze de volgende carpe of fleta zijn maar bon, uw kansen om te ranken zullen in ieder geval verhogen
Old 06-08-2018, 20:48   #1408   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik spel nooit van zijn leven meer ranked trouwens, om de paar maanden speel ik nog eens quickplay en daar stopt het zo wat. in counterstrike kan ik tilten en gebeurd dat af en toe (nu al maanden niet meer though) omdat in cs:go ge wél op uw eentje kan carryen. het is een teamgame maar als ge comfortabel in uw rank zit moet ge geen moeite doen en kunt ge naar believen fraggen als uwen aim en gamesense wat deftig is, wat ik wel heb. en omdat er geen abilities tussen zitten en strats in mm niet bestaan, is de kans dat er iemand anders in uw team ook iets raak schiet en kan doen winnen groter. enfin, veel groter dan in ow.

echt full carryen in overwatch gaat gewoon niet. zelfs als DPS, tenzij ge nen pro player zijt. en dat tilt mij echt van de planeet. ik kan wel wat heroes (rein, dva, roadhog, ana, zen, tracer) dus ik kan letterlijk elke role spelen maar na een game of twee geraakt die onmacht in mijn lijf als ik zie hoe sommige mensen spelen. again, in cs:go kunt ge die gewoon carryen en negeren maar ow is zo team en comp based, ik heb op mijne leeftijd geen geduld meer met 15 jarige die roepen, disconnecten of in chat typen de moment dat er één team wipe is nadat we bijna een full hold hadden op volskaya punt a. fuck that shit.
Old 06-08-2018, 21:00   #1409   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Gaat het radje?
Precies al tilted door er over te posten :D
Old 07-08-2018, 09:45   #1410   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Ik speel ook enkel Quick Play, op console dan. Ik denk niet dat ik de toxiciteit van die apen aankan. Amper mics op console maar dat gaat eigenlijk betrekkelijk goed.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 07-08-2018, 10:32   #1411   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

fps op console
...
Old 07-08-2018, 11:46   #1412   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Ik speel af en toe QP of Arcade. Meestal probeer ik in Arcade die 3 extra lootboxes binnen te halen door game mode Mystery Heroes te spelen. Vooral plezant omdat je telkens met een nieuwe hero moet spelen maar soms frustrerend als de comps totaal oneerlijk verdeeld worden.

3 Seasons comp gespeeld en zat ik meestal rond rating 2200, waar ik waarschijnlijk ook thuishoor. Maar daar heb ik helaas op dit moment geen tijd meer voor.
Droggy is offline   Reply With Quote
Old 14-08-2018, 22:58   #1413   link
Banaan
Senior Member

Banaan's Avatar

de LFG feature maakt het wel doenbaar om comp te spelen in een rol die u ligt. Met dan nog filters op microphone etc maakt heel het comp gebeuren wel wat minder toxic.
Old 15-08-2018, 03:31   #1414   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

In Blade & Soul met random Viking (Noor) aan de klap geraakt en uiteindelijk samen wat Overwatch QP beginnen spelen... Die nieuwe Symmetra is zo mogelijk nog irritanter, mensen spelen nu daadwerkelijk Doomfist blijkbaar en die Hamsterbal was ook best wennen om tegen te spelen, maar vooral, toch nogal altijd awesome game eigenlijk. Cool.
Old 15-08-2018, 04:20   #1415   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

En dan denkt ne mens te mogen gaan slapen; a wild Vrieskou appears...
Old 15-08-2018, 11:32   #1416   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Haha, was fun tho! killed it. Pro D.VA carry in mijn team

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 11:19   #1417   link
blumcole
Chairman of the bored

Lucioball is toch wel een leutig spelleke

Old 17-08-2018, 14:38   #1418   link
Xcarma
Senior Member

Xcarma's Avatar

RAD! Tis lucioball, kgan me nieuwe headset kopen!
Xcarma is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 15:15   #1419   link
blumcole
Chairman of the bored

Ja tzijn summergames nu

Old 17-08-2018, 17:39   #1420   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Xcarma View Post
RAD! Tis lucioball, kgan me nieuwe headset kopen!
verschiet er nog altijd van dat wij daar diamond in waren.

ez gold weapon points zonder de rage van gewone comp

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules