Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 16-10-2018, 16:26   #7021   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kingdome come loopt nu trouwens ook zoals het zou moeten, zonder allerlei zotten truuken om toch maar iets of wat fps te hebben. misschien eens hervisiteren, kan goed zijn dat die crashes ook gewoon met w7 hadden te maken

kan geen toeval zijn dat de iets oudere games perfect runnen maar die van 17-18 zo goed als allemaal minder lopen dan andere mensen die exact hetzelfde systeem als mij hebben (i5 6500, 1060 6gig, 16 gig ram)
Old 16-10-2018, 16:57   #7022   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

w10 is top tier behalve als ge uwe pc nodig hebt en windows heeft iets van euh nee ik beslis alles en nu ga ik updaten drink maar ne koffie of zo
Old 16-10-2018, 17:31   #7023   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Met wat geluk heb ik Windows 10 over een jaar of 10 ook op mijn werk laptop. De overstap van xp naar 7 is net afgerond
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 17:50   #7024   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Met wat geluk heb ik Windows 10 over een jaar of 10 ook op mijn werk laptop. De overstap van xp naar 7 is net afgerond
Waar werk je juist?
Dat ik daar nooit ga solliciteren.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 17:53   #7025   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

tis nieker

waar denkt ge

de man is gemaakt van bier
Old 16-10-2018, 17:59   #7026   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
tis nieker

waar denkt ge

de man is gemaakt van bier
Inbev, of hoe dat ook heet.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 18:31   #7027   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Gaat Nieker dan met w10, Kingdom come spelen op het werk?
Old 16-10-2018, 22:10   #7028   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
>2018
>nog steeds in de vr meme geloven
Meme?! Er komen meer vr games uit dan om het even welke console... Tweede generatie games zijn echt niet van de minste, en de community groeit sinds de pricedrops van de VR sets.

On topic;
Dead effect 2 VR gekocht en aan het spelen, staat aan 7€, full aa vr game met multiplayer. Dat game spelen op 200% upscaling en extreme mode graphics is erover. Ziet er ongelooflijk uit, rpg elementen en story mode die het nog interessanter maken, en sinds de laatste updates een single player storyline van meer dan 20 uur -de multiplayer niet meegerekend- voor de promoprijs méér dan de moeite. Must have voor mensen met een monster pc + vive/oculus.
Komende weken weet ik wat te spelen .
black is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 23:15   #7029   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun

Ik heb precies toch wat moeite om dat allemaal serieus te nemen. Ik vroeg me al af waarom dat dan aan 7€ zou staan, ik snap het ondertussen wel al. Nu, zegt eerder iets over Dead Effect dan over VR.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2018, 23:31   #7030   link
black
Senior Member

black's Avatar

Enige vrouwelijke personage in-game, enige vrouwelijke class in game jah... Is trouwens een cyberrobot die vrouw, hoe zou ge ze zelf maken .
Old 16-10-2018, 23:31   #7031   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Pleun View Post

Ik heb precies toch wat moeite om dat allemaal serieus te nemen. Ik vroeg me al af waarom dat dan aan 7€ zou staan, ik snap het ondertussen wel al. Nu, zegt eerder iets over Dead Effect dan over VR.
bwahahahahahahahaha

te dom voor woorden die shit
Old 16-10-2018, 23:42   #7032   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

altijd platgaan :')
Old Yesterday, 06:41   #7033   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Meme?! Er komen meer vr games uit dan om het even welke console...
en de wii had tonnen shovelware, wa wilde zeggen
Old Yesterday, 08:25   #7034   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
bwahahahahahahahaha

te dom voor woorden die shit
Die gameplay ook WTF.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 14:51   #7035   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Pleun View Post

Er zitten vree goeie games tussen maar ook veel shovelware gelijk jap zegt. Van die experiences of shitty indies. Het is echt goed kiezen. Ik denk wel dat de kwaliteit hoger ligt op de Playstation. (Maar de gfx wat minder). Maar 't is zeker geen loze hype zoals de wii. Maar ik zou mijn klassieke manier van gamen nooit kunnen vervangen ermee. Tis gewoon z'n eigen unieke ding.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 23:26   #7036   link
black
Senior Member

black's Avatar

Erhm, fallout 4vr is beter dan de pancake variant, skyrim vr is beter dan de pancake variant, dit indien ge een systeem hebt dat het ook effectief kan trekken in 4k én het liefst nog upscaled erbovenop. Het level van immerse, gegeven dat ge geen last hebt van VR sickness en ge comfortabel uren aan een stuk kunt doorspelen met free movement - geen teleport shit, always on sprint, maken dat ge een game speelt waar ge fysiek ook in zit. Ge hebt die sniper vast in fallout 4, of Pavlov, en ziet daar de kleinste details, de kleinste lettertjes - tot zelf de manufacturing info toe- op, ge ziet hoe groot een bepaalde enemy/draak/personage is ten opzichte van uw fysieke lengte, hoe groot de kamers, de steden, de werelden zijn, dat geeft kippenvel.
Soit, verschoten van de reacties hier wel, blijkbaar gaan we games nu beoordelen op YouTube videos, wel, onlangs birth of Isaac gezien...
Maar goed, ik begrijp dat het niet toegankelijk is voor heel veel mensen, wat ik wel denk is dat wanneer er dit weekend een monster pc voor uw deur geleverd wordt, met een vive én een gevulde steam library met alle platinum toppers, jullie de eerste week niet slapen. Daarmee wil ik niet zeggen dat jullie hypocriet zijn, er is gewoon een te hoge instapdrempel en het zal wel nog een tijd duren voor de recommended pc hardware en het VR gerief in het doorsnee huisgezin staan.
Dat gezegd zijnde, ieder zijn ding, en zoals blumcole aanhaalt, het is vaak de parels ertussen zoeken, een goed game betaal je sowieso, in mijn voorbeeld van dead effect 2, dit game staat nu aan - 70% (ofzo) en is echt de moeite waard voor dat geld. Ongeacht het al dan niet sexistisch personnage is dit een game die dezelfde vibe heeft als Doom3... Maar dan in VR (wat voor mij altijd een extra dimensie is).

Verder, ik heb een vive sinds launch, ik speel dagelijks en na 2 jaar heb ik echt het gevoel dat ik het altijd maar liever doe, dat de indie shit plaats maakt voor aa titels. Ik zit aan een pak meer dan 500 uur met dat ding, meer uren dan ik ooit met eender welke console speelde. En ik schrijf deels van mijn 'vr verslaving' toe aan het feit dat ik graag alleen speel (het gevoel dat ik mij volledig in de wereld kan verplaatsen, ook heb ik enorm veel fantasie, helpt ook wel vermoed ik).

Soit tl;dr, ieder zijn ding, maar het geeft een pak toegevoegde waarde wanneer we het hebben over immersie in AA games.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules