Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 05-11-2015, 15:42   #1   link
black
Senior Member

black's Avatar

Payday 2 shrimp team?

Officiële payday 2 shrimp thread. Omdat dit game het dik waard is. Tevens ook om te peilen naar eventueel geïnteresseerden om een deathwish shrimp gangster crewke te maken (of eens samen een scenariotje te clearen is ook al fun).

Ik begrijp het als niemand het (nog) speelt, game is niet meer zo nieuw, maar voor mij is het dé revelatie van het jaar. Gameplay zit top, setting heeft diepgang, de sound en muziek zijn af en het game bolt zalig. Jammer dat ik het al niet langer kende.
black is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2015, 15:52   #2   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik heb het basis spel maar geen enkele DLC dus ik loop hopeloos achter vrees ik
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 05-11-2015, 15:58   #3   link
black
Senior Member

black's Avatar

Dlc's zijn eigenlijk echt geen must. Met de basis wapens kun je gemakkelijk meedoen. Dlcs geven nieuwe wapens, maar die zijn niet (of zelden) sterker dan de gewone. En qua silencers/scopes/... ben je ook zeker niet gimped als je de gewone gebruikt. Het is meer cosmetische waarde, en je kan alles ook unlocken door cards te trekken na Heists e.d.. Zeker welkom dus .
Old 08-11-2015, 22:17   #4   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Ik heb eigenlijk alleen de 1 gespeeld. Mss eens proberen.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
kar is offline   Reply With Quote
Old 08-11-2015, 22:28   #5   link
black
Senior Member

black's Avatar

Kzit op 7 dagen aan 42 uren gespeeld. En ik heb 44 uur gewerkt... Verslavende shit. Lvl85 (max 100), en ik heb gemerkt dat hoe hoger van moeilijkheidsgraad je speelt, hoe beter het spel is. Adrenaline en hartslag swingen de pan uit met momenten, bv toen ik vandaag als enige van het team overbleef in deathwish én het nog af kon maken. Gisteren ook per toeval in een groep gezeten met allemaal spelers van Zingem (dat is 2 minuten rijden van waar ik woon), waarvan 1 speler in het middelbaar in hetzelfde jaar zat van mij, echt een wtf momentje gehad dus, en ik mag in hun clan meedraaien, super dus (gasten speelden top).

Speel nu een akimbo silent killer spec, dus ik kan zowel loud als silent spelen zonder spec aan te passen of gear te wisselen. Heb echt het gevoel dat ik op dit moment mij in de laatste 5 jaar niet meer zo geamuseerd heb in een game. Die sounds, die taktieken, die muziekbeats wanneer de flikken eraankomen en aan het raiden zijn... Zalige tijden, en ik ben nog lang niet uitgekeken op dit game.
Old 08-11-2015, 22:31   #6   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kben er redelijk zeker van daje het tegen volgend week terug saai gaat vinden
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2015, 08:06   #7   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Heb het altijd opzij laten liggen omdat L4D2 vrienden er niet van overtuigd waren, vooral een grind. Maar ondertussen is er nog steeds geen L4D3
Alex is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2015, 08:49   #8   link
Mithror
Senior Member

Mithror's Avatar

Warhammer: End Times - Vermintide zou die niche misschien beter kunnen invullen. Maar heb nog wat zitten afwachten omdat ik niet echt mensen ken die het nog spelen. Buiten Dov dan, maar die hyped een spel om het een week of twee later nooit meer te spelen

Van PayDay 2 developers de laatste tijd toch niet veel goeds gehoord en gelezen op reddit.

Last edited by Mithror; 09-11-2015 at 13:33.
Mithror is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2015, 09:58   #9   link
black
Senior Member

black's Avatar

Micro transacties hé, maar stond aan 14€ inclusief alle dlcs dus was niet veel twijfelen aan . En al uren plezier gehad. Zal zien hoelang het leuk blijft zeker. My body is readyyy!
Old 09-11-2015, 10:39   #10   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Vermintide is echt wel fun. Toffe melee met een dikke punch en loot fever. Moet wel deftig investeren in het spel voor die loot, runs kunnen 20-45 mins duren en dan nog kan je 1 slecht item rollen.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 09-11-2015, 11:59   #11   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Ik heb de 2 gekocht in een of andere sale omdat ik de 1 wel af en toe speelde, maar uiteindelijk nog steeds niet aan begonnen. Mijn l4d maten hadden er precies weinig zin in en dan is het op mijn backlog geraakt.. Mss toch keer installeren en proberen, den 1 was plezant en ik heb veel gehoord dat den 2 beter is.
Old 09-11-2015, 13:32   #12   link
black
Senior Member

black's Avatar

L4d heeft minder diepgang, het gebrek aan talents, classes (/items) en een zeer basis manier van spelen spreken voor mij minder aan.
De payday2 dlcs zijn ook geen must trouwens. Enkel de cage weapon dlc zou ik wel aanraden, dat unlockt die packages in de map, waarbij je, als je bv 25 pakjes vind, weapon mods unlockt en zo je wapens telkens kunt upgraden. Met het basis wapen en de car4, de gratis community ak en de basis classes heb je meer dan genoeg. Rogue is zowat voor elke build de beste keuze (35% dodge > armor ).

Misschien de bbq dlc, voor de molotov. Maar dat kost "maar" 1 pintje..

Last edited by black; 09-11-2015 at 13:37.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules