Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 02-09-2013, 12:26   #21   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
1 week ziekteverlof wegens ontstoken ingegroeide nagel... seriously?
Ik heb staand werk met schoenen met stalen tip, onze arbeidsdokter laat zoiets niet toe, anders had ik wel gewerkt.
Back to diablo!
black is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 12:27   #22   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
1 week ziekteverlof wegens ontstoken ingegroeide nagel... seriously?
Awel, dat dacht ik dus ook. Niet echt mannelijk.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 12:31   #23   link
black
Senior Member

black's Avatar

Allemaal jaloers, ja!
Old 02-09-2013, 12:31   #24   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ingegroeide nagel is afzien hoor, heb dat ook ooit gehad. Kunt amper een stap zetten zonder dat het pijn doet.

Voor een bureau-jobke valt dat nog mee, maar als black heel de dag recht moet staan...
DM is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 12:33   #25   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Ingegroeide nagel is afzien hoor, heb dat ook ooit gehad. Kunt amper een stap zetten zonder dat het pijn doet.

Voor een bureau-jobke valt dat nog mee, maar als black heel de dag recht moet staan...
10 uur per dag rechtstaan, gewichten sleuren. Tis vooral omdat het zwaar ontstoken is en er deels wild vlees op gegroeid is. Vanaf ik in schoenen zit en er komt daar een beetje druk op is dat om dood te gaan.
Maar goed over voet, nu terug naar de diablo .
Old 02-09-2013, 12:34   #26   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Als IT'er zijnde kan ik dat inderdaad moeilijk als excuus gebruiken.

Nog geen last van ingegroeide teennagels gehad, wel al een hoop uitgevallen teennagels door met mijn lompe voeten overal tegen te lopen. Dat terzijde.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 12:34   #27   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

De consoleversie heeft auto-targeting en met de Witch Doctor spelen voelt vreemder aan volgens EG. Betere loot is logisch, er is gewoonweg niets van AH voor de consoleversie, dat is dus self-found eigenlijk.

Hack 'n slash op consoles is altijd een goed idee geweest maar het heeft zijn voor- en nadelen, net als de PC-versie. Diablo gaat niet zomaar zijn naam van "mouse-destroyer" kwijtspelen hoor, zeker niet met 12 miljoen verkochte exemplaren van DIII op PC. Een dodge-knop zou mogen op PC maar dat maakt het te makkelijk misschien.

Ik ben vooral benieuwd of Reaper of Souls een multiplatform release zal krijgen of niet. Blizzard is nog bezig met de PS4- en Xbox One-versies van DIII.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 12:38   #28   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ryuken View Post
Ik ben vooral benieuwd of Reaper of Souls een multiplatform release zal krijgen of niet. Blizzard is nog bezig met de PS4- en Xbox One-versies van DIII.
Zal er wel komen op de lange termijn, Blizzard laat een pak geld liggen als ze het niet zouden doen. Consoles zijn een pak expansion vriendelijker geworden dan vroeger.
Old 02-09-2013, 13:22   #29   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Add me

gABBY25

Playstation it is!

PS: Tzal een Wd of Monk worden. Ben er nog niet uit atm..
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 13:31   #30   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Als IT'er zijnde kan ik dat inderdaad moeilijk als excuus gebruiken.

Nog geen last van ingegroeide teennagels gehad, wel al een hoop uitgevallen teennagels door met mijn lompe voeten overal tegen te lopen. Dat terzijde.
Als IT'er kan ik zeggen dat ik ook met een ingegroeide nagel ben gaan werken, ook met het dragen van werkschoenen met stalen tip. Dat is inderdaad niet fijn, maar thuis blijven vond ik er wel over gaan. Daarbij valt dat al bij al nog wel mee.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 13:32   #31   link
black
Senior Member

black's Avatar

Woohoow, nice gABBY!!
Old 02-09-2013, 14:33   #32   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Suckt wel ongelooflijk voor mensen die het op PC spelen/speelden, een console versie die beter lijkt te zijn...
Dat is al een feit met het verwijderen van die (RM) AH. Ik schreef het hier elders al, maar voor mij was dat de hoofdreden waarom ik het voor bekeken hield na paar playthroughs.
Die typerende mob-na-mob-alleh-nog-eentje gameplay op zoek naar dat betere item om uw item-fever te beantwoorden was al heel snel weg
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 15:51   #33   link
black
Senior Member

black's Avatar

Nja, vanaf ik op 180k dps zat met m'n barb heb ik nooit meer een item gevonden dat een upgrade was... Met die superstats vanop consoles ben ik benieuwd of ik 500k dps haal tijdens paragon grinden :D.
Old 02-09-2013, 20:12   #34   link
black
Senior Member

black's Avatar

Nog 3 uren en ne klets gasten! I hope my body can take it!
Old 02-09-2013, 20:27   #35   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Snap niet dat je dit op PS3 zou willen kopen. Wacht paar maand en koop de superieure versie op PS4 die je dan nog een jaar of 6 kapot kan spelen. Tenzij ze n of andere kortingsdeal bieden voor de PS4-versie bij kopen PS3, maar zelfs dan dacht ik dat de chars niet crossplatform waren.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2013, 20:55   #36   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ik had iets vernomen van een kortingsdeal maar ik wacht gewoon op de PS4 versie. Die zal dan op grafisch gebied niet of nauwelijks moeten onderdoen voor de PC versie en zal superieur zijn tov de PS3 versie.
Old 02-09-2013, 22:17   #37   link
black
Senior Member

black's Avatar

Ik ga niet meteen een ps4 aanschaffen (huis gekocht) en voorrang aan andere zaken...
Ik denk dat ik ook diablo3 niet voor ps4 onmiddellijk zou kopen moest ik wl een ps4 kopen, dan ga ik liever naar zaken gaan die ps4 waardiger zijn (volgende generatie games) en geen diablo 3 daar nog eens op spelen.
Makes sense?

Last edited by black; 02-09-2013 at 22:33.
Old 03-09-2013, 03:05   #38   link
black
Senior Member

black's Avatar

lvl 11; het is super, graphics zijn goed, gameplay is vet . Alle non believers hebben ongelijk. Spel ziet er van uit mijn zetel even goed uit als op mijn pc en loot is idd minder maar echt zalig!
Old 03-09-2013, 07:24   #39   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik vind de statement dat loot zalig is op lvl 11 nogal vreemd.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2013, 08:41   #40   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Consoles zijn een pak expansion vriendelijker geworden dan vroeger.
Zeg dat maar aan 2K Games/Firaxis. XCOM: Enemy Within gaat enkel in een gold edition (full price is nog niet geweten) voor Xbox360 en PS3 verschijnen. Rare uitleg wel.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules