Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 05-03-2018, 20:09   #101   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
https://www.nexusmods.com/kingdomcom...rance/mods/121
heb met medium preset van bovenstaande mod met een nog ouder systeem dan het uwe een stabiele 60! Misschien eens proberen ?
Thanks, werkt geweldig!

Framerate van 30-40 naar 50-60 en zie niet echt een verschil
ExReey is online now   Reply With Quote
Old 27-03-2018, 18:51   #102   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ROFL

ik kom derstrax thuis en denk "awel, vanavond heb ik goesting om 't spel wa verder te spelen" want los van al zijn fouten is't meestal nog wel plezant en ondertussen zitten we al aan patch 1.3.4

kstart het op, kzet 2 stappen en direct crash. fuck off met uwen brol

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 27-03-2018, 19:24   #103   link
Jens
Member

Ik heb vandaag na een dikke 30 uur mijn eerste crash gehad, maar zelfs met de huidige patch blijven er framerate problemen en veel glitches. Tis wel leutig maar het is echt iets om pas binnen enkele maanden te kopen tijdens een sale.
Jens is offline   Reply With Quote
Old 30-03-2018, 10:30   #104   link
Jens
Member

https://wccftech.com/kingdom-come-de...-1-4-released/
Old 01-04-2018, 10:40   #105   link
Jens
Member

Nu heb ik telkens een crash na een gesprek in de main quest en geraak dus niet meer verder, de enige oplossing die ik op hun forum gevonden heb is om het gesprek niet te voeren maar om te pickpocketten wat je nodig hebt
Ook sleep en save werkt niet meer dus moet ik telkens saviour schnapps gebruiken, gelukkig kan ik die ondertussen wel zelf brouwen. Best een paar weken laten liggen denk ik.
Old 10-04-2018, 09:38   #106   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Gisteren mee begonnen, loopt op dit moment vrij vlot.

Ik vind het leuk, maar hopelijk wordt het later heel wat minder lineair en kan je doen wat je wil...
DM is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2018, 13:10   #107   link
Jens
Member

De eerste uren zijn compleet lineair, daarna krijg je wel vrijheid om sidequests te doen.

Er is dus gisteren een nieuwe patch 1.4.2 voor de pc versie uitgebracht die het probleem met crashes in bepaalde quests zou oplossen, ik ben benieuwd.
Old 17-12-2018, 08:09   #108   link
Jens
Member

Ik dacht om het nog eens te proberen, ondertussen al met patch 1.7.2. Vijf minuten bezig en tis al aant glitchen.

Old 25-03-2020, 09:46   #109   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Ondertussen terug uninstalled. Ik vond het zeer knap om in die wereld rond te lopen, maar het ging me iets te traag en ik werd precies ook iets teveel in de criminaliteit gedwongen (ontsnappen uit eerste kasteel enkel door te stelen, dan beide! millers en daarna de eerste persoon met een side quest die ik aansprak in Rattay).
Dat in combo met de enorm fiddly lockpicking en het feit dat ik niet op een deur kan kloppen om iemand te spreken (moet al bijna inbreken of wachten tot hij toevallig buiten komt). Het haalt me voortdurend uit de immersie
Jammer. Misschien als ik eens heel veel tijd heb...
Old 25-03-2020, 10:45   #110   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Je moet helemaal niet stelen om dat kasteel te ontsnappen. Gewoon van de brug springen en gaan lopen.
Old 25-03-2020, 20:33   #111   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

DPI verlagen helpt wel voor lockpicking.

Een beetje crouched rondlopen in een stad als de zon ondergaat zonder gepakt worden boost je stealth ook.
In stealth zijn er perks die je vlot helpen voor niet gepakt te worden tijdens het bewegen naar een chest.

Je kan in Rattay mill ook wat oefenen op die oefenkist.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2020, 20:49   #112   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Winkels gaan open vanaf een uur of 9 's morgens en rond de middag gaan de meeste NPCs binnen eten met de deur op slot. Voor de rest zou je doorheen de dag iedereen buiten moeten kunnen tegenkomen, al zijn er hier en daar uitzonderingen.
Old 26-03-2020, 07:53   #113   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Ik vind het maar vreemd dat iemand beweert dat het de immersie breekt dat je niet 's nachts bij iedereen kan binnenhuppelen.

"EEJ RONNIE IK HEB IETS NODIG VAN U"

Die levenscyclus van NPC's is net bewust toegevoegd omdat het van de zotte is dat NPC's dag en nacht naast hun winkeltje staan zonder te gaan pissen. In de middeleeuwen had je geen Whatsapp om te zeggen "ik kom eraan", je kon iemand vinden of je had pech en je moest een andere keer opnieuw proberen.

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2020, 08:59   #114   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Het gaat hem niet over s nachts binnenhuppelen. Het ging me over de vooravond op de deur kloppen omdat ik met een quest/vraag zit en meneer zijn deur al op slot had gedaan

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
Je moet helemaal niet stelen om dat kasteel te ontsnappen. Gewoon van de brug springen en gaan lopen.
Zowel de guard als de vrouw des huizes zeiden me zonder schroom dat ik maar wat armor moest pikken van hun eigen collega's/guards. Kwam nogal bizar over
Old 26-03-2020, 09:08   #115   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Het gaat hem niet over s nachts binnenhuppelen. Het ging me over de vooravond op de deur kloppen omdat ik met een quest/vraag zit en meneer zijn deur al op slot had gedaan

Zowel de guard als de vrouw des huizes zeiden me zonder schroom dat ik maar wat armor moest pikken van hun eigen collega's/guards. Kwam nogal bizar over
Uit de armory halen inderdaad, nu de NPCs volgen een cyclus ja. Het spel gaat ook niet op jou wachten, er zijn bepaalde quests die timed zijn. Je gaat geen timer zien passeren, maar je gaat aan de hand van de informatie dat je krijgt wel moeten uitmaken hoelang ge hebt.

Je zit nog steeds in de "warm up" ook, na dat kom je in Rattay en wordt je volledig losgelaten over de wereld. Ik blijf het het een geweldig spel vinden, zeer onder de waarde geschat.

Ik ben nog steeds bezig met een HC playthrough, da's wel eens een toffe challenge.
Old 26-03-2020, 16:14   #116   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

kunde nu echt enkel op heel selecte momenten saven?

Want dat spel zit in de xbox gamepass, maar voor mij is dat tegenwoordig nogal moeilijk als ik niet elk moment kan saven.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2020, 16:23   #117   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Zolang je Schnaps hebt kan je op elk moment saven. Ofwel kan je een mod installeren.
Old 26-03-2020, 16:27   #118   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Quote:
Originally Posted by Divolinon View Post
Ofwel kan je een mod installeren.
Niet via gamepass.
Old 26-03-2020, 16:29   #119   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

snap niet dat de makers da ondertussen nog altijd nie als optie in't spel hebben gestoken

"save anywhere: x"

voor mensen die graag larpen achter hun scherm is da misschien wel immersive da ge 5 uur kwijt zijt door een domme beslissing maar ni iedereen heeft daar tijd voor

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 26-03-2020, 16:31   #120   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Stock up on Saviour Schnapps

Leer die zo snel mogelijk zelf maken.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools