![]() |
![]() |
#61 link |
Integrated Amplifier
|
Iedereen gaat weer denken dat Belgen enkel Frans klappen é.. Maar toch, cool dat hij er in zit!
Ik vond het een zeer fijne aflevering. Goed gelachen, toffe manier van aanpak allemaal. Enkel de Amerikaan en sommige mindere montage afwerking/effecten. Maar over het algemeen: Hoera, ze zijn terug!
![]() |
#63 link |
Resident Curmudgeon
|
Heb een trial account kunnen maken voor Prime via amazon.co.uk.
Denk wel niet dat ik effectief een Prime account ga kopen, ~€110/jaar enkel om Grand Tour te kunnen bekijken en dan zelfs nog niet eens kunnen downloaden is een beetje overkill.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 link |
Supercapitalist
|
Oej? de 2160P rips zijn er nog niet, dus nog ff wachten tot morgenvroeg.. maar het gaat toch niet de oude top gear tour op?
Blablabla we rijden met onze auto's door een jungle op zoek naar ding X met belachelijk opdracht Y? Met nog een dode celeb, en dan 10 minuten over supercars die we toch niet kunnen betalen? Dat het geen autoprogramma meer is, OK, maar vanaf serie 18/19/20 waren er gewoon een paar barslechte afleveringen. En dan al die fucking specials, dinges met ziekenwagens, de helft van die laatste seizoenen was gewoon bagger, zonder enige 'review' van wagens. Meer op de forward knop gedrukt dan wat anders, en dat heb ik een paar keer moeten doen in aflevering 1 van the grand tour |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 link |
Tleger waser
|
De cheap-car challenges behoren tot mijn favoriete eps wel. En een paar van de reis-specials ook wel. Top Gear is altijd wel meer entertainment met onnozele auto's geweest dan een car review show. De oude eps voelden imo vooral veel minder gescript aan. De latere seizoenen waren allemaal zo fake en geënsceneerd. Clarkson die zijn motor opblaast omdat hij een belachelijke turbo plaatst, vs een car-wash opblazen. Een wagen laten verdrinken in de zee vs een camping in brand steken. Meh.
Denk niet dat ze terug gaan keren naar dat oude. Mensen (en amazon) verwachten grote 'splosions. Maar 'kga het kanske geven. (tweede ep nog niet gezien tho)
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 link |
Resident Curmudgeon
|
Het was letterlijk dit, maar dan zonder het rijden met auto's.
I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out. Racing is life. Everything else is just waiting. Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else. Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 link |
O_o
|
Bwa, ik heb nog wel gelachen met de tweede aflevering. Dit heeft totaal niks meer met een autoprogramma te maken, maar Top Gear was altijd een entertainmentprogramma in de eerste plaats. Dat de focus voor één aflevering op humor ligt, vind ik prima, maar volgende keer hoop ik toch echt wel meer autogerelateerde dingen te mogen zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 link |
Integrated Amplifier
|
Er zijn redelijk wat cringe toestanden, ja. Volgens mij bepaalde zaken die er echt ingestoken zijn voor het Amerikaanse publiek?
En ik blijf erbij, de montage en de effecten van de show zijn van beduidend mindere kwaliteit als toen het op de BBC was. Veel zaken zien er cheaper uit. Bvb. veel gebruik van goedkope GOPro achtige camera's voor autoshots, flauwe effecten op overlay, etc etc... Heel het deel over Italië was zo mottig overgesatureerd: ![]() dat gras.
![]() |
#75 link |
Senior Member
|
Ik heb de eerste 3 afleveringen nu gezien en moet eerlijk zeggen dat ik niet overtuigd ben. Iets dat ik niet verwacht had feitelijk. Altijd grote fan geweest van Top Gear, maar de eerste afleveringen overtuigen me gewoon niet. Het studio gedeelte is gewpoon bleh. Die intro over de locatie doet mij totaal niets. Het "nieuws" gedeelte ook niet, het komt gewoon totaal niet in de buurt van the news op TG. Celebrities deeltje was al cringen in de eerste aflevering. The American...no thanks en de nieuwe track is maar wat saai. De films op zich zijn zeker niet verkeerd, vertrouwd leuk. Denk dat daar net het probleem ligt...Ze hebben zelf liggen verkondigen dat ze het concept hadden vernieuwd, maar verbeterd is het niet. Voor de 3 mannen zelf zal het rondtrekken met die tent wel heel leuk zijn. Maar het voegt weinig toe op dit moment.
En hoewel ik totaal geen fan was van de nieuwe Top Gear met Evans, vond ik Joey daar verdomd goed in feitelijk. Ik kijk echt uit naar het volgende seizoen met Joey minus evans. De 2 onderstaande clips waren gewoon goed. Joey zijn droge stijl past gewoon. Al de rest met Evans was gewoon pure cringe. Last edited by Metal; 08-12-2016 at 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 link |
Integrated Amplifier
|
Eigenlijk volledig mee akkoord. En ik had The Grand Tour eigenlijk heel graag heel leuk gevonden.
![]() |
#79 link |
Integrated Amplifier
|
Ha, inderdaad. I lolled. Toffe opdracht, leuke lollen en dat Porsche vs. BMW segment voelde ook nog eens aan als echt autojournalisme.
![]() |
#80 link |
Supercapitalist
|
O god, die celebrity braincrash zit er nog altijd in, fast forward door de laatste 4 afleveringen gegaan, de 4e was dan inderdaad nog de beste.
Nu weer 2 afleveringen special in de woesting met 3 buggys, pfft, wat een hoop weggesmeten geld voor Amazon. Van bijna alle wagens zijn er nieuwe versies beschikbaar, geen enkele review. Wel knap die 2160p rips, 21GB voor een uurke TV ![]() Last edited by Teki; 31-12-2016 at 17:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|