Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 03-09-2012, 21:08   #1041   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Wat Takeshi tijdloos noemt, klasseer ik als saai en ongeīnspireerd. Dit is tijdloos:

inb4: dat is geen auto.
Old 03-09-2012, 21:13   #1042   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Die nieuwe V40 zou ik benoemen als een 'cool bakske' maar de klasse die een Audi, BMW of Mercedes uitstraalt is wat weg.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2012, 21:18   #1043   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Potenza View Post
Wat Takeshi tijdloos noemt, klasseer ik als saai en ongeīnspireerd. Dit is tijdloos:

inb4: dat is geen auto.
Geef dan een goed voorbeeld, dit is klassevol en tijdloos.

Audi design verandert quasi nooit, bij elke reeks enkele subtiele verschillen die toch opvallen en design moderner en perfect maken.
Enkel de achterkant van een vijf of driedeurs blijft iets lelijks bij quasi elk standaard merk.
Old 03-09-2012, 21:28   #1044   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Unzip Attack View Post
Dat is uiteraard smaak... al kan je toch moeilijk beweren dat de concurrentie dan zo geweldig vanachter eruit ziet ?
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2012, 21:35   #1045   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Quote:
Originally Posted by Takeshi View Post
Ik vind de achterkant ongelofelijk mottig, kan er echt niets aan doen.
Argument is invalid, jij hebt een Audi gekozen als bedrijfswagen.
Meest.
Saaie.
Auto.
Ooit.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2012, 21:50   #1046   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

In een meer ingetogen design zitten vaak mooie details die het geheel mooi maken en klassevol.
Voor mij heeft die nieuwe V40 iets veel te schreeuwerig. Iets waar je mee toekomt in een schrale johnny-tent en waar je boven de 25 niet meer mee wegkomt.
Old 03-09-2012, 21:58   #1047   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Audi thanks, saai .... Voelt tenminste niet zo goedkoop and plastiek aan. Ik rij ermee dus de binnenkant moet me zinnen en sorry, heb het gehad met wagens die langs alle kanten beginnen te trillen en geluidjes maken. De S60 waarmee ik een testrit deed had er al last van en er stonden amper km's op.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2012, 22:01   #1048   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Door Volvo met een Citroen (of insert ander Frans brolmerk hier) te vergelijken ga je toch een stap te ver. Die mannen weten niet wanneer ze moeten stoppen met lijnen trekken.
Bij Volvo (en Zweeds design in het algemeen) is het eerder een kwestie van vorm-volgt-functie in een stijlvol pakket. Schreeuwerig is nu wel het laatste wat je zoiets kan noemen.

Quote:
Originally Posted by Awoujol View Post
Audi thanks, saai .... Voelt tenminste niet zo goedkoop and plastiek aan. Ik rij ermee dus de binnenkant moet me zinnen en sorry, heb het gehad met wagens die langs alle kanten beginnen te trillen en geluidjes maken. De S60 waarmee ik een testrit deed had er al last van en er stonden amper km's op.
Goedkoop & plastiek aanvoelen? Erh wat? Een Volvo is geen eerste generatie Ford Focus hé...
Takeshi had het over schreeuwerig, wel zo'n Audi dashboard, dāt voelt pas schreeuwerig aan. Maar in alle eerlijkheid is Audi daar niet alleen in, da's een ziekte waar de meeste merken last van hebben. Nog een knopje. En nog een schakelaartje. Nog één knopje. Enfin, nog ééntje.
Ik ben ook totaal geen fan van al die rode verlichting, ook iets waar Audi niet alleen in is, BMW doet dat ook en ik vind dat verschrikkelijk vervelend.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.

Last edited by DaHitch; 03-09-2012 at 22:05.
Old 03-09-2012, 22:01   #1049   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Boven: klassevol en fuctioneel
Onder: vergane jongensdroom om ooit racepiloot te worden
Old 03-09-2012, 22:02   #1050   link
Niels
Chav

Niels's Avatar

Leuke mijn>uw hier weer.
Niels is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2012, 22:03   #1051   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Quote:
Originally Posted by DaHitch View Post
Door Volvo met een Citroen (of insert ander Frans brolmerk hier) te vergelijken ga je toch een stap te ver. Die mannen weten niet wanneer ze moeten stoppen met lijnen trekken.
Bij Volvo (en Zweeds design in het algemeen) is het eerder een kwestie van vorm-volgt-functie in een stijlvol pakket. Schreeuwerig is nu wel het laatste wat je zoiets kan noemen.
Laat het duidelijk zijn dat niemand hier de Volvo als degelijke wagen in twijfel trekt. Ik vind enkel dat ze minder en minder de klassenwagen uitstralen.
Old 03-09-2012, 22:03   #1052   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Zou maar erg zijn dat ik volvo beter zou smaken en dan een Audi zou kopen. Interieur van Volvo zint me gewoon niet, that's all.
Old 03-09-2012, 22:04   #1053   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Laat het duidelijk zijn dat niemand hier de Volvo als degelijke wagen in twijfel trekt. Ik vind enkel dat ze minder en minder de klassenwagen uitstralen.
Ze proberen gewoon een steeds jonger imago aan te meten om van hun oubollig vierkante dozen imago af te geraken, alleen gaan ze er soms nogal wat ver mee in hun lijnen.
Old 03-09-2012, 22:06   #1054   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Nieuwe A3 interieur spreekt mij ook wel aan.
Old 03-09-2012, 22:08   #1055   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

I think I'm gonna puke.

Zei je daarnet niks over vergane jongensdroom om ooit racepiloot te worden?

Old 03-09-2012, 22:09   #1056   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

ben precies ook niet overtuigd, de verluchting int midden lijkt op twee grote ogen
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 03-09-2012, 22:10   #1057   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Wat is daar race aan?
Bij de V40 kan je precies Tyrian spelen op het instrumentenpaneel. Wat is dat rode vlameffect?
Old 03-09-2012, 22:15   #1058   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Quote:

Nieuwe A3 interieur spreekt mij ook wel aan.
En ik die dacht dat homo's smaak een stijl hadden.
Old 03-09-2012, 22:17   #1059   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

A3 nooit mooi gevonden vanbinnen. Vorige was een Golf en de nieuwe is maar wat wannabe audi
Old 03-09-2012, 22:22   #1060   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Het is ook de Audi die zich richt op jonge mensen, A4 interieur heeft uiteraard veel meer klasse.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules