Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 11-09-2014, 21:09   #3381   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Heb jij kinderen ecko?
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2014, 21:31   #3382   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Zou dat een verschil maken?
Old 11-09-2014, 21:47   #3383   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

(moet wel mee zijn met de forum memes he)
Old 11-09-2014, 21:48   #3384   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Ik kijk uit naar de dag dat Apple knuffels gaat maken voor klein mannen.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2014, 21:53   #3385   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Ik kijk uit naar de dag dat Apple knuffels gaat maken voor klein mannen.
iBear, 15cm groot en ge kunt het knuffelen wadafak! €350 kthxpls.
Old 11-09-2014, 22:01   #3386   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post
Verschil met 13 jaar geleden is wel dat internet een pakske meer ingeburgerd is, met als resultaat dat mensen wat meer beseffen welke technologie er allemaal bestaat en wat er mee mogelijk is, en waarvoor je het kan gebruiken. Ze worden alsmaar minder makkelijk omvergeblazen door gadgets die geen/niet direct meerwaarde hebben. We weten bv. ook dat Apple ons destijds (2001 btw, en later 2007) wegblies met innoverend materiaal (respectievelijk de iPod en iPhone). Zeg mij eens wat zo innoverend is aan die apple watch? Als je apple pay aanhaalt is dat 1) niet innoverend als je ziet dat er al een tijd apps bestaan die betalen via smartphone mogelijk maken, ze skippen met hun watch mss 1 stap, en 2) na hun iCloud debacle lachen de mensen ze eerder uit dan dat ze die "innovatie" toejuichen.
Die Apple Watch is gewoon Apple z'n interpretatie van een horloge. Ik weet niet wat het probleem is? Het wordt ook voorgesteld als een mode item met technologie. Een iets persoonlijker item. En ze zetten zwaar in op fitness met aangepaste apps, communicatie en Apple Pay. Andere phones hebben ook NFC, maar Apple heeft met partners samengezeten en met wat geld gesmeten zodat het digitaal betalen tenminste in de praktijk kan worden gebracht via een uniform systeem waar iedereen achter staat.

Dat is toch zo met iTunes en de iPod ook? Ze hebben ervoor gezorgd dat er genoeg content op stond zodat het tenminste interessant werd om muziek aan te schaffen en het product cool deruit ziet en makkelijk te gebruiken is.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2014, 22:55   #3387   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

jama appel dee alsof ze muziek hadden uitgevonden
Old 11-09-2014, 23:07   #3388   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Quote:
Originally Posted by ]as]e View Post
Ale hoe bien is't weer niet, ik lig hier op de laptop, gsm aant opladen in mijn speakers, khoor smske afgaan, onmiddelijk notificatie op mijn osx, kan direct snel antwoorden via macbook, dan ga ik gaan schijten, gsm mee, naadloos overgaan in gesprek

Ik wil zeggen, ge kunt da allemaal wel proberen met whatsapp, maar dan hebt ge geen client op uw laptop. Ge kunt facebook gebruiken maar dan moet je die tab openen op uw browser. Je kunt skype gebruiken maar die heeft niet iedereen constant op staan op zijn gsm.

Gewoon een doordeweeks bewijske hoe zalig da ecosysteem is.
Google heeft sms-ondersteuning recent eruit gesmeten, maar op het versturen van sms via je mac na dan, is dat toch exact wat Hangouts doet?
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2014, 23:39   #3389   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

naadloos overgaan in sms gesprek of voice? anders klinkt het niet veel indrukwekkender dan bv MightyText
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2014, 23:58   #3390   link
silence
Senior Member

https://www.apple.com/ios/whats-new/continuity/
silence is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 07:11   #3391   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sepulfly View Post
Google heeft sms-ondersteuning recent eruit gesmeten, maar op het versturen van sms via je mac na dan, is dat toch exact wat Hangouts doet?
Ge geeft hier juist de 2 belangrijkste redenen aan die het verschil maken waarom het zo fantastisch werkt.
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 08:41   #3392   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Jasje wilde ook is mee mij bellen as ge kakt
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 09:00   #3393   link
Horla
Senior Member

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
En ze zetten zwaar in op fitness met aangepaste apps, communicatie en Apple Pay.
Dat iedereen dit zegt snap ik toch niet. Ik heb zelf een polar V800. Ingebouwde GPS, waterdicht en kan een maand op batterij als je de gps niet veel gebruikt.

Niet omdat het een ingebouwde hartslagmeter heeft, dat het geschikt is voor sport. Hoeveel vrouwen zie je niet lopen met een iphone in een hoesje? Die hebben allemaal een spanbroek aan waar zo'n telefoon niet in past dus nu gaan ze met de iPhone aan de arm en een horloge aan de pols lopen?
Horla is online now   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 09:43   #3394   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Dat iedereen dit zegt snap ik toch niet. Ik heb zelf een polar V800. Ingebouwde GPS, waterdicht en kan een maand op batterij als je de gps niet veel gebruikt.

Niet omdat het een ingebouwde hartslagmeter heeft, dat het geschikt is voor sport. Hoeveel vrouwen zie je niet lopen met een iphone in een hoesje? Die hebben allemaal een spanbroek aan waar zo'n telefoon niet in past dus nu gaan ze met de iPhone aan de arm en een horloge aan de pols lopen?
Indeed.

Fkes op ne treadmill gaan staan met €1000 materiaal in uw poten? Yeah right. Er bestaan alternatieven van €15 in de Decathlon die exact hetzelfde kunnen op dat vlak, en niet afhankelijk zijn van uw gsm.
Old 12-09-2014, 09:50   #3395   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Maar het is wel plezant om alles op één platform te hebben dat ge sowieso overal mee hebt, en alles naadloos synct met andere platformen.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 10:00   #3396   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Maar het is wel plezant om alles op één platform te hebben dat ge sowieso overal mee hebt, en alles naadloos synct met andere platformen.
Das nie meer sporten eh jongens. Maar goed, hoort bij de huidige cultuur van "look at me, I'm doing shit!" verzekerst.
Old 12-09-2014, 11:00   #3397   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Ah dus mijn mokke moet nen mp3-speler gaan kopen als ze 4 keer per week 20km loopt met haren 5C rond haar bovenarm?
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 11:06   #3398   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Quote:
Ge geeft hier juist de 2 belangrijkste redenen aan die het verschil maken waarom het zo fantastisch werkt.
Want eenzijdig functionaliteit weerhouden van hun gebruikers zou apple nooit doen?
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.

Last edited by Sepulfly; 12-09-2014 at 11:10.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 12-09-2014, 11:08   #3399   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Ah dus mijn mokke moet nen mp3-speler gaan kopen als ze 4 keer per week 20km loopt met haren 5C rond haar bovenarm?
Nee, ik heb het over het feit dat ze zich richten op sport met hun Apple Watch, hetgeen €350 kost, én waarvoor je minstens de iPhone 6 nodig hebt van €699 (5, 5c en 5s werken er blijkbaar nie mee), dus, investering van minstens €1049 om uw hartslag te zien en uw stappen te tellen met uw bling bling stappentellerke op de loopbad... Dáár had ik het op.
Old 12-09-2014, 11:11   #3400   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Quote:
Originally Posted by silence View Post
* zowat alle boeken van Donald Norman, heeft zelf een verklaring waarom je zo een hekel hebt aan Apple.
Quote:
We're very careful about the technologies we bring to our products. Just because there's a new technology doesn't mean you should put it in your product. Just because our competitors have put it in their product – because they need something to compete with us, because they're losing on everything else – doesn't mean we should put it in the product.
Arrogant, hypocriet, leugenachtig. Dat kan ook wel een verklaring zijn.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules