Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 28-05-2018, 13:45   #201   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Scam blijft maar duren lol

https://mmopulse.com/news/star-citiz...0-just-to-view
DM is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2018, 14:22   #202   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Bestaat dat spel nog? En is dat nu al uit?

Krijg daar af en toe mail van, die dan rechtstreeks naar de prullenbak gaat. Voor de rest jren geleden eens een gameplaydemo gespeeld die me totaal niet beviel (Elite was toen wl al uit, en speelde x-keer beter). Dus ... wat is de huidige status?

Vind het wel nog altijd jammer. Wing Commander was zo verdomd zalig. Ze hadden er al drie kunnen releasen, met uitbreidingen en DLC, op die tijd.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2018, 14:37   #203   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
ze verbergen het dus zelfs niet meer dat het criminelen zijn
Old 29-05-2018, 10:22   #204   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

tis alpha 3.0 ofzo dacht ek

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 18-06-2018, 19:59   #205   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Bestaat dat spel nog? En is dat nu al uit?

Krijg daar af en toe mail van, die dan rechtstreeks naar de prullenbak gaat. Voor de rest jren geleden eens een gameplaydemo gespeeld die me totaal niet beviel (Elite was toen wl al uit, en speelde x-keer beter). Dus ... wat is de huidige status?

Vind het wel nog altijd jammer. Wing Commander was zo verdomd zalig. Ze hadden er al drie kunnen releasen, met uitbreidingen en DLC, op die tijd.
Men heeft een compleet onrealistisch concept bedacht (fps + space sim + mmo + eindeloze features) en gebruiken de foute engine. Het werkt dus langs geen kanten, en daarom heeft men maar besloten om hun whales eindeloos uit te persen met belofte na belofte tot den boel failliet gaat.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 18-06-2018, 20:06   #206   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Het beste aan zo'n game is hoe kwaad het zelfverklaarde gamekenners a la CSM maakt.
Old 18-06-2018, 20:27   #207   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Hou uw woede over alweer een Rode Duivels overwinning eens binnen de gepaste threads, Rooz.
Old 19-06-2018, 09:35   #208   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Je blijft het wel nauwgezet opvolgen CSM. Kudos!

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Old 19-06-2018, 15:07   #209   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Nah, niet echt. Vroeger las ik wel eens de Something Awful thread er over, maar dat is ook al een poos geleden. Maar ik veronderstel niet dat er ondertussen veel veranderd is. Wel chapeau dat Roberts nog altijd niet failliet is gedraaid.
Old 25-08-2018, 13:56   #210   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Free trial voor wie goesting heeft.

Die clip is wel ok.

https://www.rockpapershotgun.com/201...l-weekend-now/
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 26-12-2018, 21:38   #211   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Goed nieuws!
Quote:
Today, Chris Roberts, creator of the Star Citizen game project, announced that his organization has secured $46 million in private investment. Along with that announcement comes a release window for his team’s single-player game. Squadron 42 is now expected to be released in the summer of 2020, more than eight years after its original Kickstarter campaign.

https://www.polygon.com/2018/12/20/1...player-release
Der was blijkbaar niet genoeg geld, maar nu met een luttele 50 miljoen extra dus wel. Binnen afzienbare tijd eindelijk uit (nog eens twee jaar en alleen de single player)!
Old 26-12-2018, 21:39   #212   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Lach u ook een kriek met foip:

https://boingboing-net.cdn.ampprojec...rifying-f.html
Old 26-12-2018, 21:46   #213   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Goed nieuws!

Der was blijkbaar niet genoeg geld, maar nu met een luttele 50 miljoen extra dus wel. Binnen afzienbare tijd eindelijk uit (nog eens twee jaar en alleen de single player)!
dus wat, ze zitten al rond de 250 miljoen aan "budget"?

geen scam btw

Quote:
what the fuck
Old 27-12-2018, 00:34   #214   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Kemmet onlangs gespeeld in de laatste patch, kmoet zeggen, er is een product.
Loopt verrassend vlot, alles is afgewerkt gelijk zot en tis gewoon 100% immersion space sim ten top. (en wa ne soundtrack)

Ge kunt in een ruimte station spawnen, een schip pakken en warp driven naar een planeet, daar wa missies doen, een miner kopen en wa gaan minen, all, tis in betere staat dan sommige mensen denken, denk ik. (en dat zonder loading sreens)

Dat is het dan ook, als ze alles wat ze beloofd hebben willen afwerken zonder bugs tot op het niveau dat ze het nu gedaan hebben dan zijn ze binnen 10 jaar nog bezig. 250miljoen zal niet voldoende zijn op deze manier.

Ahja, hij stelt toch maar even 475 mensen te werk h, hij kon er ook mee gaan lopen ?
Old 27-12-2018, 07:56   #215   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Hoe diep gaat Chris Roberts in mijn zakken zitten als ik dat ook eens wil proberen?
Bourgi is offline   Reply With Quote
Old 27-12-2018, 15:19   #216   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Quote:
Hahaha, holy shit
Ik moet wel zeggen, op basis van enkel een webcam trackt/mapt het toch wel beter dan verwacht.
Old 28-12-2018, 11:02   #217   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bourgi View Post
Hoe diep gaat Chris Roberts in mijn zakken zitten als ik dat ook eens wil proberen?
kwil u mijn reference code doorgeven als je een instappakket wilt doen, das denk ik een 20, last time i checked.

Fidoh vond het te lang

Old 28-12-2018, 13:15   #218   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Gewoon wachten op een f2p weekend.
Old 04-01-2019, 10:04   #219   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Kemmet onlangs gespeeld in de laatste patch, kmoet zeggen, er is een product.
Loopt verrassend vlot, alles is afgewerkt gelijk zot en tis gewoon 100% immersion space sim ten top. (en wa ne soundtrack)

Ge kunt in een ruimte station spawnen, een schip pakken en warp driven naar een planeet, daar wa missies doen, een miner kopen en wa gaan minen, all, tis in betere staat dan sommige mensen denken, denk ik. (en dat zonder loading sreens)

Dat is het dan ook, als ze alles wat ze beloofd hebben willen afwerken zonder bugs tot op het niveau dat ze het nu gedaan hebben dan zijn ze binnen 10 jaar nog bezig. 250miljoen zal niet voldoende zijn op deze manier.

Ahja, hij stelt toch maar even 475 mensen te werk h, hij kon er ook mee gaan lopen ?
En zit er ook een leuke game in verscholen?

Of is het nog altijd schijteboring zoals in die Eurogamer review vorig jaar:
Quote:
As it stands, at major milestone alpha 3.0, Star Citizen does not convince as a game. But as a picture-postcard-maker - as a demonstration of technology - it's virtually peerless. Standing on top of a canyon on a dusty, windswept planet, looking up at the suns and moons in the sky and knowing you can fly up to them is hair-raisingly cool.

...

But once you've seen the eye-popping sights, once you've flown down from space onto a planet and then back up again - once you've seen the beautiful Blade Runner hubs with their rebellious posters on murky walls and flickering neon lights - there's little to do. You can buy fancy-looking guns, you can even buy a great big railgun, which charges up and then very satisfyingly unloads, but there's nothing to kill.

...

There are a handful of missions to run, but they're tepid and boring. One, for instance, is an off-the-books private investigation which, admirably, can go either way depending on the evidence you find. You are to search an eerily quiet, abandoned comms station to get to the truth. It sounds OK, doesn't it? But there's no excitement, just a few computer terminals and panels to interact with. No threat, no danger, just a mission to solve an insurance claim of all things. Then it bugged and I couldn't complete it as intended. It was all so typically Star Citizen.

...

Star Citizen remains a tantalising prospect, and a controversial one. Perhaps the solutions I am after are right around the corner, mere moments away. Perhaps the core is inches from completion and content will soon be piped in willy-nilly and with joyous abandon, and the dream realised. Or perhaps we will be here a year from now, still stewing over the same issues. I, like many others, was led to believe alpha 3.0 would be the turning point, but what I see is an ever-growing mountain to climb, and my hope wanes.

https://www.eurogamer.net/articles/2...-3-impressions
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules