Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 08-12-2017, 00:53   #1261   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

wel zotjes dat XQC in de starting lineup van dallas (ofte envyus) staat momenteel, had dat nie direcht verwacht eigenlijk, is toch wel ene die gewoon via de ladder en twitch naar boven is gekomen. beetje ironisch dat alles nu op mlg tv te doen is

either way good shit
Old 08-12-2017, 00:57   #1262   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik heb nog altijd problemen om de teams te linken met hun nieuwe franchises trouwens

sommige bestaan al een tijd zoals dallas fuel aka envyus maar dan de outlaws is een volledig nieuw team (en is eigenlijk gewoon optic gaming). bleh. het concept op zich is cool maar ik had liever gewoon de endemic namen gehouden zoals bij de andere e-sports, geen idee waarom we zoals andere traditionele sports zouden moeten zijn. ze hebben dat ooit al eens geprobeerd met counterstrike source en dat was een ramp

ik kan mij veel beter engagen met envyus, optic, lunatic hai, cloud 9, etc dan "insert random stad en team naam hier"

Last edited by Ferrex; 08-12-2017 at 01:01.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2017, 06:07   #1263   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

True, als teams beter verdeeld waren over de wereld misschien... Maar nu het de grote USA show is, mja...
Old 08-12-2017, 17:23   #1264   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Om nog te zwijgen van "ons" Europees team dat gewoon de twee beste Koreaanse teams naast Lunatic Hai kocht... En dan niet eens kan winnen.

Nu goed, in feite de resultaten van matches tot dusver hypen mij wel nog extra voor het echte begin van OWL, ik bedoel maar London verwachtte zowat iedereen minstens in top 3 en verliezen eerste match, Dallas was enige niet full Korean team dat door sommigen in top 3 geplaatst werd, hadden toch ook moeite tegen Houston... Lijkt mij dat niveau van teams veel dichter bij elkaar ligt dan op voorhand werd gedacht, kan alleen maar helpen om er boeiende competitie van te maken.
Old 08-12-2017, 18:12   #1265   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Fuel vs Outlaws aan't kijken... Dat begin op Dorado jezus, Linkzr wat een Laninmal! Die stick op Taimou zijn Widow, godlike.

/edit: Spree maar één map gespeeld, maar was dik in orde, Eichenwalde winnen tegen originele Envyus, niet slecht, juist jammer dat z'n Zarya niet eens nodig was.

Last edited by oblo; 08-12-2017 at 19:22.
oblo is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2017, 00:38   #1266   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Birdring & Rascal, toch nog altijd mijn favoriet DPS duo.
Old 09-12-2017, 19:31   #1267   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Vandaag kan ik m'n monoloog op een fatsoenlijk uur houden! LA derby al met full hold eerste map voor Valiant begonnen, spicy.
Old 09-12-2017, 21:12   #1268   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Logix mag nog eens Traceren, toch direct map win tegen Fuel, nice!

/edit: all downhill from there though.

Last edited by oblo; 09-12-2017 at 22:07.
Old 09-12-2017, 23:57   #1269   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ok, conclusie van pre-season lijkt me dus dat Koreaanse Koreanen, beste Koreanen zijn.
Old 23-12-2017, 22:32   #1270   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

geen schrik, tegen dat de season zelf begonnen is zult ge niet moeten monologen maar de pre-season in elke esport is voor mij altijd redelijk tam. tis hier specifiek misschien een beetje hype omdat tussen al die teams wel wat favorieten zitten die voor de eerste keer op't grote toneel spelen (ofte bekende streamers ofte upcoming powerhouses uit de koreas of de VS, de twee beste regionen) en de interactie met al established comp namen maar voor de rest is er niet echt iets om te vechten, tis vooral exhibition

de moment dat owl zelf in actie schiet, daar ben ik wel hype voor. de kans dat er koreanen gaan winnen is nog altijd astronomisch hoog, valt gewoon af te wachten of het voor een koreaanse franchise is of niet. maar sowieso gaan de games meer opleveren nu de talent meer condensed is in aangeduide franchises ipv losse endemic esport teams over heel de wereld
Old 24-12-2017, 01:00   #1271   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Kinda related, kerstcadeau van die van ons net al gekregen...

Wa een waifu!
Old 24-12-2017, 01:02   #1272   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kben jaloers

smeerlap
Old 24-12-2017, 20:13   #1273   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

noice.
Droggy is offline   Reply With Quote
Old 25-12-2017, 10:45   #1274   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

https://www.twitch.tv/videos/212230272?t=09h21m10s
Old 25-12-2017, 13:51   #1275   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Jeff come back pls

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 25-12-2017, 21:58   #1276   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

lal.
Old 09-01-2018, 17:33   #1277   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Every Overwatch League match is coming to Twitch

https://blog.twitch.tv/every-overwat...h-7dce3cf2b875

OWL skins zouden overigens vandaag uitkomen... Morgen begint boeltje.

/edit: gratis ene skin is nu te krijgen, meer is behoorlijk duur, maar hey centen gaan wel naar de teams, dus zal op zat moment nog wel eens plooien voor paar. Zijn blijkbaar teamsprays ook, gratis, tof.

Last edited by oblo; 09-01-2018 at 20:25. Reason: Reasons.
Old 10-01-2018, 09:56   #1278   link
Droggy
Senior Member

Droggy's Avatar

Dat van die uitzendingen op twitch vind ik wel goed nieuws. Hoewel gisteren stond de channel toevallig op tijdens de voorbesprekingen en had ik toch wel veel last van schokken.
Old 10-01-2018, 12:23   #1279   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

twitch infrastructuur is de laatste dagen serieus aan't rammelen, beetje slecht moment idd
Old 10-01-2018, 17:31   #1280   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ja, in feite had pre-season wel beste beeldkwaliteit dat ik ooit gezien heb qua pro Overwatch en dat was niet op Twitch en gezien ik toch amper live zal kunnen kijken maakt chat ook al niet veel uit, maar toch, voor viewership van OWL lijkt Twitch me sowieso wel beste keuze.

Ter info: hier kan je nog extra 100 tokens voor gratis mee krijgen, tenminste als je "in good standing" bent bij Blizzard.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules