Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 18-02-2013, 22:48   #2081   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Tweede keyboard layout configureren, switchen tussen default (qwerty) en tweede layout (azerty): ALT + SHIFT
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2013, 23:57   #2082   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by tknomel View Post
een text file maken op uw desktop met vreemde tekens in en dan altijd copy pasten.

lol.
Was vroeger altijd mijn tussenoplossing =)

@ Pleun: eens testen, merci!

Alsook: blijkt dat bookmarks die ik in Google Chrome op mijn Windows-partitie heb gemaakt, ook op mijn Mac OS X-partitie komen. Awesomesauce.

Muziek zet ik best in mijn Library op de OS X-partitie, en laad ik van op die partitie in op Windows, I guess?
Standaard kopieert Windows namelijk die muziek dacht ik niet naar een Library-map zoals OS X dat wel doet, daarmee.
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2013, 05:38   #2083   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

What about de letter ingedrukt houden tot er een popup komt? Werkt wel niet in alle Apps.
Talos is online now   Reply With Quote
Old 19-02-2013, 06:31   #2084   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Alsook: blijkt dat bookmarks die ik in Google Chrome op mijn Windows-partitie heb gemaakt, ook op mijn Mac OS X-partitie komen. Awesomesauce.
Is dat niet gewoon Google Browser Sync ? Op elke PC waar je inlogt met je (gmail) account in Chrome zal je je bookmark en settings beschikbaar hebben.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-2013, 07:23   #2085   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Erik701 View Post
Is dat niet gewoon Google Browser Sync ? Op elke PC waar je inlogt met je (gmail) account in Chrome zal je je bookmark en settings beschikbaar hebben.
Ah =) woops.

Zijn nochtans niet dezelfde bookmarks als op mijn andere pc, waarop ik ook Chrome gebruik en ingelogd sta...
Old 22-02-2013, 07:25   #2087   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Zijn er hier met een iPad mini? Welke cover/hoesje gebruiken jullie?

Zonder vind ik het een veel te fragiel ding.. ben een iPad 1 met zo'n iPad Cover van Apple gewoon.. en dat ding is dan veel makkelijker vast te nemen, en moet je het niet altijd even voorzichtig neerleggen.
Maar zo'n cover is er blijkbaar niet voor de iPad mini..
Van third party leveranciers vind ik wel oerlelijke backcovers.. maar daar is dan weer zoveel keuze tussen.

Dus.. diegene met een iPad mini.. wat hebben jullie en zijn jullie er tevreden over?
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2013, 08:49   #2088   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Ik heb er eentje op amazon besteld, 7 dollar ofzo ?

http://www.ebay.com.au/itm/ws/eBayIS...E:L:OC:IE:3160

Dat doet wat het moet doen, maar heb niet de indruk dat het het scherm goed beschermt (bvb zo eentje waar je hem kan inschuiven is daar beter voor denk ik).
Heb er wel zo'n cover op laten steken voor het scherm en dat is goed genoeg.

Handig om bvb een film te bekijken op dat ding
DM is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2013, 09:16   #2089   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Nice. Een schoon toestel kopen en er dan een lelijke cover rond doen. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen covers/cases gebruiken. Krassen ofzo willen toch enkel zeggen dat het toestel goed is en veel gebruikt wordt?
Talos is online now   Reply With Quote
Old 22-02-2013, 09:46   #2090   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Nice. Een schoon toestel kopen en er dan een lelijke cover rond doen. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen covers/cases gebruiken. Krassen ofzo willen toch enkel zeggen dat het toestel goed is en veel gebruikt wordt?
Ik kan me enkel bedenken dat mensen het toestel later willen doorverkopen, wat ik goed vind, want ik koop meestal dergelijke dingen sowieso tweedehands.

Zelf zou ik dat nooit doen, ik volg je daar volledig in. Enkel op mijn DS'en heb ik een beschermfolie gekletst.
Old 22-02-2013, 10:28   #2091   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Krassen op de achterkant kan mij weinig schelen... maar zo'n ipad mini vastpakken.. dat ding glipt gewoon makkelijk uit uw handen vind ik...
Ik vind het veel comfortabeler om een ipad vast te nemen als er zo'n ipad case rond is... en ik vind dat niet lelijker daardoor hoor.

Ik heb ook liever een cover die ik op het scherm doe als ik het niet gebruik dan zo'n irritante screenprotector. Veel fijner om dat te touchscreen te bedienen zonder zo'n protector vind ik.

Last edited by Lacroix; 22-02-2013 at 12:38. Reason: typo
Old 22-02-2013, 11:01   #2092   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
't Is dat, dat ding is zo licht en dun dat het makkelijk is om te laten vallen.

En zo'n cover bedekt de achterkant, big fucking deal.
'Oh nee, mensen kunnen dat Apple logo ni zien '
DM is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2013, 11:10   #2093   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Gelukkig zitten er altijd stickers bij, bij zo'n Apple aankoop!

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 22-02-2013, 12:27   #2094   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
Krassen op de achterkant kan mij weinig schelen... maar zo'n ipad mini vastpakken.. dat ding glipt gewoon makkelijk uit uw handen vind ik...
Ik vind het veel comfortabelen om een ipad vast te nemen als er zo'n ipad case rond is... en ik vind dat niet lelijker daardoor hoor.

Ik heb ook liever een cover die ik op het scherm doe als ik het niet gebruik dan zo'n irritante screenprotector. Veel fijner om dat te touchscreen te bedienen zonder zo'n protector vind ik.
Jep, hetzelfde met mijn iPhone. Zit siliconen case van Belkin rond, precies omdat die dan onmogelijk uit mijn handen kan glippen (of van eender welk ander oppervlak kan schuiven), terwijl dat zonder case continu de neiging heeft het wel te doen.
Old 22-02-2013, 18:40   #2095   link
tknomel
<insert lachband>

tknomel's Avatar

had hier voor mn gewone iPad een Pad & Quill case, maar die is helaas gestorven. beginnen scheuren op de naad. heeft ongeveer een klein jaar dienst gedaan. toffe case en ze hebben hem ook voor de mini.

heb sinds deze middag een moshi versacover gekocht, lijkt wat op de apple smartcase, maar plooit net iets anders. tof ding en gaat goed van pas komen.

die covers zijn idd meestal wel wat bulky maar vind dat wel handig, zonder cover voelt dat zo fragiel aan. zeker mn ipad, dat steekt dan tussen kaften, mappen en wat nog in mn kabas. iphone gaat ook regelmatig tegen de grond, zonder cover zou dat spel al een paar keer gebarsten zijn.

op mn iphone hangt trouwens een incipio ngp, beste cover ooit.
tknomel is offline   Reply With Quote
Old 23-02-2013, 11:49   #2096   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Heb uiteindelijk iets van Belkin besteld: link.
Old 25-02-2013, 01:21   #2097   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Mensen die gaan fietsen/lopen met iPhone? Wil mij zo een hoesje kopen om aan arm vast te maken om te joggen, maar ben er nog niet aan uit welke ik wil. Zit ook geweldig veel prijsverschil tussen alles.

Gisteren in Apple Storen in Amsterdam de InCase Sports Armband Pro zien liggen, maar 40 EUR voor zoiets vind ik nogal aan de prijzige kant.

Iemand ervaring/aanrader?
Old 25-02-2013, 06:56   #2098   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Ik heb mij zo iets gekocht op dealextreme, 3 euro.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2013, 07:51   #2099   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Voor de iPhone 4/4S:
http://debestewinkel.be/accessoires/...t-armband.html

Zelf nog niet gebruikt.
Webshop van "mijn neef".
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2013, 16:52   #2100   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
Ik heb mij zo iets gekocht op dealextreme, 3 euro.
Leet, repped! Eens checken eens ik terug in Belgie ben.

En omdat ik een tamme kloot ben: shippen die elk bedrag gratis naar Belgie (omdat ik hier zie staan "Free shipping to Italy", maar dat lijkt mij nogal straf op items van maar 4.50 USD? )
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules