Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 02-09-2018, 16:58   #12761   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Dark, een duitse versie van stranger things, aan het bekijken. Na 2 afleveringen toch al zin in meer.

De vergelijking maak ik omdat het ook gaat om een klein stadje naast een grote nucleaire site met veel geheimhouding en omdat er een vleugje jaren 80 in zit.
Ik vond die serie ook wel goed!
Old 03-09-2018, 09:00   #12762   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Ik twijfel nog altijd of ik die nu goed vond of niet. Sommige dingen zijn te dwaas of te amateuristisch. De manier waarop Mikkel in het verleden geraakt is gewoon te onnozel. Beetje spijtig dan dat daar hangt de rest van de serie vanaf hangt. Ook de eindaflevering is maar raar en maakt van de serie plots iets episch/fantastisch, met de strijd tussen goed en kwaad. Ik weet niet of dat nu echt moest.

Maar voor sfeer en familieintriges krijgt het wel punten.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2018, 14:15   #12763   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

La Casa de Papel, S2 begonnen

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2018, 09:54   #12764   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Next... hmm. Sherlock?

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 13-09-2018, 10:49   #12765   link
ToVoT
...

Als ge Sherlock nog ni gezien hebt, zeker doen!
Ik vond Good Girls op NF ook wel goe eigelijk.
ToVoT is offline   Reply With Quote
Old 14-09-2018, 08:21   #12766   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Casa del Papel uitgekeken. S2 (oftwel S1 part2) was wat minder, mede omdat het allemaal wat ongeloofwaardiger werd. Vraag me af of ze me in S3 nog gaan kunnen boeien.

Wild wild country uitgekeken. Zotte shit. Zeker die eerste 3-4 aflevering gaat het in een serieus crescendo.

Disenchantment begonnen, maar halfweg e2 gestopt. De grappen overstijgen het niveau van de laatste seizoenen Simpsons helaas niet. Was nochtans wel veelbelovend.

Ozark S2 dan maar opgezet. Gaat gewoon verder op hoog niveau. Eerste aflevering was fantastisch. 2e iets minder. Dat bezoek bij die gangster en vroegere kameraad van Buddy kwam nogal nep en geforceerd over. Wel zeer cool is dat er een politiek sausje over wordt gegoten a la House of Cards. Vanavond verder bingen.
Old 14-09-2018, 08:31   #12767   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Casa del Papel uitgekeken. S2 (oftwel S1 part2) was wat minder, mede omdat het allemaal wat ongeloofwaardiger werd. Vraag me af of ze me in S3 nog gaan kunnen boeien.
Vond ik ook.. het einde was ook nogal gerushed vond ik. Opeens ging het heel snel (en niet allemaal even geloofwaardig).

En tiens.. had nu wel gedacht dat het daar zou eindigen, maar er komt dus nog een seizoen?
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2018, 23:50   #12768   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ik zit een beetje door mijn series (wekelijkse afleveringen van Better Call Saul en Explained zijn niet genoeg ) en ben dan maar Atypical beginnen zien op Netflix. Ik was aangenaam verrast: het is een fijne comedy serie en het gegeven dat het hoofdpersonage autisme heeft is vaak een bron van humor en eigenlijk nooit irritant/melig.
Old 19-09-2018, 05:40   #12769   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

American Vandal s2 uitgezien. Nice.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 19-09-2018, 06:26   #12770   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Mayans MC is nu ook begonnen (sons of anarchy spinoff)
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 20-09-2018, 06:41   #12771   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

Bijna door S1 van Once Upon a time, leuke serie, direct beginnen aan de volgende seizoenen
Old 20-09-2018, 06:43   #12772   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

zijt ge aant lacteren vantham
Old 21-09-2018, 06:26   #12773   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Wynonna Earp eens beginnen zien. Vond het nog best fijn, maar mijn verwachtingen waren niet al te hoog. Best leuk geacteerd, en ik hou wel van die Canadese humor...
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 08:20   #12774   link
Xefox
IggaR

Xefox's Avatar

Quote:
Originally Posted by Archangelus View Post
Ik zit een beetje door mijn series (wekelijkse afleveringen van Better Call Saul en Explained zijn niet genoeg ) en ben dan maar Atypical beginnen zien op Netflix. Ik was aangenaam verrast: het is een fijne comedy serie en het gegeven dat het hoofdpersonage autisme heeft is vaak een bron van humor en eigenlijk nooit irritant/melig.
Heb die tijdens een gelijkaardige situatie ontdekt bij seizoen 1 en net seizoen 2 er doorgedraaid op 3 avonden.
Vind het een zeer vlotte serie.
Xefox is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules