Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 03-02-2017, 13:15   #3881   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Ik weet niet, ik heb eens football manager met die steam controller gespeeld en ik heb toch liever een muis.
Old 03-03-2017, 21:04   #3882   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Mijn nieuwe Nintendo home console!

De realiteit van leven met een gamende verloofde en één TV vanaf de intro in die grot gepasseerd was:

En omdat maar één launchgame echt niet lukt voor mij:

Download in tabletop mode, leek mij aan fatsoenlijke snelheid te gaan, toch bijna gyg eens geïnstalleerd, cava. Doet dat blijkbaar uit zichzelf op SD-kaart als er eentje in zit, misschien dat er ergens optie voor is, dunno, vroeg het in alle geval niet expliciet. Screenshot heb ik via Switch FB share gedoe.

Last edited by oblo; 03-03-2017 at 22:08. Reason: Fast.
oblo is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2017, 00:12   #3883   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Heb Fast RMX ook op de rader staan, stiekem droom ik van een gloednieuw F-Zero op dit ding.
Hoe zit het eigenlijk met Bomberman, uit op launch, maar dan wel enkel digitaal ofwa?
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2017, 08:21   #3884   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Ik geloof dat het eigenlijk fysiek ook uit zou moeten zijn, maar om één of andere reden krijgen we het pas binnen maandje ofzo binnen...
Old 04-03-2017, 09:05   #3885   link
Bonbon
Senior Member

Bonbon's Avatar

ps2 + guitar hero 2 met gitaar

ideaal voor mee te nemen op weekendjes
Bonbon is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2017, 10:21   #3886   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Beter laat dan nooit
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2017, 11:32   #3887   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Is wel nog steeds de beste guitar hero, beste party game ooit

/mod
Na twisted system in fusion frenzy uiteraard
Nieker is online now   Reply With Quote
Old 04-03-2017, 15:22   #3888   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Old 04-03-2017, 18:59   #3889   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Eindelijk een nes mini gevonden in de Fun van Sint Denijs Westrem of all places. En dat na preorders en reservaties en wachtlijsten en zelfs een betaalde bestelling bij Dreamland.

En direct gekraakt. Living on the edge.
Old 04-03-2017, 20:41   #3890   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Quote:
Originally Posted by DeathKnight View Post
Eindelijk een nes mini gevonden in de Fun van Sint Denijs Westrem of all places. En dat na preorders en reservaties en wachtlijsten en zelfs een betaalde bestelling bij Dreamland.

Waren er nog?
Prophex is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2017, 22:31   #3891   link
Arne
Senior Member

Arne's Avatar

Hier in de fun in Brugge zijn er ook nog. Al zag ik ene met twee exemplaren weglopen tijdens de switch launch . Dingen zijn redelijk gegeerd precies.
Arne is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2017, 02:55   #3892   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:

Was deze week voor zover ik weet de laatste levering, zou nu echt gedaan zijn. Dus goeien bal om eentje te pakken te krijgen.
Old 05-03-2017, 10:09   #3893   link
Renard
ø

Renard's Avatar

Krijg van de vriendin een switch, gaat morgen aankomen Gisteren dus de pro controller gaan halen, ik vond de pro controller van de wii u al goed in de hand liggen, maar deze voelt toch meer premium aan. Nu zelda nog ergens vinden, ook spijtig dat bomberman fysiek nog nergens beschikbaar lijkt te zijn.
Renard is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2017, 13:00   #3894   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:

Nice! Ik heb gelijk minder geluk om er eentje vast te stekken.

Hier wél eindelijk een 3DS in m'n handen deze week, na gezien te hebben dat de batterij van mijn gewone DS niet langer dan 10 minuten meer meegaat. Dus ik kan mij daar gelukkig mee troosten.

Last edited by HeLLBirD; 05-03-2017 at 13:08.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 12:54   #3895   link
Jens
Member

Mass Effect Andromeda pre-order voor PC, het review embargo loopt een week voor release af dus ik heb genoeg vertrouwen dat het niet gaat sucken.
Jens is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 13:08   #3896   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Mijn wraak zal zoet zijn als Mass Effect suckt

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 13:16   #3897   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Dat is nog eens een game waar ik mij zal voor verlof nemen. En het gaat totaal niet sucken.
Old 06-03-2017, 14:38   #3898   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik zou er mijn hand niet voor in het vuur durven steken.

15min gameplay.

Dat ziet er maar als een flauw afkooksel van een "rpg" uit. (aka saaien drek en de speler constant behandelen als een mongool) Alles blijft maar mooier worden terwijl er van mechanics en gameplay weinig over blijft. Over die dialogen zal ik maar zwijgen, jezus, wat doen die met hun geld. (die constante mopjes gast, wtf)

Van A naar B lopen met zo groot mogelijke markers , cutscenes bekijken, af en toe wat hints lezen en een paar mobwaves kapot knallen et voila, topgame 2017.

Last edited by jelliuz; 06-03-2017 at 14:42.
jelliuz is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 14:52   #3899   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Ha zijn er hier die werkelijk denken dat ME4 een topgame gaat worden? Lol

Dat zie je toch van ver afkomen dat dat een streamlined action light-rpg gaat worden voor de grootste gemene deler onder ons. Zal deze post een week na de launch nog eens quoten.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 15:40   #3900   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Op zich waren de vorige drie ook zo hé. Toch waren het alle drie prachtige games, met ME2 als uitschieter.
Visuals, geluid, setting, afwerking etc... zijn toch altijd al top geweest. (Buiten de Mako in ME1) Ok het zal niet de diepgang hebben van Witcher waarschijnlijk maar daar trek ik mij niets van aan. Het verhaal zal wel goed zijn en vorige keer was de MP wreed plezant ook.

Ieder zijn ding zeker? Voor mij zien games als die Zelda er veel te onnozel/cutesy uit bijvoorbeeld. Op Twitch gezien en dat spreekt mij dan weer niet aan.

Vrees wel dat we op vlak van open world premium game gaan moeten wachten op Cyberpunk 2077.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules