Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 06-03-2017, 14:54   #3901   link
clochard
Member

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Op zich waren de vorige drie ook zo h. Toch waren het alle drie prachtige games, met ME2 als uitschieter.
Visuals, geluid, setting, afwerking etc... zijn toch altijd al top geweest. (Buiten de Mako in ME1) Ok het zal niet de diepgang hebben van Witcher waarschijnlijk maar daar trek ik mij niets van aan. Het verhaal zal wel goed zijn en vorige keer was de MP wreed plezant ook.

Ieder zijn ding zeker? Voor mij zien games als die Zelda er veel te onnozel/cutesy uit bijvoorbeeld. Op Twitch gezien en dat spreekt mij dan weer niet aan.

Vrees wel dat we op vlak van open world premium game gaan moeten wachten op Cyberpunk 2077.
Die diepgang van witcher 3 kan ik mij toch niet meer herinneren. Enigste wat ik nog onthouden heb van Witcher is slechte combat en volg de rode lijntjes/stippen om daar iets te killen of ophalen. En veel reskins van mobs.
clochard is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 16:32   #3902   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

gtfo
Old 06-03-2017, 17:43   #3903   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by clochard View Post
Die diepgang van witcher 3 kan ik mij toch niet meer herinneren. Enigste wat ik nog onthouden heb van Witcher is slechte combat en volg de rode lijntjes/stippen om daar iets te killen of ophalen. En veel reskins van mobs.
kill yourself
Old 06-03-2017, 17:48   #3904   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Ik hoop dat je eerstdaags op blote voeten vanuit de badkamer naar de telefoon loopt en uw kleine teen tegen de hoek van een kast stoot.

gij onmens.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 17:56   #3905   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Ja als Witcher 3 n ding gedaan heeft dan is het wel bewijzen dat een open world rpg niet noodzakelijk moet leiden tot quests uit de random rpg generator en dialogen geschreven voor en door vijfjarigen, de lat is nu toch effectief een pak hoger gelegd.

En ik zal nu wel weer te negatief zijn maar ik vrees er een beetje voor dat de Bioware anno 2017 daar over gaat geraken. Wat Dodgy zegt

Quote:
Op zich waren de vorige drie ook zo h. Toch waren het alle drie prachtige games, met ME2 als uitschieter.
Visuals, geluid, setting, afwerking etc... zijn toch altijd al top geweest. (Buiten de Mako in ME1) Ok het zal niet de diepgang hebben van Witcher waarschijnlijk maar daar trek ik mij niets van aan. Het verhaal zal wel goed zijn en vorige keer was de MP wreed plezant ook.
is misschien wel deels waar (al zou ik het geen topgames noemen, eerder genietbare pulp), alleen waren de eerste 3 Mass Effects helemaal geen open world games. 't Is pas met Dragon Age: Inquisition dat ze bij Bioware het Bethesda open wereld virus volop te pakken gekregen hebben en de resultaten waren op zijn zachtst gezegd nogal bedenkelijk. De enige ME tot nu toe die nog deels inzette op dat open wereld exploration karakter was de allereerste met de Mako en, welja - zoals Dodgy zelf aangeeft was dat nu niet meteen het sterkste aspect van de reeks.
Theremin is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 18:38   #3906   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Old 06-03-2017, 19:29   #3907   link
Metal
Senior Member

Metal's Avatar

Quote:
Metal is online now   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 19:37   #3908   link
Prophex
Know your enemy ...

Prophex's Avatar

Send a message via MSN to Prophex
Quote:
Originally Posted by Prophex View Post
Waren er nog?
First thing deze ochtend stond ik aan de winkel. Bleek dat de 6 units die ze zaterdag binnen hadden meteen na 5min uitverkocht waren. Mensen kwamen van uit Oostende speciaal af om nog eentje te bemachtigen.

En ik zoek dan nog vooral een 2de controller, welke nog schaarser zijn...
Prophex is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 19:59   #3909   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Quote:
wij is da hier allemaal negatieve klootzak
Old 06-03-2017, 20:27   #3910   link
clochard
Member

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
wij is da hier allemaal negatieve klootzak
Dat was de voor mij mindere aspecten van witcher uitgelicht, alsof dit de goede kwaliteit van het spel volledig teniet doet (sommige fanboys kunnen daar duidelijk niet mee om ). Tuurlijk was het een degelijk spel, al heeft het mij niet kunnen overtuigen om het ooit opnieuw te spelen.

Zo is mass effect ook een degelijk spel (dat mij wel overtuigt heeft voor meerdere play throughs), en kijk ik uit naar de nieuwe telg. En volgens de officiele site is het een action shooter btw, en geen Rpg.

Blijkbaar moet je opletten over welk spel je negatief doet
clochard is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 20:30   #3911   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Dat was de voor mij mindere aspecten van witcher uitgelicht, alsof dit de goede kwaliteit van het spel volledig teniet doet (sommige fanboys kunnen daar duidelijk niet mee om ). Tuurlijk was het een degelijk spel, al heeft het mij niet kunnen overtuigen om het ooit opnieuw te spelen.

Zo is mass effect ook een degelijk spel (dat mij wel overtuigt heeft voor meerdere play throughs), en kijk ik uit naar de nieuwe telg. En volgens de officiele site is het een action shooter btw, en geen Rpg.

nee in uw vorige post zegt ge letterlijk dat het enigste dat ge kunt onthouden van the witcher 3 zijn de rode lijntjes whatever zever en slechte combat

burn the witch
Old 06-03-2017, 20:42   #3912   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Tuurlijk was het een degelijk spel, al heeft het mij niet kunnen overtuigen om het ooit opnieuw te spelen.

...

Heb hetzelfde gevoel, maar over the witcher mag je dat hier idd niet zeggen.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 20:46   #3913   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Is dat menu niet meer zo leeg.
Old 06-03-2017, 22:28   #3914   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Quote:
Originally Posted by jelliuz View Post
Dat ziet er maar als een flauw afkooksel van een "rpg" uit. (aka saaien drek en de speler constant behandelen als een mongool) Alles blijft maar mooier worden terwijl er van mechanics en gameplay weinig over blijft. Over die dialogen zal ik maar zwijgen, jezus, wat doen die met hun geld. (die constante mopjes gast, wtf)

Van A naar B lopen met zo groot mogelijke markers , cutscenes bekijken, af en toe wat hints lezen en een paar mobwaves kapot knallen et voila, topgame 2017.
Dat ziet er mij een dragon age inquisition II uit. Hoe fuck ik een gameserie up 101.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 06-03-2017, 23:25   #3915   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Heb hetzelfde gevoel, maar over the witcher mag je dat hier idd niet zeggen.
Als je een beetje gevoel hebt voor gaming als meer dan "Komen Eten" mag je dat inderdaad niet zeggen nee. Maar als Ubi-gameplay fan had ik waarschijnlijk niet meer moeten verwachten.

Edit: Ouch, zo hard.

Edit2: Who the fuck is Clochard.

Last edited by Dodgy; 06-03-2017 at 23:31.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2017, 07:20   #3916   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Firewatch op PS4.

Beetje willekeurig op zoek naar iets 'eenvoudig' om dode momenten mee tot leven te brengen. Keigoed, man!
Het zijn spelletjes zoals Braid en Limbo die in mijn hoofd blijven hangen, waar je na een paar uurtjes spelen het gevoel hebt dat je op reis bent geweest. Deze sluit er eindelijk mooi bij aan. Heb tijdje moeten wachten voor zo een ervaring. Spel zoals Journey bvb begreep ik gewoon de aantrekkingskracht ervan niet. Firewatch wel.

Heb al beetje spijt dat ik me teveel gehaast heb omdat ik het einde wou zien voor slaaptijd. Heb niet altijd nagedacht over wat ik zei, zal nog eens moeten spelen om te zien of het iets zou uitmaken.

Aanrader voor: de sfeer, de vrijheid, de rust, de dialogen, de paranoia, het dreigende onheil maar vooral de erg volwassen plaatsing van de betrokken personage's. Literair niveau. Geen prinses in het volgende kasteel. Geen uitgemoord gezin of ontvoerde vriendinnen. Just adult stuff.

Slechts 10 euro ofzo op PS4 en PC
Old 07-03-2017, 07:55   #3917   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Quote:
Edit2: Who the fuck is Clochard.
Oude Anarchy Online buddy oa. In't groepje van xanthour, kristof en Sethic (en ik).
Moer is offline   Reply With Quote
Old 07-03-2017, 23:08   #3918   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post
B^U
CSM is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2017, 23:23   #3919   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Verleden week Zelda Skyward Sword.

Vandaag Twilight Princess HD en Breath of the Wild.

WA ZIJDE AANT DOEN COLE

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2017, 18:34   #3920   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Na bijna een jaar geen Dark Souls 3 te hebben gespeeld, vandaag die eerste DLC gekocht. Duurde even voor ik de feel terug kreeg. Ik speel nu ook met ultra greatsword, terwijl ik vorig jaar enkel met sword+shield speelde.

Combat is nog steeds de max enal, maar binnen de drie kwartier was ik al zo wat aan het roepen en behoorlijk pissig aan het worden. De lijn tussen 'goor kankerspel' en 'geniaal spel' is z dun. Mijn gevoelens wisselen ook om de vijf minuten. Zal wel beteren als ik weer wat meer heb gespeeld zeker.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules