Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 17-10-2018, 20:39   #21121   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Bad at fraude
Old 17-10-2018, 20:40   #21122   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Thanks Jeff
Guru is offline   Reply With Quote
Old 17-10-2018, 22:04   #21123   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
https://www.vi.nl/pro/overig/een-bli...daal-in-belgie

Als je een account aanmaakt, kan je het gratis lezen. Echt onbegrijpelijk hoe het voetbalwereldje on elkaar steekt en dat iedereen dat maar blijft slikken. Wraakroepend dat die spelersmakelaars gewoon hun goesting mogen doen en er 0 reglementering is.

Edit>

wat is daar zo breaking aan?

t feit dat die joournlisten iphones/horloges aanbiedt om spelers in een beter daglicht te stellen, idem voor refs, vind ik erger dan wat met facturen klooien
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 17-10-2018, 23:26   #21124   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Een klein beetje fraude is wel ok eigenlijk.
Old 17-10-2018, 23:57   #21125   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post

t feit dat die joournlisten iphones/horloges aanbiedt om spelers in een beter daglicht te stellen, idem voor refs, vind ik erger dan wat met facturen klooien
Alee dan.
Old 17-10-2018, 23:59   #21126   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

compleet gaga
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 00:17   #21127   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Als je Football Manager speelt, had je al lang door dat dat standaard clausules zijn van een makelaar. Agent fee, % on future sale, ...
Old 18-10-2018, 01:34   #21128   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

toch grappig hoe die boerkes dat allemaal maar normaal, standaard en toch ok vinden
maar ow alst ne paarsen zou zijn
Old 18-10-2018, 08:57   #21129   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Alst paars is dan ist "WE HATE SPORTING" h Snaajp. Volgt ge dat hier feitelijk wel een beetje? Maar ik zou vooral niet te naef zijn naar je eigen ploeg rond alles van de afgelopen week

WE HATE SPORTING

WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 08:59   #21130   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Tis ni op club dat ze mogi zijn sleutels hebben afgepakt h.

WE HATE SPORTING
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 09:01   #21131   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Die journalisten van HLN en Het Nieuwsblad zijn ook zo corrupt als fuck vrees ik.
Ik had ook geen idee dat mensen n fuck gaven om die hun puntentoedeling na matchen van spelers en scheidsrechters. Blijkbaar wel :s
En het feit dat er ook zo weinig over wordt bericht is ook wel opmerkelijk.

Hauspie haalt ook uit naar de chef Voetbal bij Het Laatste Nieuws. "Zo werd Aril Jacobs door een medewerker van Het Laatste Nieuws uitgenodigd voor een etentje met Besnik Hasi. Hasi was de assistent van Jacobs geweest op Anderlecht, en op het moment van het etentje hadden ze elkaar twee jaar niet meer gezien. Maar op dat etentje blijken ook Veljkovic en de chef van Het Laatste Nieuws te zijn. Jacobs voelde zich in de val gelokt. Zo werkt het blijkbaar."

"Het etentje waar we het net over hadden, was in de periode dat na Aril Jacobs, John van den Brom de coach was van Anderlecht. Die is op een bepaald moment ontslagen maar tot op het laatst is er bericht op een manier alsof er niks aan de hand was. Maar ik weet waarom: omdat de journalist in kwestie elke laatste dag voor de wedstrijd met Van den Brom ging eten en hij kwam daar ook expliciet voor uit: "Ik schrijf niet negatief over die coach.""

Last edited by Cage; 18-10-2018 at 09:05.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 09:08   #21132   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

ja das natuurlijk waarom de pers hier tout court veel voorzichtiger in bericht heeft van int begin peisk. omdat er daar ook een paar potjes zijn die overkoken
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 09:15   #21133   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by sn1p3r View Post
toch grappig hoe die boerkes dat allemaal maar normaal, standaard en toch ok vinden
maar ow alst ne paarsen zou zijn
Waar zeg ik dat dat ok is? Ik zeg dat alle ploegen dat weten en er in meegaan. Eigen aan transfers/makelaars atm.
Old 18-10-2018, 09:27   #21134   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
ja das natuurlijk waarom de pers hier tout court veel voorzichtiger in bericht heeft van int begin peisk. omdat er daar ook een paar potjes zijn die overkoken
Te beginnen bij Keygnaertje zeker, kerel is nu open en bloot aangehaald en opeens hoor je die peet niet meer Waar is den tijd dat hij na de transfer van Vargas naar Anderlekt liet optekenen de cadeaubonnen af te halen waren in het park en dat club zelfs lasterlijk was in dat dossier tov Vargas. Die kerel heeft zijn positie als "chef voetbal" meer dan eens gebruikt voor de publieke opinie te bespelen. Trainers maken of kraken kon hij ook als de beste. Wilmops was zijn maatje niet, ge moet zijn stukken maar eens lezen. Degoutant wankertje feitelijk.

WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 18-10-2018, 09:31   #21135   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

En dan lees je dit artikel in het nieuwsblad, wat ook wel de wenkbrauwen doet Fronsen als je eerst het artikel van Jan Hauspie leest in de Humo.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181016_03850133

"Veljkovic van zijn kant informeerde bij de journalist soms naar de punten die bij de wekelijkse spelersbeoordelingen aan zijn spelers werden toegekend en naar de punten die scheidsrechter Bart Vertenten gekregen had. Waarna al eens de vraag volgde of het niet wat meer kon zijn. Het mag duidelijk zijn dat David Van den Broeck niet inging op deze al dan niet subtiele pogingen tot benvloeding, al raakte hij met die telefoontjes wel in het vizier van de speurders die Veljkovic al maandenlang in de gaten hielden en zijn telefoonverkeer zorgvuldig monitorden."

en dan dit

" Ook onze krant heeft geen enkele aanwijzing dat David Van den Broeck niet werkte volgens de journalistieke deontologie of de waarden en normen die onze krant zichzelf oplegt. Daarom heten we hem, na een periode van zes dagen om te bekomen van de onbekende ervaring, weer welkom."
Old 18-10-2018, 09:36   #21136   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Haha, holy shit

"Ik ben aan hem voorgesteld door een journalist die bevriend was met Veljkovic. Die liet mij staan met Veljkovic, waarna die laatste me vertelde dat hij niet zo tevreden was over een paar van mijn artikels over Milan Jovanović, die toen bij Anderlecht speelde. Waarop ik toen vertelde dat ik wel wist hoe dik hij (Veljkovic nvdr.) was met journalisten, wat voor mij verklaarde waarom er zoveel positieve verhalen te lezen waren over Jovanović. Ik nam toen de woorden "jullie clubje" in de mond. Daarop legde hij zijn arm op mijn schouder en zei: "kom erbij, join the club". Ik heb dat natuurlijk niet gedaan, maar sommige journalisten doen dat wellicht wel. Dat ben ik wel zeker."
Old 18-10-2018, 11:05   #21137   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

"jullie clubje", klinkt als volksclubje

"join The Club", de Club.

Duidelijk Club Brugge hier, jailtime...
Old 18-10-2018, 12:11   #21138   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Bij Club spreken ze van "Het Project"...
Old 18-10-2018, 17:23   #21139   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post

beetje fraude, perfect normaal

'k vind het echt hilarisch hoe "toevallig" sinds de arrestatie van leko alle club fans ineens zo liberaal omgaan met factuurfraude en witwassen terwijl ze daarvoor op het minste sprongen om te wijzen naar anderlecht en de mauve bond. maar nu blijkt dat de politiek in de kbvb/pro league ook zo rotten als iets is en daarboven op geen enkele ploeg nog volledig proper is (wat daarvoor verondersteld werd en er maar een paar ploegen door hun verleden het label van fraudeurs kregen, paars wit bovenaan) door de makelaars die blijkbaar veel dieper zaten, zelfs met het toen al bekende imago van bayat is't ineens van "ALE GASTEN TOCH PERFECT NORMAAL HEHE"

de audiovisuele representatie van de justificaties in deze thread:

Old 18-10-2018, 17:45   #21140   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Vooral straf omdat waarschijnlijk iedereen hier al eens illegale software heeft gedownload of gewerkt/laten werken int zwart.

Valt helemaal niet goed te praten en die manipulatie van makelaars is degoutant.
Eigenlijk vreemd dat het zolang geduurd heeft terwijl dat een publiek geheim was.

Matchfixing is echter nog een stapje verder imo.

Soit, morgen ga ik gaan applaudisseren voor Leko.
Clap clap clap

WE HATE THE FISCUS

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules